Mikä olisi paras tapa säilyttää ystävyys kiinnostuneen miehen kanssa?
Olen tutustunut mielenkiintoiseen mieheen tinderissä, mutta olen kiinnostunut vain ystävänä. Suudelma ei todellakaan vienyt jalkoja alta eikä hän muutenkaan taida olla minulle oikea. Kuitenkin yhteisiä kiinnostuksen kohteita on paljon ja puhuttavaa riittää. Mies yrittää flirttailla välillä, mutta en haluaisi antaa toiveita, että tämä menee pitemmälle. Onko mitään hyvää tapaa tutustua ystävänä?
Kommentit (14)
Ainiin, unohdin että tämä on av ja täällä annetaan ylivoimaisesti p*skimmat neuvot ihmissuhdeasioissa. Ap
Kerrot hänelle niinkuin asia on; "Seurassasi on kivaa, mutta en näe meitä pariskuntana. Ystävinä haluaisin jatkaa."
Et siis ihastunut mieheen heti ensimmäisillä treffeillä ja heivaat hänet siksi friendzonelle?
En viitsisi itse alkaa kaveeraamaan jos kerta eri motiivit suhteeseen on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot hänelle niinkuin asia on; "Seurassasi on kivaa, mutta en näe meitä pariskuntana. Ystävinä haluaisin jatkaa."
Tää on paras keino. Mies ei varmaan kyllä halua pelkkää ystävyyttä ja sanoo heipat.
Minulla on täsmälleen tuo tilanne nyt päällä (olen mies) ja en tiedä miten olisin kun tunteita on mutta naisella "ei aikaa" kuin silloin tällöin. Hän on erikseen maininnut haluavansa jatkaa ystävyyttä.
Ideana minun täytyisi lopettaa hänestä haaveilu ja katsella muita, vaan kun nähdään niin olen jälleen ihan myyty..
Vierailija kirjoitti:
Et siis ihastunut mieheen heti ensimmäisillä treffeillä ja heivaat hänet siksi friendzonelle?
Oma kokemus kertoo että näin on. Kyllä se näkyy alusta asti jos jutusta voi mitään tulla.
Roikutat sitä.
Vähän flirttaat sitten olet ihan kylmä, toistat näitä tarpeen mukaan.
Ensinnäkin pitäisi selvittää se, haluaako mies ylipäätään ystävyyttä kanssasi. Jos hän on parisuhdetta vailla ja ystäviä on jo riittävästi, niin välttämättä ei.
Reilua on ilmoittaa, että haluat vain ystävyyttä, mies saa silllon päättää jatkaako ystävänä vai ei. Toisen roikottaminen epätietoisuedessa on väärin jos mies haluaa muutakin
Niin, ja kyllä sen itse tietää heti ettei nappaa muulla tasolla. Tämä siis niille jotka ihmettelevät miten sen heti huomaa, huomaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täsmälleen tuo tilanne nyt päällä (olen mies) ja en tiedä miten olisin kun tunteita on mutta naisella "ei aikaa" kuin silloin tällöin. Hän on erikseen maininnut haluavansa jatkaa ystävyyttä.
Ideana minun täytyisi lopettaa hänestä haaveilu ja katsella muita, vaan kun nähdään niin olen jälleen ihan myyty..
Loppuu kun loppuu yhteydenpitokin.
Se nainen varmasti aistii tuon ja hankala tilanne silloin molemmille.
Joten ei tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuu kun loppuu yhteydenpitokin.
Se nainen varmasti aistii tuon ja hankala tilanne silloin molemmille.
Joten ei tule onnistumaan.
Kiitos! Olen toki kertonut fiilikseni naiselle, hän ei suoraan tyrmää minua ja nähtävästi on itsestäni kiinni haluanko jatkaa ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne. Yritin jo katsella ja tutustuakin muutamaan, mutta kun ei nappaa muut niin ei. Nyt jos joku kiinnostuisi minusta, voisin harkita vakavampaa yritystä, mutta kun käytännössä yksin olen saanut olla tähän asti, niin kelvatkoon se mitä meillä nyt sitten on. Ei tarvitse ainakaan valittaa, ettei elämässäni ole naista, nyt on. Muutenkin elämä kääntynyt valoisampaan suuntaan niin miksi erakoitua kaksiooni?
Ei