Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa kun aina on riitaa

Vierailija
12.02.2020 |

Tuntuu ettei henkisesti enää jaksa. Olen varmaan niin ärsyttävä kun aina saan kuulla että ärhentelen ja mulle huomautellaan ihan järjettömistä asioista. Kokoajan seläntakana kyttäämistä miten laitan roskat roskakoriin ja sanotaan että olen ajattelematon. Myös syömisiini on puututtu heti kun paino nousi 10kg 2vuodessa masennuslääkkeen käytöstä johtuen.

Jos haluan kaverin mukaan vaikka ravintolaan tai joskus mäkkäriin ei kukaan lähde. Tiedän tämä on naurettavan kuuloista mutta yritän aina sanoa itselleni etten tarvitse kavereita kun ei hekään mua.

Kaupassa jos ollaan niin suureen ääneen sanotaan että mun ei kyllä mitään namia pidä ostaa. Siis joo en tiedä mitä tehdä tämän asian kanssa. Ainoa vaihtoehto on varmaan muuttaa kauas ja aloittaa oma elämä ilman ketään. Oli vaan pakko kirjottaa kun tuntuu niin inhottavalta ja ei kiinnosta oikeinkirjoitus jos joku tulee siitä itkemään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä omasta mielestäsi ajattelematon? Otatko muut huomioon ja käyttäydyt sen mukaisestikin.

Vierailija
2/2 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon pyytelemässä anteeksi ja kerranpa pyysin omaa olemassaoloanikin. Että kyllä mä ajattelen. Ihmiset tykkää hyökätä mun päälle kun oon epäonnistuja ja en ole pidetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla