Naiset, mitä ajattelette miehestä kenelle on lapsi aasialaisen kanssa?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.
Tämä on varsin yleinen harhaluulo, jota on syytä korjata. Moni suomalainen nuorempikin mies haluaa nykyään tyttöystävän tai puolison aasiasta, koska käydesään kauko-idässä, monen miehen pää menee pyörälle siitä naiskauneuden ja naisellisen asenteen määrästä. Toki siellä on paljon näitä rahalla ostettavia tuontivaimoja, mutta tämä ilmiö liittyy lähinnä Phukettiin ja Pattayalle. Thaimaassa on myös koulutettuja ns. norminaisia, jotka ovat avoimia parisuhteeseen länkkärin kanssa. Usein aasialaisten naisten kotikasvatus, solakkuus, konservatiivisuus ja panostaminen naiskauneuteen viehättävät siinä määrin, että moni länkkäri on myyty mies. Näin kävi omallakin kohdalla. Minulle ei ole ollut ongelma saada suomalaista naista, mutta viime vuodet katse on ollut enemmän aasialaisiin naisiin päin.
Miksei sitten näitä pareja näe juurikaan Suomessa? Okei, yliopistolla on MUUTAMA tällainen pari tullut vastaan, mutta osa on joutunut eroamaan uusien työkuvioiden takia. Monet vaihdossa olijat etsivät hyväpalkkaista työtä joita ei oikein Suomesta tahdo saada ja toisaalta taas toinen osapuoli saattaa haluta jäädä tänne. Suhteet toimii silloin kun toinenkin kokee palavaa halua lähteä työpaikan perässä uuteen maahan.
On meitä Suomessa, mutta mekin asutaan usein talvijaksoja aasiassa.
Kuinka monella opiskelijalla on varaa pitää kahta asuntoa? Konservatiiviseen suhteeseen kuuluu pääelättäjän roolin ottaminen tai sitten kehität itseäsi samalle tasolle kuin naisystävä eli pidät säästöjä,mahdollisesti luottokorttia, käyt töissä sekä opinnoissa. Usko pois moni koulutettu aasialainen omaa poikkeuksellisen paljon kunnianhimoa ja tarmoa tarttua tilaisuuksiin joita välttämättä nykyinen Suomi ei tule tarjoamaan. Ruotsi/USA/Dubai kiehtoo palkkatason takia
Ajattelen, että olen liian pieni ihminen arvostelemaan Luojan Suurta viisautta.
No kai minäkin jotain tiedän näistä kuvioista, kun olen aasialaisen naisen kanssa sen lapsen tehnyt ja tutustunut isoon porukkaan sitä kautta. Lapseni pitää itseään täysin suomalaisena ja ei jostain kovin innokas ole siitä aasialaisesta puolestaan, en tiedä miksi. T. Ap
Minä uskon, että lapseni valitsee tulevaisuudessa puolisokseen suomalaisen, eikä aasialaista. Miksi muuten muka nämä puolikkaat juuri haluaisivat sen aasialaisen puolison? Ne jotka syntyvät täällä suomessa, heillä ei todellakaan ole aasialainen identiteetti, vaan suomalainen, tunnen paljon näitä lapsia ja olen heiltä kysellyt asiasta miten he itsensä näkevät, kaikki ovat sanoneet olevansa suomalaisia.
Minusta tämä on sitä rikkautta mitä suomeen tarvitaan, aasialaiset ovat ahkeraa porukkaa ja kun saadaan ne sekoitettua suomalaisten kanssa, niin siinä on tulevaisuutta meille. Miksi tänne haalitaan vain näitä, en nyt sano mitä, kun kaikki tietävät.
No suoraan sanoen ei voisi vahempaa kiinnostaa muiden perhekuviot.
Seurustella en haluaisi, mutta en pida lapsista enka jaksa heita. On suomalaisen taikka kenen kanssa vaan
Vierailija kirjoitti:
No mulla itselläni on lapsi aasialaisen miehen kanssa, joten ei sillee hetkauta. Jännä kyllä miten tuntuu olevan niin paljon harvinaisempaa näin päin.
