Onko täällä ketään joka on saanut apua ongelmakoiralle?
Kommentit (29)
Eläinlääkäri pistää kyllä piikin jos sinusta itsestäsi ei ole koiraa lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista apua mitä koira tekee?
Eli kyseessä on nuori koira mitä on hakattu pentuna. Pelkää polkupyöriä, ihmisiä, kaikkea liikkuvaa esim. rullalaudat. Ei luota kun muhun, ei ole koskaan purrut ketään, mutta näykkii. Minä en osaa parantaa :(
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri pistää kyllä piikin jos sinusta itsestäsi ei ole koiraa lopettamaan.
Mun mielestäni sut vois viedä piikille. Varmaan lopettaisit vammaisetkin. Häpeä.
Ap
Meillä oli kodinvaihtaja vuosia sitten. Oli muuten mukava, mutta pelkäsi vähän kaikkea ja sen takia käyttäytyi joissakin tilanteissa aggressiivisesti (pienen kokonsa takia ei ollut kyllä uhaksi muille koirille tai ihmisille). Me otettiin ongelmakoirakouluttaja Mäntsälästä, Hurttia ja Huumoria on yrityksen nimi, ja saatiin aggrekäyttäytyminen pois. Kävin lisäksi heidän koirakoulussaan totuttamassa koiraani muiden koirien läsnäoloon (harjoiteltiin ohittamista ja muiden "sietämistä"). Saatiin pahimmat käytöshäiriöt pois, joten voin suositella. Vaati kyllä meiltä itseltäkin paljon, eli noudatettiin kyllä kirjaimellisesti saamiamme ohjeita eikä lepsuiltu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kodinvaihtaja vuosia sitten. Oli muuten mukava, mutta pelkäsi vähän kaikkea ja sen takia käyttäytyi joissakin tilanteissa aggressiivisesti (pienen kokonsa takia ei ollut kyllä uhaksi muille koirille tai ihmisille). Me otettiin ongelmakoirakouluttaja Mäntsälästä, Hurttia ja Huumoria on yrityksen nimi, ja saatiin aggrekäyttäytyminen pois. Kävin lisäksi heidän koirakoulussaan totuttamassa koiraani muiden koirien läsnäoloon (harjoiteltiin ohittamista ja muiden "sietämistä"). Saatiin pahimmat käytöshäiriöt pois, joten voin suositella. Vaati kyllä meiltä itseltäkin paljon, eli noudatettiin kyllä kirjaimellisesti saamiamme ohjeita eikä lepsuiltu.
Mä googletan ton. Kiitos!
Ap
Kannattaa etsiä koulutettu eläintenkouluttaja, heitä on ympäri suomea kyllä saatavilla. Sieltä saat varmasti apua, mutta kannattaa myös muistaa, että kokonaan koiraa ei voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Piikille ongelmakoirat. kiitos.
Piikille sut. Kiitos.
-Olen eri ja sinä olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä koulutettu eläintenkouluttaja, heitä on ympäri suomea kyllä saatavilla. Sieltä saat varmasti apua, mutta kannattaa myös muistaa, että kokonaan koiraa ei voi muuttaa.
Ei tietenkään voi, ja ymmärrän sen kyllä, mutta kyseessä ei ole ns. Hullu koira vaan pentuna vahingoitettu. Eläinlääkärin mielestä on mahdollisuuksia, jos mä jaksan. Ja mä jaksan. Ei se ole koiran vika, että sitä on pentuna pahoinpidelty. Tämän takia kysyin apua.
Ap
Olen saanut apua käytöskouluttajalta saman tapaisessa tilanteessa. Varmista, että kouluttaja käyttää vain positiivisen ehdollistamisen keinoja ja koulutus perustuu tutkittuun tietoon eikä mutuun tai "kokemukseen". Iso suositus Jenny Jalonen Tampereella!
Mulla olisi tarina, mutta itseäni säästääkseni en ala täällä purkaa sitä.
Kysy säkin kennelliitosta, rotujärjestlstä, koirakouluttajilta, googlaa, kirjoista.
Tää on huono foorumi, kuten näet.
Tsemppiä!!
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet ap?
Helsingissä.
Ap
Ja kuten sanoin, koira ei ole paha,mutta arka. Ja tekee ns. tempauksia, eli yhtäkkiä hyökkää esim. polkupyörää kohtaan. Ei hyvä, ei todellakaan. Tämmöiseen käytökseen tarvitsen apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni sut vois viedä piikille. Varmaan lopettaisit vammaisetkin. Häpeä.
Ap
Niin lopettaisinkin, mutta miksi pitäisi hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet ap?
Helsingissä.
Ap
Ja kuten sanoin, koira ei ole paha,mutta arka. Ja tekee ns. tempauksia, eli yhtäkkiä hyökkää esim. polkupyörää kohtaan. Ei hyvä, ei todellakaan. Tämmöiseen käytökseen tarvitsen apua.
Koirakoulu Masseter
Koirakoulu Visio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin lopettaisinkin.
Kannatan kolmannenvaltakunnan rotuoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet ap?
Helsingissä.
Ap
Rotu, ikä, kauanko ollut sulla?
Löydät varmasti apua.
En suosittele ongelmakoiraryhmää.
Siellä joukossa levottomuus ja muu vaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö pysyttäisi koirissa!
Olen auttanut ongelmakoiran kanssa.
Oli halpaa ja ongelmat hävisivät lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet ap?
Helsingissä.
Ap
Ja kuten sanoin, koira ei ole paha,mutta arka. Ja tekee ns. tempauksia, eli yhtäkkiä hyökkää esim. polkupyörää kohtaan. Ei hyvä, ei todellakaan. Tämmöiseen käytökseen tarvitsen apua.Koirakoulu Masseter
Koirakoulu Visio
Soitin toiseen näistä kuin myös googlettamaani ongelmakoira-apuun. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.
Minkälaista apua mitä koira tekee?