Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kohtuuton vaatimus, että pitkässä parisuhteessa pitäisi olla aina uskollinen

Xez
12.02.2020 |

Onko kohtuuton vaatimus, että pitkässä parisuhteessa pitäisi olla aina uskollinen?

Monen naisen avioliitto on ihan ok, mutta häntä ei innosta seksi oman miehen kanssa. Mitä seuraa jos toisen aloitteesta pari päätyy avoimeen suhteeseen, jossa on lupa olla kenen kanssa vain?

Naisen seksihaluttomuutta ei voida selitetä vain äidiksi tulemisella. Hänen halunsa voi täysin ilman näkyvää syytä lopahtaa, kun suhde on kestänyt tietyn ajan.

Median tarjoamista seksivinkeistäkään ei ole naiselle apua, vaikka kyse on varsin kiihottavasta asiasta. ”Vähän kuin hakisi vinkkejä siihen, miten saada suklaa maistumaan”

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006404711.html

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan osaa. Nolo olet. *facepalm*

Vierailija
2/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan älytön formaatti, vai miksi ihmiset eroaa ja/tai pettää puolisoitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuuton vaatimus.

Jos ei kykene tai halua olla uskollinen, eläköön yksikseen.

Vierailija
5/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhdehan ei merkitse uskottomuutta.

Vierailija
6/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko tältä palstalla elää avoimessa suhteessa?

Vierailija
7/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää sellaisessa suhteessa kun haluaa. Jos avoin suhde on molemmille ok niin siitä vaan. Jos toinen on uskollisuuden ja yksiavioisuuden kannalla ei kannata toisin ajattelevien kanssa olla.

Vierailija
8/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole uskottomuutta, jos asiasta on nimenomaan sovittu. Ja avoin liitto on täysin ok silloin, kun se on molempien vilpitön tahto. Itse en sellaisessa suhteessa haluaisi elää. Olen ennen sitoutumistani ottanut ilon irti seksistä erilaisten miesten kanssa ja tiedän, että irtoseksissä ei ole mitään, mitä jäisin kaipaamaan. Voin oikein hyvin elää loppuelämäni niin, että ainoa seksikumppanini on nykyinen puolisoni. Halujen määrä tottakai vaihtelee, mutta ei se siitä lisääntyisi, että alkaisin muiden kanssa peuhata.

Vierailija
9/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä polygamistit ja avoimen suhteen tyypit ovat säälittävää luuseriainesta.

Vierailija
10/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä. Hyvä aloitus.

Oon itse ollut naimisissa reilut kymmenen vuotta ja siitä puolet olen käynyt vieraissa. Mulla se ei ollut mitenkään harkittu asia, en edes tajunnut että mun elämästä puuttuu niin paljon (läheisyyttä, intohimoa..) kunnes petin ensimmäisen kerran. se oli ihanaa. Haen potkua elämään säännöllisen epäsäännöllisesti irtosuhteista, joihin en kuitenkaan sitoudu millään tavalla. Nää yhden yön jutus sopii mulle parhaiten: tankkaan itseeni erotiikkaa ja läheisyyttä ja pärjään sitt sillä annoksella monta kuukautta.

Ollaan oltu aina aviomiehen kanssa perushyvässä suhteessa, mutta eihän tämä mitään ilotulitusta ole enää alkuvuosien huuman jälkeen ollut. En syytä miestäni enkä itse kanna syyllisyyttä. Parisuhdeterapia tuskin meitä auttaisi. Siksi en ota asiaa edes puheeksi. 

Vierailija
11/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pitkä parisuhde, montako vuotta?

Vierailija
12/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää yhden yön jutus sopii mulle parhaiten: tankkaan itseeni erotiikkaa ja läheisyyttä ja pärjään sitt sillä annoksella monta kuukautta.

Sama täällä! Matkustelen yksin ja tapaan miehiä, eikä siinä ole mitään pahaa. Miehet on tehneet tuota aina. Pikku huomiona myös että miehet on irtosuhteissa ihan erilaisia kuin vakisuhteissa. Paljon rennompia, rohkeampia ja hauskempia. Siitä kannattaa nauttia!

Vierailija
13/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse ollut naimisissa reilut kymmenen vuotta ja siitä puolet olen käynyt vieraissa. Mulla se ei ollut mitenkään harkittu asia, en edes tajunnut että mun elämästä puuttuu niin paljon (läheisyyttä, intohimoa..) kunnes petin ensimmäisen kerran. se oli ihanaa. Haen potkua elämään säännöllisen epäsäännöllisesti irtosuhteista, joihin en kuitenkaan sitoudu millään tavalla. Nää yhden yön jutus sopii mulle parhaiten: tankkaan itseeni erotiikkaa ja läheisyyttä ja pärjään sitt sillä annoksella monta kuukautta.

Ollaan oltu aina aviomiehen kanssa perushyvässä suhteessa, mutta eihän tämä mitään ilotulitusta ole enää alkuvuosien huuman jälkeen ollut. En syytä miestäni enkä itse kanna syyllisyyttä. Parisuhdeterapia tuskin meitä auttaisi. Siksi en ota asiaa edes puheeksi. 

