Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltiksen juttu pitkähiuksisista naisista

Vierailija
13.02.2020 |

Onkohan mulla liian kovat kriteerit, koska vain parilla oli mun mielestä oikeasti kivan näköiset pitkät hiukset? Lopuilla oli todella ohuet, kuten toisella blondilla, tai huonokuntoisen näköiset, varsinkin ne punaiset hiukset jutun lopussa olisi kipeästi kaivanneet saksia, latvat oli karsean hamppuiset. Se blondi ''kiharapilvi'' oli myös aika mielenkiintoinen.

Toiseksi alimmassa kuvassa Pinjan hiukset oli ihan nätit, mutta ei kyllä voi kovin kasvuvauhtia kehua jos hiukset kasvoi vaan 6 senttiä vuodessa.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006405180.html

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saakelia, kaikilla tosi ohuet ja huonokuntoiset hiukset...

Voi kun useammat naiset ymmärtäisivät että lyhyemmälläkin hiustyylillä voi olla kaunis ja naisellinen.

Vierailija
2/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ei sitten löytänyt "kotialbumistaan" parempaa kuvaa hiuksistaan, vaan tuollaisen perus pissisesitteleepersettään-otoksen?

Ei sinänsä, kyllähän tuota katselee :D

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kanssasi. Mielestäni ei kannattaisi pitää hiuksia liian pitkinä jos ne eivät enää laatunsa vuoksi näytä hyviltä/hyväkuntoisilta. Blondi kiharapilvi vaikutti hiuslisäkkeiseltä.

Vierailija
4/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuki itsellä mieleen. Olen pitkähiuksinen ja hiukseni kasvavat kiiltävinä ja paksuina liiankin nopeaa. Mutta nuo ylipitkät eivät ole minusta enää kauniita. Minusta vyötärölle ulottuvat ovat jo liian pitkät.

Ja jotkut jutun hiuksista oli kyllä tosi ohuen näköiset.

Vierailija
5/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei sitten löytänyt "kotialbumistaan" parempaa kuvaa hiuksistaan, vaan tuollaisen perus pissisesitteleepersettään-otoksen?

M

Hahah, katsoin samaa, että mitäköhän osaa tässä nyt esitelläänkään :D

Vierailija
6/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Ei se niitä hiuksia siinä esitellytkään

Vierailija
7/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi. Mielestäni ei kannattaisi pitää hiuksia liian pitkinä jos ne eivät enää laatunsa vuoksi näytä hyviltä/hyväkuntoisilta. Blondi kiharapilvi vaikutti hiuslisäkkeiseltä.

Tuli myös mieleen, että taitaa olla hiuslisäkkeitä päässä.

Vierailija
8/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viihtyy pitkissä hiuksissa, niin mitä väliä muiden mielipiteillä? Ja sama tietysti koskee lyhyitä ja keskimittaisia hiuksia, värjäyksellä tai ilman, kiharat tai suorat, kalju, irokeesi... Hiuksiin liittyy monia asioita, ja makuja on monia. Se mikä on minusta nätti on toisesta ruma, joten miksi välittää siitä mitä joku muu sanoo, eikö ole pääasia että itse tykkää?

Vierailija
9/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kans jotain upeita, pitkiä ja kiiltäviä paksuja hiuksia, mutta hirveitä hamppujahan ne oli! Ja yhet pidennykset?

Vierailija
10/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi oli ihan kivoja. Paitsi se järkyttävä peruukilta näyttävä kiharapilvi.

Vierailija
11/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet hiukset, mutta en kyllä mitään kananperssse tukkaa ole leikkaamassa näyttää vielä hirveämmältä

Vierailija
12/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelin kommenttiosiota, mutta ei sellaista ollut. Toimittajan on turvallista kirjoitella hömppää, kun ei ole pelkoa kritiikistä.

Ihmettelin aivan samaa, siis sitä, miten huonokuntoisia hapsuja kuvissa esiteltiin. Se valkaistu ja käherretty pöheikkö näytti aivan juuri rullalta avatuilta sideharson pätkiltä, ja minun mielestäni se koostui lähinnä pidennyksistä.

Sofian kuva oli muuten kuin Mad-lehden takakannesta. Ja koska hän oli valinnut tuon lehteen, hänen mielestään se on paras hänestä otetuista kuvista. Todellisuus mahtaakin olla mieleenpainuva.

Vierailija
13/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta punaisesta pitäis leikata ainakin 20 senttiä. Tiedän kun itsellä oli samanlaiset. Kyllä tuli heti paremmat kun leikkasin

Vierailija
14/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisikö joku ystävällinen sielu reverse image haun Sofian kuvalla ja laittaisi sen IG-linkin tänne?

Kaverin puolesta kyselen.

-m

Vierailija
15/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta punaisesta pitäis leikata ainakin 20 senttiä. Tiedän kun itsellä oli samanlaiset. Kyllä tuli heti paremmat kun leikkasin

Kummasta punaisesta? Annalla näyttäisi olevan ihan hyvin tukkaa, ei tuossa ole vielä edes koko pituutta kun on ponnarilla.

Vierailija
16/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka on ohut lyhyenä ja pitkänä. Minun pääni ja naamani ovat ruman muotoisia, ja hiuksilla saan vikani peitettyä. Lyhyillä hiuksilla olisin vain rumempi. Miettikääpä ohutta, lasimaista hiusta lyhyenä rumalle päälle ja naamalle.

Vierailija
17/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten varmaan alhaiset vaatimukset, kun noilla kaikilla on ihmeen hyvälaatuisen näköiset hiukset, vaikka on superpitkät. Luulin että mulla on pitkät, mutta ne on vaan rintoihin asti. Oman tukkani pituus ja laatu ei yllä noiden kuvien tasolle ja silti olen saanut jopa kehuja. Ollaan kai sitten eri todellisuuksista.

Vierailija
18/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajat takaa, ap? Miksi loit tämän keskustelun?

Vierailija
19/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noistakin hiuksista saisi hienot jos käyttäisi oikeanlaisia tuotteita ja jaksaisi muotoilla. Tuollainen tikkusuora tyyli joka harottaa latvoista ei ole kivan näköinen.

Vierailija
20/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo olivat kauniita hiuksia. Ainoastaan viimeinen saisi leikata huonokuntoiset latvat pois, mutta muuten en ymmärrä tätä haukkumisketjua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme