Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun kertoa yhdelle naiselle hänen tapailemansa miehen taustat?

Vierailija
12.02.2020 |

Kyseinen mies ahdisteli minua n.7 vuotta. Hän vakoili ja uhaksi raiskauksella. Oli todella sairaita juttuja.

Nyt huomasin että hän tapailee jotain naista. Pitäisikö minun kertoa tuolle naiselle vai ei? En siis tunne kyseistä naista. Jos kerron niin tuo mies saa varmaan tietää että kerroin ja pelkään seurauksia. Mutta pelkään myös tuon naisen puolesta jos en kerro.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luonteeltaan tai ulkonäöltään jännä mies? Jos on niin anna olla. Itsepähän nainen on valinnut.

Vierailija
2/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luonteeltaan tai ulkonäöltään jännä mies? Jos on niin anna olla. Itsepähän nainen on valinnut.

Ei mielestäni erityisemmin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin tietää.

Vierailija
4/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen holhouksen alainen? Jos ei, niin älä puutu asiaan. Tapahtuneesta on seitsemän vuotta eikä mies ilmeisesti syyllistynyt edes rikokseen.

Vierailija
5/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen holhouksen alainen? Jos ei, niin älä puutu asiaan. Tapahtuneesta on seitsemän vuotta eikä mies ilmeisesti syyllistynyt edes rikokseen.

Ap kirjoitti että mies ahdisteli 7 vuotta eikä 7 vuotta sitten.

Vierailija
6/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti ajateltuna kyllä, mutta ei ole varmuutta uskooko nainen sinua luultavasti mies saa käännettyä asian niin että olet vain mustasukkainen ja on riskinsä että saat itse syytteen kunnianloukkauksesta mikäli sinulla ei ole antaa näyttöä tueksi. Saattaa myös olla että ei toimi samoin toisen kanssa, jokin hetkellinen mielenhäiriö tms? Anna olla.

Vierailija
7/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vain naisen vihat päällesi, kertoo varmasti miehellekin ja hän syyttää sinua suhteensa pilaamisesta tai ainakin sen yrittämisestä. Voi väittää sinua kateelliseksi hänen onnelleen. Mieti kannattaako. Jokainen tehkööt omat virheensä, varsinkin, jos kyseessä on aikuinen ja täysivaltainen ihminen.

Vierailija
8/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu, vakoilu ja uhkailu jatkui 7 vuoden ajan. Loppui n.vuosi sitten. Ap

Vierailija
9/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin mies ahdisteli sinua? Haitko esim. lähestymiskieltoa?

Vierailija
10/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti ajateltuna kyllä, mutta ei ole varmuutta uskooko nainen sinua luultavasti mies saa käännettyä asian niin että olet vain mustasukkainen ja on riskinsä että saat itse syytteen kunnianloukkauksesta mikäli sinulla ei ole antaa näyttöä tueksi. Saattaa myös olla että ei toimi samoin toisen kanssa, jokin hetkellinen mielenhäiriö tms? Anna olla.

7 vuotta kestänyt hetkellinen mielenhäiriö? Ap

Vierailija
11/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin poliisiin yhteydessä ja näytin kaikki viestit ym. Neuvottiin hakemaan lähestymiskieltoa, en hakenut koska pelkäsin että menee vain hullummaksi eikä se lähestymiskielto olisi estänyt häntä käymästä minuun käsiksi. Ap

Vierailija
12/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen naisen asemassa haluaisin tietää, joten sinuna kertoisin, mutta kannattaa ajatella ettei ole sinun asiasi mitä nainen tekee tiedolla.

Vierailija
13/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen tuomion hän sai?

Vierailija
14/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita nimettömänä, esim kirjeellä, yleisellä tasolla, josta sinua ei voi tunnistaa. Vaikkei nainen uskoisi, osaapa olla varuillaan. Sinun ei myöskään tarvitse syyttää itseäsi, jos jotain oikeasti tapahtuu.

Vierailija
15/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin tuoja ammutaan aina. Joten aivan turha kertoa ja vaikka kertoisit , niin se mies selittää asiat niin, että sä oot hullu. Näin se menee. Ei naiset koskaan usko entisiä puolisoita/ tapailukumppaneita. Kokemusta on. MInä hullu, mies hullun uhri.

Vierailija
16/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin poliisiin yhteydessä ja näytin kaikki viestit ym. Neuvottiin hakemaan lähestymiskieltoa, en hakenut koska pelkäsin että menee vain hullummaksi eikä se lähestymiskielto olisi estänyt häntä käymästä minuun käsiksi. Ap

Eli sinulla ei ole mitään näyttöä siitä, että hän olisi oikeasti sinua ahdistellut. Asia ei edennyt oikeuteen, et edes hakenut lähestymiskieltoa. Ja nyt koet velvollisuudeksesi mennä juoruamaan kokemastasi ahdistelusta tuolle naiselle, jota et edes tunne. Arvaa, miltä se vaikuttaa? Juuri siltä, että haluaisit miehen edelleen olevan kiinnostunut itsestäsi.

Vierailija
17/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoita nimettömänä, esim kirjeellä, yleisellä tasolla, josta sinua ei voi tunnistaa. Vaikkei nainen uskoisi, osaapa olla varuillaan. Sinun ei myöskään tarvitse syyttää itseäsi, jos jotain oikeasti tapahtuu.

Kiitos ideasta! Ap

Vierailija
18/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi kertoo naiselle puolestasi. Sellainen /sellaiset joilla on perhe turvana. Aina on lisää naisia jotka eivät tiedä sitä, kun mies löytää uusia.

Vierailija
19/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta kestänyt hetkellinen mielenhäiriö? Ap

Hieman huono sanavalinta myönnän.

Joillekin voi olla täysin normaali ja jotakin toista piinata vaikka 10 vuotta. Oletko kuullut persoonallisuushäiriöistä siihen tuollainen vainoaminen viittaa.

Vierailija
20/33 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole mitään näyttöä siitä, että hän olisi oikeasti sinua ahdistellut. Asia ei edennyt oikeuteen, et edes hakenut lähestymiskieltoa. Ja nyt koet velvollisuudeksesi mennä juoruamaan kokemastasi ahdistelusta tuolle naiselle, jota et edes tunne. Arvaa, miltä se vaikuttaa? Juuri siltä, että haluaisit miehen edelleen olevan kiinnostunut itsestäsi.

Voi luoja. En ole IKINÄ halunnut että tuollainen hullu olisi kiinnostunut minusta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi