Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä ajattelette miehestä kenelle on lapsi aasialaisen kanssa?

Vierailija
12.02.2020 |

Onko turn-off?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ensin tulee mieleen stereotypia: Lihava, ruma, juntti ukko, joka ei saa vaimoa suomesta ja lähtee hakemaan köyhän ostovaimon thaimaasta. Vaimo on jättänyt ja ukko jäänyt lapsen kanssa yksin.

Vierailija
22/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia haittaa, jos miehellä on vaikka yksi lapsi? Eihän se siellä isänsä luona ole 24/7. Lisäksi ei sille isän kik kkelillä ole tapahtunut mitään synnytyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ensin tulee mieleen stereotypia: Lihava, ruma, juntti ukko, joka ei saa vaimoa suomesta ja lähtee hakemaan köyhän ostovaimon thaimaasta. Vaimo on jättänyt ja ukko jäänyt lapsen kanssa yksin.

No tässä ap:n tapauksessa minulla on ollut paljon suomalaisia naisia ja vain yksi lyhyt suhde aasialaisen naisen kanssa, jossa lapsi syntyi ja minä jätin tämän naisen. Olen lisäksi komea, lihaksikas ja suhteellisen varakas myös ja meillä lapsi vuoroviikoin.

Vierailija
24/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät nyt taas näitä aloituksia! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Ei ole mies lasta ajatellut. Sekarotuisen elämä on kovaa.

Onneksi suomalaiset naiset ajattelevat lapsiaan...

Koskee tasapuolisesti kaikkia jotka näitä rakkeja vääntävät.

Eikö suomalaisetkin ole vereltään siperialaisia ja eurooppalaisia/indoeurooppalaisia eli tavallaan sekarotuisia?

Vierailija
25/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä ap:n tapauksessa minulla on ollut paljon suomalaisia naisia ja vain yksi lyhyt suhde aasialaisen naisen kanssa, jossa lapsi syntyi ja minä jätin tämän naisen. Olen lisäksi komea, lihaksikas ja suhteellisen varakas myös ja meillä lapsi vuoroviikoin.

Sen jälkeen, kun tuon olisit minulle kertonut, lähtisin nauraen pois. Lapsi ei todellakaan olisi ollut ongelma, tuo olisi.

Vierailija
26/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tähän sen verran vielä, että kun paljaalla erehdyin toisilla treffeillä sek siä harrastamaan, niin kun olen hyvin hedelmällinen mies, niin raskaaksihan se nainen paukahti ja minusta tuli isä. Ei siinä, eihän tuo tilanne ollut ihan paras mahdollinen, mutta kyllähän mies vastuun lapsestaan kantaa ja myös häntä pyyteettä rakastaa yli kaiken.

Vierailija
27/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että mies on rakastunut erilaisuuteen. Aasialaiset naiset voivat olla tosi kauniita. Ainakin siroja ja hoikkia. Kohteliaita ja herkkiä.

Kulttuurierot saattoivat olla liikaa.

Tosi kaukana herkistä. Vaihtavat maisemaa ja lapset jää isälle, kun tulee aika kokeilla seuraavaa kulttuuria.

Vierailija
28/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tuon olisit minulle kertonut, lähtisin nauraen pois. Lapsi ei todellakaan olisi ollut ongelma, tuo olisi.

Ai mikä olisi? Enhän minä sinulle olisi kertonut, että olen komea ja lihaksikas, koska näkisithän sen itsekin, oletpa hassu.

Vierailija
29/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jopa se lapsi osannee suomea paremmin kuin ap.

Vierailija
30/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.

No onko sen ollut pakko hakea se ulkomailta, kun Suomessa riittää ulkomaalaisia naisia vaikka kuinka paljon nykyään? Tapasin kyllä tämän Vietnamilaisen kaunottaren ihan Suomessa, asunut täällä jo yli 10 vuotta. T. Ap

Onko koko ikänsä täällä asuneisiin kurdi- ja somalityttöihin helppo tutustua?

Vierailija
31/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät nyt taas näitä aloituksia! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Ei ole mies lasta ajatellut. Sekarotuisen elämä on kovaa.

Onneksi suomalaiset naiset ajattelevat lapsiaan...

Koskee tasapuolisesti kaikkia jotka näitä rakkeja vääntävät.

Eikö suomalaisetkin ole vereltään siperialaisia ja eurooppalaisia/indoeurooppalaisia eli tavallaan sekarotuisia?

Suomalaiset eivät todellakaan ole puhdasrotuisia, muutamaa sisäsiittoista mongoloidia lukuunottamatta. Joten en yhtään ylpeilisi sillä, että olen "suomalainen"

Vierailija
32/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika pohjoisen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen suomalainen mies joka on joutunut hakemaan vaimon ulkomailta, kun suomalaisille naisille eivät tavalliset miehet enää kelpaa.

No onko sen ollut pakko hakea se ulkomailta, kun Suomessa riittää ulkomaalaisia naisia vaikka kuinka paljon nykyään? Tapasin kyllä tämän Vietnamilaisen kaunottaren ihan Suomessa, asunut täällä jo yli 10 vuotta. T. Ap

Kuka heistä on puhunut? Nyt on kyse vietnamilaisista, sinä senkin pieni api na

Vierailija
33/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että mies on rakastunut erilaisuuteen. Aasialaiset naiset voivat olla tosi kauniita. Ainakin siroja ja hoikkia. Kohteliaita ja herkkiä.

Kulttuurierot saattoivat olla liikaa.

Tosi kaukana herkistä. Vaihtavat maisemaa ja lapset jää isälle, kun tulee aika kokeilla seuraavaa kulttuuria.

Suomalaiset naiset eivät ole koskaan rakastuneet erilaisuuteen.

Vierailija
34/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tähän sen verran vielä, että kun paljaalla erehdyin toisilla treffeillä sek siä harrastamaan, niin kun olen hyvin hedelmällinen mies, niin raskaaksihan se nainen paukahti ja minusta tuli isä. Ei siinä, eihän tuo tilanne ollut ihan paras mahdollinen, mutta kyllähän mies vastuun lapsestaan kantaa ja myös häntä pyyteettä rakastaa yli kaiken.

Kaksi turnoffia mainittu: 1) on ollut paljon naisia 2) erehdyit (?!) panemaan paljaalla toisilla treffeillä. eri

Vierailija
35/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen välillä, että kuinka suomalaisilla on pokkaa olla rasisteja, kun ovat itse sisäsiittoisia elukoita? Hävet kää jo

Vierailija
36/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poika pohjoisen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka heistä on puhunut? Nyt on kyse vietnamilaisista, sinä senkin pieni api na

Saa sitä kai kysyä...?

Vierailija
37/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi turnoffia mainittu: 1) on ollut paljon naisia 2) erehdyit (?!) panemaan paljaalla toisilla treffeillä. eri

Siis kumpi se nyt pitää olla? Jos miehellä ei ole kokemuksia naisista on turn-off ja jos on kokemuksia, niin sekin on turn-off. Niin ja minähän pa nen aina paljaalla, jos nainen antaa, se on varma se!

Vierailija
38/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oiva profiiliteksti tinderiin ja kannattaa livenä kertoa sama. Pus!

Vierailija
39/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tapauksesta, ei voi yleistää. 

Vierailija
40/144 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, minulla on ollut seksikumppaneita varmaankin n. 15 ja suhteita 4 koko elämäni aikana, onko sitten paljon vai vähän? T. Ap