Naiset, mitä ajattelette miehestä kenelle on lapsi aasialaisen kanssa?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole saanut ketään muuta? Kyllä elämää pitää elää eteenpäin niillä korteilla, jotka on.
Kiinnostuneita muka on, mutta hiljaista on oven takana.Mitä sinä tarkoitat? Minulla on ollut n. 15 seksipartneria ja 4 suhdetta. Yksi oli musta ja yksi aasialainen. Muut olivat ihan valkonaamoja.
Ainiin ja lisäyksenä vielä, että on ollut kaksi muutakin vahinkoraskautta menneisyydessä, mutta nämä naiset (valkonaamat) tekivät abortin.
Niin kuin sanoin, että aina paljaalla kun mahdollisuus, niin noin sitten on käynyt
Toinen on huorissa käyvä ääliö Tampereelta (asuu tosin Kiinassa) ja toinen on fiksu duunari Hyvinkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole saanut ketään muuta? Kyllä elämää pitää elää eteenpäin niillä korteilla, jotka on.
Kiinnostuneita muka on, mutta hiljaista on oven takana.
Minäkään en saanut ketään muuta, kuin afrikkalaisen miehen. Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Kukaan järkevä suomalainen mies ei huolinut minua. Minä olen niin vaikea. Nyt kyllä olisi ottajia, kun talous on kunnossa. Mutta se ei ole oikeaa rakkautta.
Pitääkö sitten olla ilman, jos kyseinen mies ei ole löytänyt suomalaista naista? Rakkautta on, kun avaa sydämensä sille.
Eikä minua enää suhteet kiinnosta tässä iässä pienen lapsen isänä, kunhan kyselin palstamamoilta. Kun olen 55-60v, niin matkustan aasiaan ja löydän sieltä loppuelämän rakkauteni. Ei minusta enää ole olemaan suomalaisen naisen kanssa, olen damaged goods.
Niin, tarvitseeko olla koko elämänsä yksin ja onneton? Jos mies on luuhannut baareissa ja sieltä ei sopivaa daamia löydy.
Minäkin koittaisin toisesta kulttuurista.
Elämä on liian lyhyt olla yksin.
Popparit esiin. Ap kaivaa itselleen syvää kuoppaa. Aasialainen lapsi ei todellakaan oo tän hyypiön suurin murhe 😅
Vierailija kirjoitti:
Lapset voi aina hylätä kuten moni mies tekeekin.
...paitsi tietenkin ne erilaisuuteen rakastuneet suomityttöjen miehet...
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua enää suhteet kiinnosta tässä iässä pienen lapsen isänä, kunhan kyselin palstamamoilta. Kun olen 55-60v, niin matkustan aasiaan ja löydän sieltä loppuelämän rakkauteni. Ei minusta enää ole olemaan suomalaisen naisen kanssa, olen damaged goods.
Minäkin aion viettää eläkepäiväni jossain muualla, kuin Suomessa. Ei tätä sadetta jaksa. Suuntaan matkani Kreikkaan, Turkkiin, Italiaan tai Espanjaan. Sieltä kainalooni tarttuu joku harmaatukkainen elämäniloinen komistus.
Vierailija kirjoitti:
poika pohjoisen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.
No onko sen ollut pakko hakea se ulkomailta, kun Suomessa riittää ulkomaalaisia naisia vaikka kuinka paljon nykyään? Tapasin kyllä tämän Vietnamilaisen kaunottaren ihan Suomessa, asunut täällä jo yli 10 vuotta. T. Ap
Onko koko ikänsä täällä asuneisiin kurdi- ja somalityttöihin helppo tutustua?
On, jos tunnet heidän veljiään ja liikut samoissa uskonnollisissa piireissä.
Jos oikeasti olet rakastunut johonkin somalityttöön ja olet vakavissasi, voit hyvin vaihtaa myös uskontoa.
Mitään lyhytsuhdetta et pysty tuollaiseen tyttöön luomaan.
Miksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poika pohjoisen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.
No onko sen ollut pakko hakea se ulkomailta, kun Suomessa riittää ulkomaalaisia naisia vaikka kuinka paljon nykyään? Tapasin kyllä tämän Vietnamilaisen kaunottaren ihan Suomessa, asunut täällä jo yli 10 vuotta. T. Ap
Onko koko ikänsä täällä asuneisiin kurdi- ja somalityttöihin helppo tutustua?
