Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoustyötä ammatikseen tekevät, kirjoittakaa mikä työssänne ärsyttää eniten?

Vierailija
12.02.2020 |

Minua ärsyttää se, että minun siivousjälkeni täytyy olla tarkkaa vaikka asiakkaalla on itsellään pöydillä tavarat hujan hajan eikä siivouksesta tämän takia tule mitään.

Tai se että jotkut asiakkaat puhuvat itsekseen vaikka olen samassa huoneessa (epäsuorasti kuitenkin minulle), tulee vähän kummallinen olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hirveästi ärsytä mikään. No se, jos välineet on huonot.

Vierailija
2/6 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInuakin ärsyttäisi jos välineet ei ole kunnossa. Jos moppivarsi pettää tai pölypusseja ei vaihdeta ajoissa. Ja se ärsyttää kun jotkut luulee, että siivoojan kuuluu noukkia lattialta heiltä pudonneet kynät, klemmarit ym irtotavara. Osoittaa käytöstapojen puutetta jos ei itse nouki pudottamiaan tavaroitaan. Ylipäätään se, että lattioilla on kaikkea irtotavaraa jota sitten pitää siirrellä mopin tieltä, vaikka on sovittu että tavrat säilytetään kaapeissa ja hyllyillä

Nuuska ärsyttää ihan joka olomuodossa. Jopa ne purkit jotka pitää nakata aina ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan että siivoojat pääsevät helpolla ja ehtivät minne vain kun pyydetään. Eipä ole niin, etenkin kun mitoituksia tiukennettu.

Vierailija
4/6 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalahuoltaja: Yleistykset ärsyttävät. Moni säälii nälkäpalkalla raatajaa. Pidän työstäni, se on harvoin kiireistä tai raskasta, palkka 2200-2700/kk (toki kaikenlaisia lisiä, mutta kuitenkin). Tyhmänä pitäminen on onneksi jäänyt jo historiaan, meissä on paljon alanvaihtajia. Itse kulttuurialan FM, ehta käsienheiluttelija.

Vierailija
5/6 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus siivoojana eräässä paikassa jossa kuntoutettiin mm. narkomaaneja ja alkoholisteja normaaliin elämään. Heillä oli rakennuksessa jokaisella omat huoneet jotka siivosin kerran viikossa. Ei siinä muuten mitään mutta kun ne kämpät olivat aina jossain eritteissä ja tupakanpurussa. Käytettyjä neuloja piiloteltiin käsipaperitelineisiin josta sain sitten varoen niitä noukkia. Kaiken kruunasi se että lattoilla oli aina jotain epämääräistä roinaa joita sitten piti väistellä siellä niitä lattioita kuuratessa. Joillain oli vielä se asenne siivoojaa kohtaan että itse ei tarvitse tehdä mitään siisteyden eteen kun tulen kuitenkin kerran viikossa käymään. Tästä huolimatta jotkut asukkaat olivat kyllä mukavia ja huomaavaisiakin.

Vierailija
6/6 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ohjeena, että pöydiltä pyyhitään niistä kohdista, joista pystyy. Eli ei kosketa papereihin tai siirrellä tavaroita. Useat pöydät ihan tavaran ja roinan peitossa. Ei ärsytä, mutta hävettää jättää pöytä likaiseksi, vaikka näen tavarakasojen alla pölyä ja roskaa. Tulee tunne, että saa pian valituksen huonosta työnjäljestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän