Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen huono hygieniä, mikä on kun pitää aikuista miestä opettaa!

Vierailija
13.02.2020 |

Suihkun jälkeen EI sitä samaa hikistä pataa, dödöä aamulla EI illalla, muna pestään kunnolla eikä vain huuhtaista.... Mies käy töissä ja on muuten ihan siisti ja asiallinen, eikä mikään juoppo tai masentunut tms. Ihmettelin suhteen alussa miten haisee vaikka käy kyllä useinkin suihkussa kunnes selvisi tuo saman paidan pukeminen, alushousut kyllä vaihtaa ja sukat.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei illalla voi laittaa dödöä? Suihkun jälkeen laitetaan, oli sitten aamu tai ilta, muuten ehtii muodostua hikeä, joka alkaa sitten haista.

En tiedä, mistä johtuu huono hygienia. Ei ole kukaan koskaan opettanut? Ei haista omaa hikeään? Ei vain välitä?

Vierailija
2/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista miestä on enää vaikee opettaa. Taitaa olla muissakin asioissa puutteita. En jatkaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sanoisit hänelle ihan suoraan tämän. Täältä kautta se varmaan perille mene.

Vierailija
4/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina naiset : minä minä minä?

Anna miehen olla ja elää niinkuin haluaa.

Jos hän alkaa huomautella sulle jostain, niin sitten voit sinä hänelle.

Miksi naiset aina natkuttaa?

Vierailija
5/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina naiset : minä minä minä?

Anna miehen olla ja elää niinkuin haluaa.

Jos hän alkaa huomautella sulle jostain, niin sitten voit sinä hänelle.

Miksi naiset aina natkuttaa?

Niinpä. Itsekin tajuaisin tuossa tilanteessa lopettaa tutustumisen, koska mitä ilmeisimmin emme olisi sopivia toisillemme.

Vierailija
6/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikipäivänä olisi sottapytyn kanssa, vaikka muuten olisi kuinka ihana.

Vierailija
8/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ei tuu muuttumaan. Peseekö edes hampaita?

Vierailija
9/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei illalla voi laittaa dödöä? Suihkun jälkeen laitetaan, oli sitten aamu tai ilta

Dödöt on  turhuuksia.

Vierailija
10/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit siis seurustelemaan haisevan miehen kanssa? Hyi, älkää vaan lisääntykö.

Vierailija
11/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit tuollaisen sotkuisen porsaan?!?

Vierailija
12/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua. Osa miehistä on likaisia. Eivät pese edes hampaita säännöllisesti, hammaslääkäristä nyt puhumattakaan.

Alusvaatteita ei vaihdeta päivittäin.

Jne jne.

Sitten ihmetellään, kun ei naista löydy.

Vierailija
13/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siat saastaiset.

Vierailija
14/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Dödöä aamulla, EI illalla". Itse asiassa pidempivaikutteiset antiperspirantit toimivat paremmin, kun ne levitetään illalla ennen nukkumaanmenoa puhtaalle iholle.

Hien eritystä vähentävät kemikaalit ehtivät vaikuttaa yön aikana, jolloin seuraavana päivänä "tositilanteessa" kainalot eivät sitten kastu heti likomäriksi. Kokeilkaa vaikka, jos ette usko..itsekin aikoinaan asiaa epäilin.

Vierailija
15/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies tuskin kykenee enää oppimaan.

Vierailija
16/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vaihda paitaa joka päivä. Deodoranttia ei ole koskaan tullut edes mieleen laittaa illalla. Ei se mitään hikoilua estä mutta ei haise niin hielle.

Vierailija
17/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies oppii, aivan varmasti, jos välittää sinusta.

Olisin itse sanonut asiasta jo ajat sitten. Hän ei varmastikaan itse haista omia hajujaan, ja  käsitä että paita vaihdetaan useita kertoja viikossa ja alapesu tehdään todella huolellisesti.

Jos haluat jatkaa sano miehelle, ei haittaa vaikka loukkaantuu.

Vierailija
18/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jätän pois ylimääräiset kemikaalit illalla suihkun jälkeen. Saa kainalotkin vähän levähtää. Eikä sitä illalla niin paljon liiku että hikoilisikaan.

Vierailija
19/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alushousuja nyt joka päivä tarvii vaihtaa!

Kerran viikossa riittää.

Vierailija
20/60 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, että ap:lla on eri siisteysstandardit mitä ap:n miehellä, mutta miksi ap kokee että hän olisi pätevä ja oikeutettu opettamaan mitään tälle ap:n miehelle. Asioista voi neuvotella, mutta ap:n sanoista saa sen käsityksen että hän on oikeassa ja mies väärässä. Tämä on aika huono diili miehelle neuvotella mistään. Esimerkiksi juuri tämä dödöä suihkun jälkeen illalla tai vasta aamulla on sen verran yhdentekevä asia että sen ei pitäisi kuulua ap:lle mitenkään. Ei ap:n mieskään varmaan tule kertomaan minkä verran ja milloin on suotavaa käyttää mitäkin tuotteita. Itse hajusteyliherkkänä kärsin kyllä enemmän naisten ylenpalttisesta hajusteiden käytöstä mitä miesten dödöjen käytöstä tai käyttämättömyydestä. Tasa-arvon vuoksi tällä ap:n miehelläkin tulisi olla sananvaltaa esimerkiksi ap:n hajustettujen käsirasvojen yms käyttöön ja kieltää esimerkiksi niiden käytön illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme