Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö mies?

Vierailija
12.02.2020 |

En tiedä oikein pettääkö mies vai ei.

Eilen pelasin hänen puhelimellaan miinaharavaa ihan normaaliin tapaan ja kun rupesin sulkemaan sivua niin törmäsin outoon viestiin, jonka oli lähettänyt toiselle naiselle.
Viestissä luki näin:

”Anteeks ku vastaaminen kesti, on vaan ollu kiirettä nyt *nauruemoji* Mä voisin jonkun lauantaiaamun tai keskiviikon saada vapaaks niin voisin tulla sun luo!
Miten sulla on menny?”

Tottakai mä kysyin asiasta ja hän sanoi että vain ystävä. No sit rupeen kysyy et miks haluat ystäväsi takia ottaa salaa vapaapäivän ja mennä hänen luokseen, että tajuat kai kuinka epäilyttävältä toi viesti näyttää. Mies vaan väittää et ois se sen meidänkin takia ottanu ja et ois kertonu mulle jos menee. Selitän, kuinka hän olisi kirjottanut viestin eritavalla jos kyseessä olisi ollut vain ystävä, että kyseinen viesti näyttää sille mitä kirjotetaan salarakkaalle. Mies sanoo vaan et kirjotti vähän väärin.

En oikesti tiedä uskoako häntä vai en. Hän on aiemmin pettänyt luottamukseni valehtelemalla isosta asiasta (alle kuukausi sitten) ja tän saman viestin tullessa ilmi näin myös muita epäilyttäviä asioita joista puhuttiin ja joista hän aluksi valehteli. Kyseiset asiat eivät ole pettämistä, mutta niistä valehtelu vaikka tiedän totuuden on väärin, niin miten voin uskoa puhuuko hän ”ystävästään” totta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies pettää jos äitiinsä tulee, ja jos taas... mitenkäs se nyt menikään?

Vierailija
22/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että pettää. Harmi kun paljastit nähneesi jo tuon viestin. Mä olisin pitänyt hetken omana tietonani ja seurannut miestä vähän tarkemmin. (Ja kyllä, puhelimenkin olisin tässä tapauksessa nuuskinut tarkemmin. Oman mieheni puhelinta en ole koskaan tutkinut, kun ei ole herännyt epäilystä. Ei se minusta oikein ole, mutta toisaalta inhimillistä jos toiseen ei 100-prosenttisesti luota.)

joo kadun että sanoin asiata, mutta toisaalta hän oli mun vieressä ja näki et näin sen. kyl heti pyysin lupaa kattoa onko muuta ja en mä

muuta löytänyt, ainakaan mitään viestittelyä muiden naisten kanssa.

No siis millaiseen viestiin tuo oli siis vastaus, kai sitä nyt jonkinlainen keskustelu edelsi? Mitä mies sanoi että miksi olisi mennyt naisen luo? Kahville? Korjaamaan jotain? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sä tunnet sen jos se kerran on ystävä? Vai minkälaisia ystäviä ihmisillä on salassa? Onko sulla itselläsi salaisia ystäviä? Pyydä miestäsi tuomaan se ystävä kylään.

en tunne, en oo ikinä nähnyt eikä hän ole ikinä kertonut tavanneensa häntä. kertonut joskus vuosi sitten että olisi pitänyt hänen käydä kahvilla tämän saman naisen kanssa, mutta jätti asian sikseen.

ja minulla ei ole ystäviä salassa, miksi olisi?

Kai sanoit miehellesi tämän? Että tuollaiset salaiset ystävät on eriskummallisia, ja että haluat tavata tämän ystävän, jos se kerran on aivan viatonta.

sanoin ja mies ehti jo ennen mua ehdottaa, että tuun mukaan kun hän menee tapaamaan tätä naista. mutta hyvin tommonen voi olla suunniteltu juttu. miten saisin totuuden selville?

Ehdotti kun veikkasi, etta kieltaydyt. Sano, etta menet mukaan ja katso, miten mies reagoi. Call his bluff.

Ja vastauksena kysymykseesi - kylla, se pettaa. 

okei, sitten pettää.

miten saan todisteet?

No, et ainakaan puhelimesta. Han ilmeisesti poistaa heti kaikki viestit sielta, kun kerran saat sita vapaasti kayttaa. Ja tulevat viestit on varmaan mutella. 

Aloittaisin itse tuosta mukaan menon ehdottamisesta ja katsoisin tarkkaan reaktion. 

Vierailija
24/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen salarakas suostuisi tapaamaan rakastajansa vaimoa.

Itse menisin siis mukaan kahville ja vaihtaisin muutaman sanan tämän ystävän kanssa... sitten jatkaisin omille menoilleni ja jättäisin heidät kahvittelemaan.

Tällä tavoin et vaikuta miltään hullulta mustasukkaiselta vaimolta, mutta saat kuitenkin tiedon siitä mikä on homman nimi. Intuitiosi kertoo kyllä kaiken tarvittavan, luota siihen.

Vierailija
25/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten mies reagoi, säpsähtikö tilanteessa tms? Mitä itse luulet?

Vierailija
26/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti haiskahtaa pettämiseltä, ainakin jonkintasoiselta. Ihmettelen vaan miksi oli jättänyt viestin eikä ollut poistanut. Vahinko tai kiire?

Kun mies sanoo, että voin tulla sun luo on sanamuotona sellainen, että ovat joko tavanneet tähän saakka jossakin muualla, toisaalta voi olla, että nainen on kysynyt koska mies voi tulla niin, että ovat hänen luonaan. Jos ja kun se on vaikeaa järjestää ja vaatii etukäteen suunnittelua.

