Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Söpö on Ernest Lawson
Ei, veikkaan sittenkin Antti Holma
Kukaan ei tunne Köpi Kalliota. Jänis on Jari Isometsä.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut eilen enkä lukenut ketjua. Onko jollekin vielä epäselvää, että Hevonen on Paleface? Ainoa, jonka olen tunnistanut heti alusta lähtien. S-vikakin tuolta tulee läpi ihan selvästi.
Tästä olen itsekin varma. Ei äänestä voi erehtyä.
Lisäksi kertoi saaneensa nimensä Yhdysvalloissa.
"Paleface kertoo taiteilijanimensä juontavan vaihto-oppilasvuosilta Yhdysvalloista, jossa häntä kutsuttiin Palefaceksi vaalean ihonvärinsä takia:"
Pupu oli tosi huono laulaja, en usko, että se on laulaja tai näyttelijä.
Ilellä on hieno puku tässä kolmannessa jaksossa.
Ampiainen Tiktak Petra 100 varma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut eilen enkä lukenut ketjua. Onko jollekin vielä epäselvää, että Hevonen on Paleface? Ainoa, jonka olen tunnistanut heti alusta lähtien. S-vikakin tuolta tulee läpi ihan selvästi.
Tästä olen itsekin varma. Ei äänestä voi erehtyä.
Lisäksi kertoi saaneensa nimensä Yhdysvalloissa.
"Paleface kertoo taiteilijanimensä juontavan vaihto-oppilasvuosilta Yhdysvalloista, jossa häntä kutsuttiin Palefaceksi vaalean ihonvärinsä takia:"
Itse keksinyt tuon jutun. :D
Ampiainen keikistelee ja pyllistelee kyllä ihan kuin Nelli Matula. Mutta olisiko tarpeeksi tunnettu tähän ohjelmaan...
ampiaisen haarojen levittely aiheutti myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen keikistelee ja pyllistelee kyllä ihan kuin Nelli Matula. Mutta olisiko tarpeeksi tunnettu tähän ohjelmaan...
Siinähön toi ampiainen joo:
Eka kerran katsoin ja olipa helppo tunnistaa viimeinen kolmikko lauluäänestä...
Ampiainen - Anni Ellinoora Leikas
Kana - Laura Voutilainen
Heinäseiväs - Jare Tiihonen
Söpö on hunksien mauno, ujo, boss.
Ampiainen iina mikkola, tarpeeks rohkee tommoseen tanssityyliin.
Laulaa kirjoitti:
Ampiainen Tiktak Petra 100 varma
Onko Petra vasenkätinen? Mikki vasemmassa kädessä Levikset repee biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerran katsoin ja olipa helppo tunnistaa viimeinen kolmikko lauluäänestä...
Ampiainen - Anni Ellinoora Leikas
Kana - Laura Voutilainen
Heinäseiväs - Jare Tiihonen
Jare Tiihonen olisi ollut leijona, hän ei ole mikään sympaattinen heinäseiväs.
Itse olen saanut varmistettua kolme kappaletta laulajia.
Hevonen = Paleface - ääni sekä vihjeet täsmäävät
Peacock = Pandora eli Anneli Magnusson - ääni ja vihjeet täsmäävät. puoliso on ex-jääkiekkoilija siksi puutarhan hoidon ohelle yrittää opetella pitämään jääkiekosta. sityksen laulu oli aivan virheetöntä ja huippuluokkaa.
Söpö = Joonas Nordman - kohtalaisen helposti tunnistettava ääni (varsinkin, kun juuri katsoin putousta), vihjeitä en täysin ymmärrä.
Laulut ovat studioäänityksia ja kuulostavat hieman erilaisille kuin laulettuja livenä peruskapulaan.
Tosiaan Ampiainen on vasenkätinen.Kuka?
Heinäseiväs on Antti Kaikkonen
Kana on Viivi Pumpanen. Häneltä tuli juuri musiikkivideo, joten on aloittanut musiikkiuransa äskettäin. "Pääsi jatkoon" = pääsi Miss Suomeksi?
Hevonen = Paleface - saanut nimensä ulkomailla ja käyttää puhetta työssään. Äänikin on Palefacen.
Kana = Viivi Pumpanen
Ampiainen = Nelli Matula
Heinäseiväs = Ilkka Alanko, wikipediassa tieto, että myyneet yli 400k levyä.
Leijona = Sami Hedberg
Peacock = Pandora
Aivan. Tuotanto päättänyt putoajan ja kussakin jaksossa annetaan yhdelle tuomareista oikea arvaus. Sitten muka yleisö äänestää. Noin se tietenkin menee.