Oletko käyttänyt miesten vessoja
Ja onko se ok? Ihmettelen viikonloppuna saamiani valituksia, naisten vessaan aivan hirveät jonot ja miesten vessaan pääsi hyvin. Mielestäni naisten vessoja lähes kaikkialla aivan liian vähän.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En. Ne ovat niin saastaisiakin, että johan niistä saa jonkun inhottavan taudin kun ei pysty toimittamaan asiaansa seisaaltaan kuten miehet, vaan joutuisi istumaan sille eritteiden kuorruttamalla renkaalle.
Olen aikoinani tehnyt siivoustyötä ja olin silloin järkyttynyt siitä, missä kunnossa miesten vessat olivat. Tätähän olisi voinut odottaa jos kyseessä olisi ollut joku pultsarien baari, mutta kun tämä oli aivan tavallinen työpaikka jossa vessan käyttäjät olivat ihan normaalin oloisia ihmisiä. Kun ei edes pönttöä voida vetää, ja sitä kusta on pitkin reunoja ja seiniä ja lattioita. Miten ne siinä onnistuvatkin, roiskivatko sitä tahallaan muualle kuin sinne pönttöön? Kerran joku oli tehnyt ison hädän roskikseen. Ja minkälainen ihminen harjoittaa ilkivaltaa tukkimalla vessanpönttöjä tahallaan? Sitäkin siellä tehtiin, heitettiin kokonainen vessapaperirulla tai jotain romua pönttöön ja vedettiin. Seurauksena tietysti tulviva viemäri. Naisten vessat olivat ihan siistejä.
Suurin osa yleisistä vessoista on siistissä kunnossa. Teen liikkuvaa työtä ja julkiset wc:t on käynyt tutuksi.
Mies
Minä käytän töissä. Meillä on vaan yks vessa, 9 miestä ja yksi nainen.
Vierailija kirjoitti:
En. Ne ovat niin saastaisiakin, että johan niistä saa jonkun inhottavan taudin kun ei pysty toimittamaan asiaansa seisaaltaan kuten miehet, vaan joutuisi istumaan sille eritteiden kuorruttamalla renkaalle.
Olen aikoinani tehnyt siivoustyötä ja olin silloin järkyttynyt siitä, missä kunnossa miesten vessat olivat. Tätähän olisi voinut odottaa jos kyseessä olisi ollut joku pultsarien baari, mutta kun tämä oli aivan tavallinen työpaikka jossa vessan käyttäjät olivat ihan normaalin oloisia ihmisiä. Kun ei edes pönttöä voida vetää, ja sitä kusta on pitkin reunoja ja seiniä ja lattioita. Miten ne siinä onnistuvatkin, roiskivatko sitä tahallaan muualle kuin sinne pönttöön? Kerran joku oli tehnyt ison hädän roskikseen. Ja minkälainen ihminen harjoittaa ilkivaltaa tukkimalla vessanpönttöjä tahallaan? Sitäkin siellä tehtiin, heitettiin kokonainen vessapaperirulla tai jotain romua pönttöön ja vedettiin. Seurauksena tietysti tulviva viemäri. Naisten vessat olivat ihan siistejä.
Sinä se jaksat valehdella tätä samaa satuasi jokaisessa vessakeskustelussasi.
Olet selkeästi yksi näistä palstan vakiomiesvihaajista. NAISET OVAT MIEHIÄ SAASTAISEMPIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat valehdella tätä samaa satuasi jokaisessa vessakeskustelussasi.
Olet selkeästi yksi näistä palstan vakiomiesvihaajista. NAISET OVAT MIEHIÄ SAASTAISEMPIA
Semmoinen purkaus sieltä. :D
Kumma muuten kun monissa paikoissa on jouduttu luopumaan unisex-vessoista juuri siksi, että naiset eivät enää voineet asioida niissä kun miehet kuseksivat ne niin kamalaan kuntoon. Tehän ette itse tunnu sitä huomaavan, me jotka joudumme istumaan kyllä huomaamme.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen on käyttänyt pisuaaria?
Kuinkahan moni mies? Olen mies, enkä ole koskaan käyttänyt pisuaaria.
En varmasti ole tämän avauksen kohde rymää mut pidemmittä saivarteluitta jatkan, että luultavasti mikäli meistä miehistä osalle ei wessassa asiointi olisi ilmeisen haastava ja vaikea suoritus, kuten onnistua siellä kusemaan suoraan pyttyyn, eikä esimerkiksi wc-pytyn istuimelle, niin minusta saattaisi olla ihan perusteltua, että nykyistä useampi wessa olisi avoin kaikille sukupuoleen katsomatta, eikä erottelua tehtäisi sukupuolten mukaan. - Vai mitä se haittaa kuka viereisessä kopissa on tarpeillaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun portsari ohjasi naistenpuolen jonon purkamiseksi. Fiksua toimintaa.
Voi jeesus mikä metakka nousisi jos portsari ohjaisi miehiä naisten vessaan jonon purkamiseksi.
Tottakai...suikkailuun;))