Harmi kun paljastit, nyt mies osaa olla varovainen.

Vierailija
27/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä "pettääkö mies" ressukoita. Mitä se sellainen pettäminen on? Jos jollekulle joskus nyt muutaman sentin antaa, voi innostuksessa mennä kyllä ylikin sen. Mitä se nyt merkkaa? Tuo pettäminen on sanana niin tympeä. Onko henkilö sidottu johonkin liekaan ja oltava vaan kaikissa tekemisissä vain ja ainoastaan jonkun vakijustiinan kanssa? Häh, älkää nyt hulluja kuvitelko.

Vierailija
28/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u o r i p u k k i se on!

Vierailija
29/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii, kaikki ne pettää

Vierailija
30/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että pettää. Harmi kun paljastit nähneesi jo tuon viestin. Mä olisin pitänyt hetken omana tietonani ja seurannut miestä vähän tarkemmin. (Ja kyllä, puhelimenkin olisin tässä tapauksessa nuuskinut tarkemmin. Oman mieheni puhelinta en ole koskaan tutkinut, kun ei ole herännyt epäilystä. Ei se minusta oikein ole, mutta toisaalta inhimillistä jos toiseen ei 100-prosenttisesti luota.)

joo kadun että sanoin asiata, mutta toisaalta hän oli mun vieressä ja näki et näin sen. kyl heti pyysin lupaa kattoa onko muuta ja en mä

muuta löytänyt, ainakaan mitään viestittelyä muiden naisten kanssa.

No siis millaiseen viestiin tuo oli siis vastaus, kai sitä nyt jonkinlainen keskustelu edelsi? Mitä mies sanoi että miksi olisi mennyt naisen luo? Kahville? Korjaamaan jotain? Miksi?

Niinpä. Kontekstia ei voi tietää, kun kaikki viestit on poistettu. Oma miehenikin väitti että poistaa aina kaikki viestinsä, vaikka ennen suhdetta ei todellakaan ollut poistellut.

Vierailija
31/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sä tunnet sen jos se kerran on ystävä? Vai minkälaisia ystäviä ihmisillä on salassa? Onko sulla itselläsi salaisia ystäviä? Pyydä miestäsi tuomaan se ystävä kylään.

en tunne, en oo ikinä nähnyt eikä hän ole ikinä kertonut tavanneensa häntä. kertonut joskus vuosi sitten että olisi pitänyt hänen käydä kahvilla tämän saman naisen kanssa, mutta jätti asian sikseen.

ja minulla ei ole ystäviä salassa, miksi olisi?

Kai sanoit miehellesi tämän? Että tuollaiset salaiset ystävät on eriskummallisia, ja että haluat tavata tämän ystävän, jos se kerran on aivan viatonta.

Ei käy, ei ole mitään tarvetta.

Zinc

Vierailija
32/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti pettää. Niin pettää suurin osa miehistä muutenkin. Naiset eivät vain halua tätä myöntää koska se oma mies on niin ihq eikä tietenkään ole epärehellinen. Pettämättömyydestä ei kuitenkaan ole mitään muuta näyttöä kuin miehen sana mihin sokeasti luotetaan. Tuo sana sitten osoittautuu valheeksi vasta sitten jos jää kiinni. Siihen asti mies ei naisen silmissä ole pettäjämies vaikka oikeasti onkin.

Ap:n tapauksessa mies on jo jäänyt kiinni eikä vieläkään halua sitä uskoa. Tsiisus...

Vierailija
33/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanu numeron ylös

Vierailija
34/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti pettää. Niin pettää suurin osa miehistä muutenkin. Naiset eivät vain halua tätä myöntää koska se oma mies on niin ihq eikä tietenkään ole epärehellinen. Pettämättömyydestä ei kuitenkaan ole mitään muuta näyttöä kuin miehen sana mihin sokeasti luotetaan. Tuo sana sitten osoittautuu valheeksi vasta sitten jos jää kiinni. Siihen asti mies ei naisen silmissä ole pettäjämies vaikka oikeasti onkin.

Ap:n tapauksessa mies on jo jäänyt kiinni eikä vieläkään halua sitä uskoa. Tsiisus...

Ai "suurin osa miehistä pettää", niinkö? Tsiisus ittelles!

Vierailija
35/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinä et halua uskoa sitä. Niinhän tuossa juuri sanotaan. Tsiisus...

Vierailija
36/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole selvä juttu.

Vierailija
37/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvään pettää. Kerta aiemminkin on huijannut joissakin asioissa. Se on valehtelijan merkki ja usein saattaa salata ties mitä.

Oma mieskin hirveä huijari ollut, muttei pettämisestä ole vielä jäänyt kiinni. Nykyään kuitenkin on tarkkailun alla, enkä todellakaan luota. Yksikin virhe, niin tulee kengänkuva persieelle.

Eiks toi ole aika kuluttavaa elää tuollaisessa epäluottamuksessa?

Vierailija
38/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ap kuullut tästä naisystävästä aiemmin?

Vierailija
39/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinä et halua uskoa sitä. Niinhän tuossa juuri sanotaan. Tsiisus...

Olen mies. Se aiempi kommenttisi viittasi naisiin. Tsiisus änd meeri...

Vierailija
40/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti pettää. On jo aiemmin näyttänyt että pystyy valehtelemaan. Nyt vaan päätät haluatko elää elämääsi pettäjän kanssa vai et.