On, jos tunnet heidän veljiään ja liikut samoissa uskonnollisissa piireissä.
Jos oikeasti olet rakastunut johonkin somalityttöön ja olet vakavissasi, voit hyvin vaihtaa myös uskontoa.
Mitään lyhytsuhdetta et pysty tuollaiseen tyttöön luomaan.Miksen?
Tämä on tosiaan huomattava epäkohta sukupuolten välillä (vähän kuin naisten vapaaehtoinen ja miesten pakollinen armeija), johon feministit varmaan kohta tarttuvat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuneita muka on, mutta hiljaista on oven takana.Minäkään en saanut ketään muuta, kuin afrikkalaisen miehen. Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Kukaan järkevä suomalainen mies ei huolinut minua. Minä olen niin vaikea. Nyt kyllä olisi ottajia, kun talous on kunnossa. Mutta se ei ole oikeaa rakkautta.
Pitääkö sitten olla ilman, jos kyseinen mies ei ole löytänyt suomalaista naista? Rakkautta on, kun avaa sydämensä sille.
Liian vaikea suomimiehille. Se ei tarkoita, että olisin vaikea venäläisille, etelä-eurooppalaisille tai amerikkalaisille. Pitäisikö minun yrittää muuttua vai sitten olla yksin? Tai sitten haen heilani ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Popparit esiin. Ap kaivaa itselleen syvää kuoppaa. Aasialainen lapsi ei todellakaan oo tän hyypiön suurin murhe 😅
Miksi haukut minua hyypiöksi? Oletko itsekään mitenkään niin erityinen, hieman epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, joka syöttää lisää houkuttelevia yksityiskohtia ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä suomalaista jääkuningatarta voi kohdata mitenkään. Baarista tai tinderistä suoraan panemaan kuin joku eläin. Ulkomaalaiselle naiselle voi sanoa ''hello, you look beutiful do you wanna go drink coffee with me, I know nice place near here'' ja sitten mennään ja jos ei nähdä uudestaan niin ei nähdä. Kerran kysyin suomalaiselta naiselta puhelin-numeroa kun pysähtyi juttelemaan ja silittämään koiraani niin ilme oli sellainen kuin olisi mennyt paskat housuun, hyvin vaivaannuttavaa. En ole kysynyt sen jälkeen. Oliko tuo sellanen metoo tilanne? Suomalaisen naisen kanssa kun käy treffeillä niin tuntuu kuin olisi siskon tai kaverin kanssa treffeillä. Puheet on yleensä jotain työhön liittyvää. Haloo kuka puhuu töistä vapaa-ajalla?
Sinulla itselläsi ei ole tilannetajua. Mielestäsi kenen tahansa naisen pitäisi antaa sinulle puhelinnumero ja jos ei anna niin on jääkuningatar? Oikeasti sinulla ei ole sen vertaa itsetuntoa ettå voisit myöntää itsellesi että kaikki (tai ei kukaan) ei ole sinusta kiinnostuneita ja se on ihan ok.
Hae sinäkin joku kehitysmaasta.
Suomalainen nainen on jotenkin niin koppava ja ylpeä, ei viehätä kyllä yhtään. Aina pitävät itseään jotenkin parempana. No ette ole! Luonteeltanne olette aika oksettavia oikeastaan.
Hävettäisi kyllä olla suomalainen nainen, ei kehtaisi paljon ulkona liikkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli, joka syöttää lisää houkuttelevia yksityiskohtia ketjuun.
Ei me nyt ihan tyhmiä olla. Tietty se on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa taas tässäkin ketjussa. Kyllä oikeasti suomalaisen miesten on vaan parempi katsella niitä ulkomaalaisia, koska te suominaiset olette pahinta kastia mitä maanpäällä on! Hyi. Rasistiset sisäsiittoiset imbesillit.
Onhan teillä riittävästi rahaa? Mistään maasta ei lähde ketään tulemaan tulottoman miehen iloksi. Tietenkin köyhistä maista saa naisen kuin naisen koska uudessa maassa on tiedossa vakaat tulot tai eron jälkeen parempi palkkainen työ.
aloitukseen;
varmaan tulee värikäs ja tapahtumarikas elämä, ei puutu huolia eikä harmeja.
Mitä sinä tarkoitat? Minulla on ollut n. 15 seksipartneria ja 4 suhdetta. Yksi oli musta ja yksi aasialainen. Muut olivat ihan valkonaamoja.