Ei ole harvinaista, saatan jopa tuntea sinut. Minulla on miespuolisia ystäviä (Vietnamilaisia) joilla on suomalaiset naiset ja lapsia heidän kanssaan. T.Ap
Tunnen oikeasti tosi paljon suomessa asuvia aasialaisia, niin ystävinä, kuin välillä tyttöystäväni. Exäni sanoi, että hänen kaverit ovat hänelle sanoneet, että olen komea.
Vierailija kirjoitti:
No kai minäkin jotain tiedän näistä kuvioista, kun olen aasialaisen naisen kanssa sen lapsen tehnyt ja tutustunut isoon porukkaan sitä kautta. Lapseni pitää itseään täysin suomalaisena ja ei jostain kovin innokas ole siitä aasialaisesta puolestaan, en tiedä miksi. T. Ap
Minä uskon, että lapseni valitsee tulevaisuudessa puolisokseen suomalaisen, eikä aasialaista. Miksi muuten muka nämä puolikkaat juuri haluaisivat sen aasialaisen puolison? Ne jotka syntyvät täällä suomessa, heillä ei todellakaan ole aasialainen identiteetti, vaan suomalainen, tunnen paljon näitä lapsia ja olen heiltä kysellyt asiasta miten he itsensä näkevät, kaikki ovat sanoneet olevansa suomalaisia.
Saa nähdä kuinka kunnianhimoisia tulevista suomalaisista miehistä tulee kasvamaan. Nykypolvesta saa oikeasti kaivaa hyviä ja uskon etsinnän vaikeutuvan lähitulevaisuudessa. Aasialaisessa kulttuurissa vaalitaan älyä, kunnianhimoa sekä työtteliäisyyttä tai no ainakin Jenkeissä asuvat aasialaiset vaalii. En tiedä ohjaako tuonnit omiaan enemmän perinteisempään suuntaan.
Minä tykkään. Tunnen muuten yhden aasialaisen, joka on tehnyt suomessa mallin hommia, hän on siis mies. Seurustellut myös suomalaisten mallien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.
Tämä on varsin yleinen harhaluulo, jota on syytä korjata. Moni suomalainen nuorempikin mies haluaa nykyään tyttöystävän tai puolison aasiasta, koska käydesään kauko-idässä, monen miehen pää menee pyörälle siitä naiskauneuden ja naisellisen asenteen määrästä. Toki siellä on paljon näitä rahalla ostettavia tuontivaimoja, mutta tämä ilmiö liittyy lähinnä Phukettiin ja Pattayalle. Thaimaassa on myös koulutettuja ns. norminaisia, jotka ovat avoimia parisuhteeseen länkkärin kanssa. Usein aasialaisten naisten kotikasvatus, solakkuus, konservatiivisuus ja panostaminen naiskauneuteen viehättävät siinä määrin, että moni länkkäri on myyty mies. Näin kävi omallakin kohdalla. Minulle ei ole ollut ongelma saada suomalaista naista, mutta viime vuodet katse on ollut enemmän aasialaisiin naisiin päin.
Omien opiskelukavereiden joukossasattumalta oli nuori thaimaalainen nainen, Lähtöisin varakkaammista piireistä ja mukava mutta äärimmäisen perinteinen . Ikinä ikinä ei edes seurustellut missään mielessä suomalaisten miesten kanssa ja naimisissa on nykyisin samoista taustousta olevan kanssa. Ei niille suomijuntit todellakaan kelpaa. Jotain baarityttöjä sieltä saatte.
Aivan sama. en seurustelle perheellisten miesten kanssa.
Säälittävyyden huippu.
Sai vain rahalla halpatuontivaimon ja
sekin karkasi.
Pentu jäi.