Mitäs sitten kun saat taudin tai tulet raskaaksi?

Vierailija
14/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuuton vaatimus. Jokaisella on oikeus olla suhteessa niillä ehdoilla jotka itselle sopivat. Toisella osapuolella on siis aivan samat oikeudet. Kumpikin saa myös päättää suhteen koska vain, vaikka ilman konkreettista syytä.

Lisäksi uskottomuudesta ei ole kyse jos sovitusti ollaan muidenkin kanssa.

Vierailija
15/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa kummankin osapuolen siihen seksielämään. Ja tosiaankaan aina ei ole nainen jota seksi ei huvita!!

Itselläni takana nyt 10 vuoden seurustelusuhde, josta pari vuotta avioliitossa (ikää minulla on 29 ja miehellä 31) ja edelleenkin tunnen vetoa pelkästään mieheeni.

Hän huomioi minua seksissä, mutta ei ole koko ajan painostamassa petiin. Seksiä meillä on joku 3 kertaa vkossa ja välillä yllätän häntä kauniilla alusasuilla (ihan itse pidän tästä).

Kumpikin meillä on aina panostanut seksiimme. Välillä ollut vaikeita aikoja toisen sairastumista, traumaattisia kokemuksia yms mutta aina olemme asiat yhdessä menneet läpi ja seksi sitäkin parempaa nykyään!

Vierailija
16/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen elää sellaisessa suhteessa kun haluaa. Jos avoin suhde on molemmille ok niin siitä vaan. Jos toinen on uskollisuuden ja yksiavioisuuden kannalla ei kannata toisin ajattelevien kanssa olla.

Just sen takia ei kannata kertoa puolisolle vaikka kävisikin muualla. Eihän se reilua ole, mutta useimmat ei hyväksy.

Vierailija
17/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää yhden yön jutus sopii mulle parhaiten: tankkaan itseeni erotiikkaa ja läheisyyttä ja pärjään sitt sillä annoksella monta kuukautta.

Sama täällä! Matkustelen yksin ja tapaan miehiä, eikä siinä ole mitään pahaa. Miehet on tehneet tuota aina. Pikku huomiona myös että miehet on irtosuhteissa ihan erilaisia kuin vakisuhteissa. Paljon rennompia, rohkeampia ja hauskempia. Siitä kannattaa nauttia!

Minä "hoidin tuon pois alta" sinkkuvuosinani. Nyt ei ole enää pienintäkään tarvetta irtoseksiin.

Vierailija
18/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa panostaa kummankin osapuolen siihen seksielämään. Ja tosiaankaan aina ei ole nainen jota seksi ei huvita!!

Itselläni takana nyt 10 vuoden seurustelusuhde, josta pari vuotta avioliitossa (ikää minulla on 29 ja miehellä 31) ja edelleenkin tunnen vetoa pelkästään mieheeni.

Hän huomioi minua seksissä, mutta ei ole koko ajan painostamassa petiin. Seksiä meillä on joku 3 kertaa vkossa ja välillä yllätän häntä kauniilla alusasuilla (ihan itse pidän tästä).

Kumpikin meillä on aina panostanut seksiimme. Välillä ollut vaikeita aikoja toisen sairastumista, traumaattisia kokemuksia yms mutta aina olemme asiat yhdessä menneet läpi ja seksi sitäkin parempaa nykyään!

Teillä menee hyvin, ole kiitollinen siitä. Kaikilla ei mene: meillä mies on "köriläs tyyppiä" eikä oikein ymmärrä mitä nainen haluaa. Alussa se oli ihan söpöä, mutta ei enää. Sitt hän on paljon töissä, emmekä vietä lomia juuri missään muualla kuin kotona kotiaskareissa. Tähän kaikkeen kyllästyy perusteellisesti ja haluaa jotakin muuta. Tuomittavaako?

Vierailija
19/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa puoliso jota teidän ei tarvitse pettää eli kumppani joka on teidän mielestänne haluttava.

Toisekseen, valitkaa kumppani joka on persoonaltaan ja käyttäytymiseltään mieluinen.

Kokemuksesta voin sanoa että ei tee mieli heilutella muita peittoja :)

Vielä kun siunattu kumppanilla joka omaa samanlaiset seksihalut niin täydellistä!

Vierailija
20/47 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa puoliso jota teidän ei tarvitse pettää eli kumppani joka on teidän mielestänne haluttava.

Toisekseen, valitkaa kumppani joka on persoonaltaan ja käyttäytymiseltään mieluinen.

Kokemuksesta voin sanoa että ei tee mieli heilutella muita peittoja :)

Vielä kun siunattu kumppanilla joka omaa samanlaiset seksihalut niin täydellistä!

Ootko juuri suhteen alkuhuumassa vielä? Oletteko juuri tavanneet ja kaikki on ihanaa? Palataanko asiaan vaikka 5-10 vuoden kuluttua kun se mies on alkanut nukkua sohvalla ja lätkämatsi kiinnostaa enemmän kuin seksi ...