Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä kiinnosta millainen tukkaväri ja naama teillä on oikeasti?

Vierailija
12.02.2020 |

Kysymys siis teille, joilla on aina tukka värjätty ja joiden oikea naama on aina peitetty maalilla, tai sitä on muoroiltu täyteaineilla ja kulmakarvoja poistamalla jnejne.

Eikö teitä kiinnosta miltä oikeasti näytätte. Minua ainakin kiinnostaa tietää millasia geenejä olen perinyt ja ettei ole toista samanlaista.

Ettekö te kunnioita ollenkaan muinaisia esivanhempianne, joilta olette saaneet kaiken mitä olette.
Tylsää kun kaikki näyttävät samanlaisilta sirkuspelleiltä nykyään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kiinnosta? Kyllä minä tiedän, miltä pärstäni ja hiukseni näyttävät pakkelin ja värin alla. Muiden ei sitä tarvitsekaan tietää. Luonnollisuus on yliarvostettua.

Vierailija
2/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hiukset värjätty ja meikkaan aina muuten paitsi mökillä. Mutta kyllähän toki siilti tiedän minkä näköinen olen ilman. Näyttäisin väsyneeltä ja sairaalta "lestadiolaisäidiltä" - maantienharmaa tukka tekee sen lessuvaikutelman, ja sairaalloisen kalpea ihonväri yhdistettynä ruusufinniin sairauden näköisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huijaa liialla meikillä ja tekolisäkkeillä, voi vetää vääränlaisia ihmisiä puoleensa. Lapsistakin tulee kauneimmat, kun kaksi luonnollista ihmista tunnistaa ja kohtaa toisensa.

Vierailija
4/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän miltä näytän, kun minulla on tällainen juttu kuin aivot joiden avulla voin muistaa yllättävän monia asioita, vaikkeivät ne suoraan olekaan ajankohtaisesti silmieni edessä.

Hauska tuo sutkaus esivanhempien kunnioittamisesta. Pitää ottaa käyttöön kun seuraavan kerran näen jonkun tekevän jotain lievästi moitittavaa tai typerää.

Vierailija
5/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä että? Onkohan sun lääkitys ihan kohdillaan? Mä en värjää hiuksiani, enkä meikkaa kun juhliin mutta kukin saa ulkonäölleen tehdä mitä haluaa.

Vierailija
6/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipa oikeastaan. En ole edustushommissa.

Vierailija
7/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä nytkin istun täysin luonnontilassa.

Hiukset ovat värjäämättömät ja vaaleat, kasvoissa ei ole muuta kuin kosteusvoidetta.

Vierailija
8/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hiukset värjätty ja meikkaan aina muuten paitsi mökillä. Mutta kyllähän toki siilti tiedän minkä näköinen olen ilman. Näyttäisin väsyneeltä ja sairaalta "lestadiolaisäidiltä" - maantienharmaa tukka tekee sen lessuvaikutelman, ja sairaalloisen kalpea ihonväri yhdistettynä ruusufinniin sairauden näköisen.

Ikävästi sanottu. Miksi kritisoit noin rumasti "lessuäitien" habitusta jos itse kimmastut ap:n mielipiteestä.

Vierailija
9/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huijaa liialla meikillä ja tekolisäkkeillä, voi vetää vääränlaisia ihmisiä puoleensa. Lapsistakin tulee kauneimmat, kun kaksi luonnollista ihmista tunnistaa ja kohtaa toisensa.

Geneettisesti sopiva eli lisääntymisen kannalta suotuisa kumppani tunnistetaan tuoksusta. Harva meikillä ja lisukkeilla suorastaan naamioituu, kyllä ne parinvalinnan kannalta olennaiset piirteet ovat nähtävissä.

Vierailija
10/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi sanottu. Miksi kritisoit noin rumasti "lessuäitien" habitusta jos itse kimmastut ap:n mielipiteestä.

Ehkä hän on sellanen ja tietää mistä puhuu.

Vierailija
11/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joskus leikkauttanut hiuksiasi, ajellut karvoja tai käyttänyt deodoranttia? Soosoo. Etkö halua tietää, miltä kehosi näyttää luonnontilassa karvoituksineen ja hajuineen? Etkö kunnioita esi-isiäsi? Vedät vielä puoleesi ihan vääränlaisia kumppaneita kun haiset ihan väärälle. Samoin vaatteet, mitä yrität niillä oikein peittää? Tosi-ihminen liikkuu vain karvojen peittämänä luonnontilassa. Ja onko piilareita, silmälaseja, lääkityksiä- nekin on tosi epäluonnollisia. Entä sitten, jos ei näe kunnolla tai on sairaus? Niin luonto on sen tarkoittanut.

Melko suuri osa ihmisen toiminnasta on "luonnotonta", koska luonto on kylmää, märkää, hidasta, julmaa, epäkäytännöllistä ja rumaa 90% ajasta.

Vierailija
12/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostaisi kun saan luoda itsestäni paremman?

Vierailija
13/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta raidoitetussa tukassani ja kevyessä meikissä. Siinä se.

Vierailija
14/14 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meikkaan arkisin, ja mulla on sekä botoxia että täyteaineita hieman ikämerkkejä häivyttämässä.

Tiedän ja muistan hyvin, miltä näytän ilman vippaskonsteja. Meikki poistetaan iltaisin, ja esteettisten pistoshoitojenkin tulokset häviävät 3–9 kuukaudessa.

Ulkonäkö ei ole kovin tärkeää. Näytän varmaankin sirkuspelleltä, mutta suurimmat ongelmani ovat kyllä toisaalla. Suuria ongelmiani ovat itsekkyys, sortuminen juoruiluun ja taipumus epärehellisyyteen. Sirkuspellen ulkonäöstä viis, kunhan oppisi paremmin rakastamaan ja huomioimaan muut ihmiset.

Ulkonäöllä leikkiminen on nimenomaan leikkimistä. Ei kannata ottaa toisten ulkonäköä niin vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi