Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandora asuu Vantaalla eikä missään pienellä paikkakunnalla ja miks se haluis ymmärtää jääkiekkoa, jos sen mies on jo lopettanu pelaamisen?
Ja Miksi sitten puhuu englantia jos kerran asuu Suomessa ja näin ollen todennäköisesti hallitsee suomen kielen. Uskoisin että kysymys on todellisesta villistä kortista joka on maailmantähti.
Pandora eli Anneli ei puhu suomea kuin muutaman sanan. Hän asuu osan vuodesta ruotsalaisessa pikkukylässä poikansa kanssa. Ei ole villi kortti, Pandoran äänen, aksentin, maneerit sekä vartalon muodot ja liikkeet tunnisti heti.
Jep. Pandoran olen nähnyt useamman kerran esiitymässä Suomessa viime vuosina ja hän ei todellakaan puhu suomea kuin tyyliin "kiitos", kaiken muun spiikkaa keikoilla englanniksi.
Ajattelin Hevoseksi Arto Nybegiä siitä tunnelmasta mutta voisi olla joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaukseni:
Ampiainen - Heidi Kyrö
Leijona - Sinuhe Wallinheimo
Kisu - Linda Lampenius
Heinäseiväs - Ilkka Alanko
Hevonen - Paleface
Söpö - Sami Uotila
Dragon - Sara Chafak
Kana - Martina Aitolehti
Peacock - Pandora tai Chachi Gonzales
Pupu - ehdottomasti vaikei
n, eikä ole varsinaista lukittua vastausta, mutta veikkaukseni on Jussi Vatanen, Henri Alen tai Toni Nieminen
Muistakaa ja miettikää sen mukaan, että pituus täsmää.
Jussi Vatanen on 188cm, joten ei voi olla.
Ja vertailun vuoksi Ile Uusivuori 184cm.
Mua mietityttää toi kana. Oon melko varma, että se on nuori, jopa alaikäinen. Katoin useempaan kertaan sen vinkkivideon ja tässä vihjeet, jotka jäi mieleen:
- erottuu jotenkin massasta (yritti olla yksi tuhansien kanojen joukosta, mutta ei onnistunut, koska on alfa-kana)
- hyppää mopoauton kyytiin, tästä alaikäisyysarvelu
- jotain Queeniin liittyvää, queer-meininkiä ehkäpä? (I want to break free -viittaus)
- "En takuulla olisi tällainen, ellen olisi kasvanut samaa ajatusmaailmaa edustavien mieskanojen seurassa alusta asti." Onko miesparin kasvattama vai mitä tämä tarkoittaa?
Lauloi Britneyn Baby one More Timen ja minusta voisi olla jopa nuoren pojan ääni ennen murrosikää.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen on Eva Wahlström - oonko ainoa joka ajattelee näin??? Varttui veljesten kanssa ja iskee sähäkästi kuin amppari :-) Heinseipääksi veikkaan Cheekkiä.
JEE, joku muukin veikkaa Evaa :-D Mä oon valmis lyömään vaikka donan vetoa tästä. Leijona on Hedberg ja Söpö Sami Uotila. Hevonen on mun mielestäni Kim Herold. Vaikka on Palefacekin hyvä vaihtoehto. Kummallakin honottava puhe- ja lauluääni.
Ampiaisen vinkkivideossa on heti alussa jonkilainem autopaja tms. Kuvassa näkyy vanha amerikanrauta, vanha armeijan? polkupyörä ja vanha moottoripyörä tai mopo. Sorry, en tiedä moottorivehkeistä mitään, katsokaa itse.
Voisko tää viitata siihen, että amppari on fiftari-/rockabillytyylistä tykkäävä tai pukeutuu vapaa-ajallaan siten? Vai harrastaako muuten vaan autoja ja moottoripyöriä? Kaikki ne näytti mun mielestä kyllä nimenomaan vanhoilta.
Sit sillä oli myös miekka, jolla sohi.
Näistä vihjeistä tuli ainoana mieleen Noora Karma, joka ajaa kai jonkinlaista rallia ja miekan voisi yhdistää taikatemppuihin. Kuuntelin youtubesta Karman laulua ja se vois ehkä jopa osua Ampparin ääneen. Hyvin epävarma veikkaus siis.
Voisiko Söpö olla Sami Sykkö? On aika lyhyt ja lauluääni voisi mielestäni sopia.
Hevonen saletisti Paleface.. (selvä vinkki videossa jossa pöydällä elokuva 8 Mile jonka suomentanut Palaface ja koko täsmää todellakin.. tämä on saletti.. niin ku myös...
