Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako deittisovelluksessa roikkua pitkäänkin, vaikka vientiä ei olisi?

Vierailija
12.02.2020 |

Siis siinä toivossa, että jonain päivänä ehkä löytyy joku kiinnostunut, jonka kanssa tutustuminen sitten saattaisi edetä parisuhteeseen asti, hyvällä tuurilla. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tinderissä viikon, suomi24ssä neljä päivää. Niin kauan jaksoin tinderin matchittomuutta ja 24n kuusikymppisten äijien ”tuu imemään munaa”-viestejä. Ehkä sellainen jolle parisuhde on tärkeä tavoite jaksaa pidempään.

Vierailija
2/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Kuulostaapa kurjalta. Toivottavasti löydätte elämänne rakkaudet ilman nettiä. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukausia tinderissä ja sinä aikana ehkä pari juttelua. Ei treffejä.

Ehkä tuo aika oli niin pitkä, että ei voi sanoa, että olisin ollut turhan kärsimätön.

Olen tavallisen näköinen nainen.

Vierailija
4/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman profiilin korjaus voisi auttaa asiaa.

Vierailija
5/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollut muutamalla eri treffisivulla. Ehkä viidet treffit 😐 Aika asiallinen (olisikohan jopa kuivakka jonkun mielestä) profiili itselläni, suht hyvin säästynyt törkyviesteiltä. Toki jnk verran jotain seksiehdotuksia, niille ei kiitos.

Hieman ylipainoinen pottunokka olen. Profiilikuva totuudenmukainen, ei filleröity tai puunattu.

Vierailija
6/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta ollut muutamalla eri treffisivulla. Ehkä viidet treffit 😐 Aika asiallinen (olisikohan jopa kuivakka jonkun mielestä) profiili itselläni, suht hyvin säästynyt törkyviesteiltä. Toki jnk verran jotain seksiehdotuksia, niille ei kiitos.

Hieman ylipainoinen pottunokka olen. Profiilikuva totuudenmukainen, ei filleröity tai puunattu.

Niin ja vastaus kysymykseesi: mielestäni ei kannata, tulee vaan paha mieli

Vierailija
7/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa ihmettelen: paljonko noilla palstoilla on "kuolleita sieluja", siis sellaisia, jotka eivät ole ehkä moneen vuoteen avanneet palvelua, tai edes muista koskaan mitään profiilia laittaneensa. Mahdolliset maksut on maksamatta, joten tunnukset ja salasanatkaan eivät toimisi, mutta ylläpito ei estä hylättyä profiilia näkymästä muille käyttäjille. Kun poistuneiden käyttäjien kuvilla luodaan illuusio isosta "tarjonnasta", saadaan houkutelluksi maksavia asiakkaita.

Tämä mm selittäisi sen, miksi niin paljon jätetään vastaamatta viesteihin. Kukaan ei vastaa, jos profiilin luoja on avannut sivuston viimeksi neljä vuotta sitten, ja jos suurin osa profiileista on niitä hylättyjä, niin...

Vierailija
8/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuukausia tinderissä ja sinä aikana ehkä pari juttelua. Ei treffejä.

Ehkä tuo aika oli niin pitkä, että ei voi sanoa, että olisin ollut turhan kärsimätön.

Olen tavallisen näköinen nainen.

Oliko profiilissasi kuvaa sinusta? Oliko minkäänlaista profiilitekstiä, vai oliko teksti vain luettelo siitä millaisten miesten tulee suoraan pyyhkäsitä vasemmalle? Kerroitko mitään harrastuksistasi, kiinnostuksesi aiheista tai siitä mihin haluaisit seuraa?

Vierailija
9/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään ole kokemusta, että pitkän odottelun jälkeen olisi tärpännyt? Muistan joskus lukeneeni palstalta sen tyylisestä tarinasta.

Vierailija
10/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aina lukee näitä kommentteja, että samat naamat noilla sivuilla ja sovelluksissa vuodesta toiseen. Eli kaipa niitä on. Itse olen välillä pitkiäkin aikoja pois. En vaan jaksa kauaa kerrallaan sitä kirjoittelua ja seulontaa. Olisi niin kiva tavata joku elävässä elämässä mutta elävässä elämässä ei tapahdu senkään vertaa.

Olen kyllä yhden suhteenkin netistä löytänyt. Puolitoista vuotta siihen meni ja kolme vuotta se kesti... Jälkikäteen ajatellen ehkä ei sen arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme