Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka on saanut apua ongelmakoiralle?

Vierailija
12.02.2020 |

Jos, niin mistä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista apua mitä koira tekee?

Vierailija
2/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikille ongelmakoirat. kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri pistää kyllä piikin jos sinusta itsestäsi ei ole koiraa lopettamaan.

Vierailija
4/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista apua mitä koira tekee?

Eli kyseessä on nuori koira mitä on hakattu pentuna. Pelkää polkupyöriä, ihmisiä, kaikkea liikkuvaa esim. rullalaudat. Ei luota kun muhun, ei ole koskaan purrut ketään, mutta näykkii. Minä en osaa parantaa :(

Vierailija
5/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkäri pistää kyllä piikin jos sinusta itsestäsi ei ole koiraa lopettamaan.

Mun mielestäni sut vois viedä piikille. Varmaan lopettaisit vammaisetkin. Häpeä.

Ap

Vierailija
6/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kodinvaihtaja vuosia sitten. Oli muuten mukava, mutta pelkäsi vähän kaikkea ja sen takia käyttäytyi joissakin tilanteissa aggressiivisesti (pienen kokonsa takia ei ollut kyllä uhaksi muille koirille tai ihmisille). Me otettiin ongelmakoirakouluttaja Mäntsälästä, Hurttia ja Huumoria on yrityksen nimi, ja saatiin aggrekäyttäytyminen pois. Kävin lisäksi heidän koirakoulussaan totuttamassa koiraani muiden koirien läsnäoloon (harjoiteltiin ohittamista ja muiden "sietämistä"). Saatiin pahimmat käytöshäiriöt pois, joten voin suositella. Vaati kyllä meiltä itseltäkin paljon, eli noudatettiin kyllä kirjaimellisesti saamiamme ohjeita eikä lepsuiltu.

Vierailija
7/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kodinvaihtaja vuosia sitten. Oli muuten mukava, mutta pelkäsi vähän kaikkea ja sen takia käyttäytyi joissakin tilanteissa aggressiivisesti (pienen kokonsa takia ei ollut kyllä uhaksi muille koirille tai ihmisille). Me otettiin ongelmakoirakouluttaja Mäntsälästä, Hurttia ja Huumoria on yrityksen nimi, ja saatiin aggrekäyttäytyminen pois. Kävin lisäksi heidän koirakoulussaan totuttamassa koiraani muiden koirien läsnäoloon (harjoiteltiin ohittamista ja muiden "sietämistä"). Saatiin pahimmat käytöshäiriöt pois, joten voin suositella. Vaati kyllä meiltä itseltäkin paljon, eli noudatettiin kyllä kirjaimellisesti saamiamme ohjeita eikä lepsuiltu.

Mä googletan ton. Kiitos!

Ap

Vierailija
8/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä koulutettu eläintenkouluttaja, heitä on ympäri suomea kyllä saatavilla. Sieltä saat varmasti apua, mutta kannattaa myös muistaa, että kokonaan koiraa ei voi muuttaa.

Vierailija
9/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikille ongelmakoirat. kiitos.

Piikille sut. Kiitos.

-Olen eri ja sinä olet naurettava.

Vierailija
10/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä koulutettu eläintenkouluttaja, heitä on ympäri suomea kyllä saatavilla. Sieltä saat varmasti apua, mutta kannattaa myös muistaa, että kokonaan koiraa ei voi muuttaa.

Ei tietenkään voi, ja ymmärrän sen kyllä, mutta kyseessä ei ole ns. Hullu koira vaan pentuna vahingoitettu. Eläinlääkärin mielestä on mahdollisuuksia, jos mä jaksan. Ja mä jaksan. Ei se ole koiran vika, että sitä on pentuna pahoinpidelty. Tämän takia kysyin apua.

Ap

Vierailija
11/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut apua käytöskouluttajalta saman tapaisessa tilanteessa. Varmista, että kouluttaja käyttää vain positiivisen ehdollistamisen keinoja ja koulutus perustuu tutkittuun tietoon eikä mutuun tai "kokemukseen". Iso suositus Jenny Jalonen Tampereella!

Vierailija
12/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet ap?

Vierailija
13/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tarina, mutta itseäni säästääkseni en ala täällä purkaa sitä.

Kysy säkin kennelliitosta, rotujärjestlstä, koirakouluttajilta, googlaa, kirjoista.

Tää on huono foorumi, kuten näet.

Tsemppiä!!

Vierailija
14/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olet ap?

Helsingissä.

Ap

Ja kuten sanoin, koira ei ole paha,mutta arka. Ja tekee ns. tempauksia, eli yhtäkkiä hyökkää esim. polkupyörää kohtaan. Ei hyvä, ei todellakaan. Tämmöiseen käytökseen tarvitsen apua.

Vierailija
15/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni sut vois viedä piikille. Varmaan lopettaisit vammaisetkin. Häpeä.

Ap

Niin lopettaisinkin, mutta miksi pitäisi hävetä?

Vierailija
16/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olet ap?

Helsingissä.

Ap

Ja kuten sanoin, koira ei ole paha,mutta arka. Ja tekee ns. tempauksia, eli yhtäkkiä hyökkää esim. polkupyörää kohtaan. Ei hyvä, ei todellakaan. Tämmöiseen käytökseen tarvitsen apua.

Koirakoulu Masseter

Koirakoulu Visio

Vierailija
17/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin lopettaisinkin.

Kannatan kolmannenvaltakunnan rotuoppia.

Vierailija
18/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olet ap?

Helsingissä.

Ap

Rotu, ikä, kauanko ollut sulla?

Löydät varmasti apua.

En suosittele ongelmakoiraryhmää.

Siellä joukossa levottomuus ja muu vaan lisääntyy.

Vierailija
19/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö pysyttäisi koirissa!

Olen auttanut ongelmakoiran kanssa.

Oli halpaa ja ongelmat hävisivät lopullisesti.

Vierailija
20/29 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olet ap?

Helsingissä.

Ap

Koirakoulu Masseter

Koirakoulu Visio

Soitin toiseen näistä kuin myös googlettamaani ongelmakoira-apuun. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.