Dragon--Sara Chafak (kokki sekä armeijassa käynyt ulkomaalaistaustainen)
Pupu-- Henri Alen ( kultainen venla telkun päällä sekä elvis keräily)
Söpö--Sami Uotila (https://youtu.be/5nlJIioSteg?t=214) sekä housut pois näytelmä
Leijona-- Hedberg (sisustus ja kävelytyyli sekä osaa matkia/laulaa just noin)
Peacok--Pandora ( ruotsissa pieneltä paikkakunnalta ja entinen jääkiekko"vaimo") sekä kertonut puutarha hoidosta haastattelussa
Heinäseiväs--- Alanko ( 87 aurinkolasia sekä kofeeniton ja kasvissyöjä soittaaa käyrätorvea)
nämä saletissa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ampiaisen vinkkivideossa on heti alussa jonkilainem autopaja tms. Kuvassa näkyy vanha amerikanrauta, vanha armeijan? polkupyörä ja vanha moottoripyörä tai mopo. Sorry, en tiedä moottorivehkeistä mitään, katsokaa itse.
Voisko tää viitata siihen, että amppari on fiftari-/rockabillytyylistä tykkäävä tai pukeutuu vapaa-ajallaan siten? Vai harrastaako muuten vaan autoja ja moottoripyöriä? Kaikki ne näytti mun mielestä kyllä nimenomaan vanhoilta.
Näistä vihjeistä tuli ainoana mieleen Noora Karma, joka ajaa kai jonkinlaista rallia ja miekan voisi yhdistää taikatemppuihin. Kuuntelin youtubesta Karman laulua ja se vois ehkä jopa osua Ampparin ääneen. Hyvin epävarma veikkaus siis.
Veikkaan että amppari on Tea Hiilloste.
Huutoäänestys kirjoitti:
Hevonen saletisti Paleface.. (selvä vinkki videossa jossa pöydällä elokuva 8 Mile jonka suomentanut Palaface ja koko täsmää todellakin.. tämä on saletti.. niin ku myös...
Söpö--Sami Uotila (https://youtu.be/5nlJIioSteg?t=214) sekä housut pois näytelmä
Peacok--Pandora ( ruotsissa pieneltä paikkakunnalta ja entinen jääkiekko"vaimo") sekä kertonut puutarha hoidosta haastattelussa
Heinäseiväs--- Alanko ( 87 aurinkolasia sekä kofeeniton ja kasvissyöjä soittaaa käyrätorvea)
nämä saletissa!!!!
OSTAN KYL TÄMÄN MYÖS.
Kisu Leena Harkimo tai Eija-Riitta Korhola.
Amppari on Erika Vikman. Verratkaa ääntä vaikka tähdet tähdet ohjelman biiseihin
Heinäseiväs on michael Monroe. Hikoileva heinäseiväs joka kätkeytyy aurinkolasien taakse = Monroe heiluttelee aina viuhkaa ja lasit päässä. On myös terveysfriikki-
Vierailija kirjoitti:
Huutoäänestys kirjoitti:
nämä saletissa!!!!
Täältä myös pisteet tähän listaan... perustelut toimii
OSTAN KYL TÄMÄN MYÖS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole se oravaääninen Tea Hiilloste!
Stina Girssin instagramissa on monta kuvaa moottoripyöristä ja pyöristä ja kaikki vihjeet, ääni ja kroppa sopisivat häneen täydellisesti. Vaikka hän ei ole omalla uralla pärjännyt niin entisenä idols finalistina hän on kyllä musiikkiohjelmien fanien muistissa (ainakin pitäisi olla!)
Riksulainen kirjoitti:
Amppari on Erika Vikman. Verratkaa ääntä vaikka tähdet tähdet ohjelman biiseihin
Mut miten se autotallivihje liittyy Erikaan? Ne romut siellä yhtä vanhoja kuin Danny?
Riksulainen kirjoitti:
Heinäseiväs on michael Monroe. Hikoileva heinäseiväs joka kätkeytyy aurinkolasien taakse = Monroe heiluttelee aina viuhkaa ja lasit päässä. On myös terveysfriikki-
HALOO... KESKITTYKÄÄ NYT NIINHIN VIHJEISIIN KUNNOLLA... KATSOKAA ESITTELYVIDOA UUDESTAAN JA KUUNNELKAA KÄYRÄTORVET, AURINKOLASIMÄÄRÄ, KOFEENITON
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/ilkka_alanko_ol…
Vierailija kirjoitti:
Huutoäänestys kirjoitti:
nämä saletissa!!!!
99% SAMAA MIELTÄ, PEUKUT TÄLLE
OSTAN KYL TÄMÄN MYÖS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole se oravaääninen Tea Hiilloste!
Stina Girssin instagramissa on monta kuvaa moottoripyöristä ja pyöristä ja kaikki vihjeet, ääni ja kroppa sopisivat häneen täydellisesti. Vaikka hän ei ole omalla uralla pärjännyt niin entisenä idols finalistina hän on kyllä musiikkiohjelmien fanien muistissa (ainakin pitäisi olla!)
Ihan naurettavaa edes ehdottaa jotain Stina Girssiä, jota kukaan ei enää edes muista. Joskus sata vuotta sitten ollut jossain Idolsissa, mutta sinua lukuunottamatta kukaan ei häntä edes muista.
Leijonalla pylväät ja antiikin aikaiset lavasteet, sisustussuunnittelija kyllä hämää tässä ja että ylipäätänsä osasi laulaa..