On näitä nähty juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä suomalaista jääkuningatarta voi kohdata mitenkään. Baarista tai tinderistä suoraan panemaan kuin joku eläin. Ulkomaalaiselle naiselle voi sanoa ''hello, you look beutiful do you wanna go drink coffee with me, I know nice place near here'' ja sitten mennään ja jos ei nähdä uudestaan niin ei nähdä. Kerran kysyin suomalaiselta naiselta puhelin-numeroa kun pysähtyi juttelemaan ja silittämään koiraani niin ilme oli sellainen kuin olisi mennyt paskat housuun, hyvin vaivaannuttavaa. En ole kysynyt sen jälkeen. Oliko tuo sellanen metoo tilanne? Suomalaisen naisen kanssa kun käy treffeillä niin tuntuu kuin olisi siskon tai kaverin kanssa treffeillä. Puheet on yleensä jotain työhön liittyvää. Haloo kuka puhuu töistä vapaa-ajalla?
Kyllä, suomalaisten kanssa on jotenkin tosi vaikeaa olla tekemisissä, ulkomaalaisten kanssa jotenkin niin rentoa ja hauskaa. Naisetkin näyttää ihan eritavalla sitä kiinnostustaan ja se on niin seksikästä!
Eikä tartte jutella, kun yhteistä kieltä ei ole kuin 5 sanaa.
Kiva että pienimunaistakin on onnistanut.
Tyttölapset ovat tosi somia, mutta poikalapsia käy sääli.
(Mitäs kysyit.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien opiskelukavereiden joukossasattumalta oli nuori thaimaalainen nainen, Lähtöisin varakkaammista piireistä ja mukava mutta äärimmäisen perinteinen . Ikinä ikinä ei edes seurustellut missään mielessä suomalaisten miesten kanssa ja naimisissa on nykyisin samoista taustousta olevan kanssa. Ei niille suomijuntit todellakaan kelpaa. Jotain baarityttöjä sieltä saatte.
Eikä nekään meinaa enää lähteä. Nämä kyllä osaa valistaa toisiaan mamasanien (iäkkäämpi nainen,ts. äitihahmo) kautta mitkä kehoittaa ottamaan vauraan miehen. Ohjeeksi on kuulemma annettu että heti vaan ero mikäli rahantulo lakkaa ja joutuvat menemään töihin. Mä en tiedä mikä tilanne maaseudulla on, mutta saattaa olla ettei sieltäkään lähdetä niin vaan uuteen maahan, sillä suku haluaa osansa farangista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että pienimunaistakin on onnistanut.
Tyttölapset ovat tosi somia, mutta poikalapsia käy sääli.
(Mitäs kysyit.)
Pienimunaisia saattaa olla, mutta tunnenpa yhdenkin aasialaisen miehen, johon kaikki suomineidot käy aivan kuumana, jotta mistä liene sitten johtuu. Minua ei käy yhtään sääliksi, vaan olen kateellinen kun hänkin vie kaikki suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävyyden huippu.
Sai vain rahalla halpatuontivaimon ja
sekin karkasi.
Pentu jäi.
On näitä nähty juu.
Entäs toisinpäin? Tunnen monia aasialaisia miehiä, joilla lapsia suomalaisen valkonaaman kanssa. Kyllä kuule suomessa syntyy liittoja ihan ilman, että niitä erikseen vielä kuskataan tänne, mutta sitähän ei tietenkään tuollainen maalaisjuntti ymmärrä. Tule tänne pk-seudulla katsomaan, niin näet hieman erilaista menoa, kuin siellä peltojen keskellä.
Minulle kelpaisi nainen, jolla olisi aasialaisen kanssa lapsia. Jos naisella olisi lapsia afrikkalaisen kanssa, niin tilanne olisi toinen.
Rasistiset homofoobikot ja senkin muut mullaisiset ja pel llehermannit ja hupiukot!
Suominaisten kanssa koetaan silti kansallista ja perisuomalaista yhteenkuuluvuutta ja yhteinen kieli, niin kivahan kotimaisten naisten kanssa on keskustella ja välillä nahistellakin. :)