Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emäntäni katosi Motonetin vaimoparkkiin!

Vierailija
12.02.2020 |

Kävin Motonetissa ostamassa sytytystulppia ja emäntä sattui olemaan mukana. Jätin hänet ulko-oven vieressä olevaan vaimoparkkiin koska etenkin vara-osatiskillä jonottaessa hänestä tulee usein kovin levoton. Kun menin takaisin vaimoparkkiin noutamaan emäntääni hän ei ollutkaan siellä. Otin yhteyttä henkilökuntaan ja he väittävät ettei asia kuulu heille koska vaimoparkin oven vieressä olevassa lapussa luki mikroskooppisen pienellä ettei Motonet vastaa parkkiin jätetyistä vaimoista.

Sikamaista! Onko minulla oikeus vaatia sytytystulppiin alennusta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen asiakas on se ottanut. Ei ole kaupan syy. Ihan itseäsi ja piittaamattomuuttasi voit syyttää.

Vierailija
2/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ilmeisesti tajusi millaisen pösilön kanssa on naimisissa ja päätti toteuttaa av:n neuvot ja jätti sian :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö. Ensinnäkin se on koiraparkki. Toisekseen, käy kattomassa työkalu- tai puutarhaosastolta, sinne mä ainakin yleensä hortoilen kun ukko jumittaa jossain hyllyn reunalla miettimässä olisko trasut vaiko sieni parempi auton pesuun.

Vierailija
4/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat alennusta. Yleensä parkkiin jätetyn vaimon hukkaaminen laskutetaan erikseen eli näyttää että sait kalliin palvelun ilmaiseksi.

Vierailija
5/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti varmaan parkista kädettömän vätysmieheni mukaan. Jätin miehen parkkiin, kun menin ostamaan pakoputkea vanhaan autooni. Mies oli kadonnut parkista. No, ei tullut ikävä, mikä lie mielenhäiriö ollut, kun otin humanistin kivireekseni.

Toivottavasti löytää onnen exemäntäsi luona.

Vierailija
6/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy niin voiko sitä laittaa vahingon kiertämään ja napata parkista joku muu vaimo ?

Vierailija
7/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti varmaan parkista kädettömän vätysmieheni mukaan. Jätin miehen parkkiin, kun menin ostamaan pakoputkea vanhaan autooni. Mies oli kadonnut parkista. No, ei tullut ikävä, mikä lie mielenhäiriö ollut, kun otin humanistin kivireekseni.

Toivottavasti löytää onnen exemäntäsi luona.

Mikäs auto sinulla on?

AP

Vierailija
8/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin mieheni rautakaupan parkkiin, koska parempaa palvelua saa kun menee itse asioimaan. Siellä se oli tallessa, kun tulin ostoksilta! Hodarin oli sisuksiin mättänyt odotellessaan...

... toivon myös alennusta laattaleikkuristani!

Vierailija
9/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne vaimot just sellaisia, vähänkin jos silmä välttää niin heti käy näin.

Ei kun uusi kiertoon.

Kerro vielä missä tää Motonet on, jos meidänkin eukko katoais kun sinne vie.

Vierailija
10/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin mieheni rautakaupan parkkiin, koska parempaa palvelua saa kun menee itse asioimaan. Siellä se oli tallessa, kun tulin ostoksilta! Hodarin oli sisuksiin mättänyt odotellessaan...

Säästyt sen ruokkimiselta. Tuohan meni paremmin kuin hyvin. Ja laattaleikkurinkin sait. Top kympissä elämäsi parhaiden päivien listalla?

Vierailija
11/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät parkkiin rotuvaimon, niin se kannattaa ehdottomasti lukita, niille kun löytyy kysyntää. Tavallisella tallukalla ei niin väliä, saattaa vahingossa vaihtua parempaankin.

Vierailija
12/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain tyytyväinen! Nyt kotiin nauttimaan omasta ajasta ja rauhasta

Vierailija
13/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun vaimon kummin kaiman serkulle kävi vähän vastaava. Jätti miehensä H&M:n miesparkkiin ja jotenkin oli päässyt karkuun, kenties portti liian yksinkertainen avata ?!? Onneksi löytyi sitten viereisestä motonetistä työkaluosastolta. Hankaluuksia kuulemma oli yhdistymisessä koska vaimo automaattisesti meni vaimoparkkiin ja mies hukassa työkaluosastolla. Onneksi oli ystävällisiä myyjiä niin auttoivat, terveiset sinne Virroille Kyrpäapajaan.

Vierailija
14/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile ukko kulta. Mä tulen ihan kohta. Olen nyt Mohamedin luona, hän kokkas meille kuskusta ja kohta nautitaan jälkiruoka. Odotan jo innolla sitä, maistelu on ollut lupaavaa.

Vierailija
15/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko ostaa myös ilmansuodattimen? Se on kyllä hyvä vaihtaa kerran vuoteen.

Vierailija
16/16 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyt sen ruokkimiselta. Tuohan meni paremmin kuin hyvin. Ja laattaleikkurinkin sait. Top kympissä elämäsi parhaiden päivien listalla?

Eikä mahdu top kymppiin. Kerran mies unohtui Hanoverin kongressihotellin aulaparkkiin. Oli kamala talvimyrsky ja Saksan autobaanat jäässä (3. kaista auki "talviautoilijoille"). Huomasin vasta satamassa Travemündessä. Laiva odotti kolme lisätuntia, mutta jouduin matkalle tahtomattani parinsadan miespuolisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän