Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6323)
Joko kaikki kyllästyi tähän ohjelmaan?
Kuka on Panda? Itsellä tuli äänestä mieleen Aku Hirviniemi.
KUKA PANDA ON???!!!!!!! saatana kertokaa!!!!
Miika Nousiainen kuulosti hyvältä arvaukselta.
Myös panda -> Ähtäri -> Jukka Hilden mahdollinen?
Pandasta tuli hetkittäin viboja Janne Tulkkiin. Pyrkii taas joka tuutissa julkisuuteen..
Panda on Aku Hirviniemi:
- 180cm pitkä
- Aasia-viittaukset tulee Aku ja 7 ihmettä-ohjelmasta
- Ääni muistuttaa monia Putouksen imitaatioita
Hattara on ihan selvästi Sara Parikka!
Onko siellä taas kammottava Maria Veitola? Voiko0 katsoa?
Voi ei kaulaton määkivä hirviö on taas tuomaristossa :(
hattara on joku jolla on s-vika,särähtää nimittäin korvaan, mulla tuli mieleen sara sieppi,jaana pelkonen
Häiritsi IL:n juttu pukusuunnittelijasta, joka kertoi suunnittelevansa puvut alusta lähtien esiintyjän kanssa. Mutta näistäkin puvuista ja hahmoista on ollut ainakin muutama jo USA:n Maskedissa. Mitä ihmettä?!?
Hattara on Helmi Leena Nummela, Putouksesta tuttu näyttelijä, joka osaa laulaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hattara on Helmi Leena Nummela, Putouksesta tuttu näyttelijä, joka osaa laulaa hyvin.
Nyt syttyi lamppu. Olen koko ajan miettinyt, missä olen kuullut sen äänen. No siinä laulussa Helmileenan hahmona Putouksessa, kun vaijerin varassa leijui... just sama ääni kuin Hattaralla!
Vierailija kirjoitti:
Panda on Samu Haber!
Olisipa ihanaa jos Samu nähtäisiin !!!
Mutta missä näkee sen jälkipuintiohjelman pudonneen kanssa ?
En löytänyt c morelta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kettu?
Ja sehän oli Jani sievinen
Mua ei oikeastaan kiinnosta kuin Taikahattu ja Hiirulainen. Pakkanen on joku suomalainen drag-artisti, mutta ei yhtään kiinnosta kuka niistä.
Hertta laulaa epäpuhtaasti ja nuotin vierestä enkä pidä sen äänestä. Eikä kiinnosta kuka se on, ei ainakaan kukaan ammattilaulaja (toivottavasti).
Taikahattu on paras laulaja Marko Hietalan ohella, ja se on myös liikunnallisesti lahjakas. Jännä nähdä kuka sieltä paljastuu.
Hiirulainen on joku keski-ikäinen nainen, ehkä näyttelijä mutta myös musiikillisesti lahjakas. En osaa arvata kuka lienee. Monet veikkaa Vilkkumaata mutta minusta hiiru kuulostaa miellyttävämmältä.