Keski-ikäiset naiset, pidättekö enemmän keski-ikäisistä vireistä miehistä vai parikymppisistä testosteronia täynnä olevista miehistä?
Kommentit (65)
Ei inttikundit enää kiinnosta minuakaan, jonneja mitä jonneja
N 24
Vierailija kirjoitti:
Oman ikäisetkin alkaa olla jo setäytyneitä vaikka olen vasta 38.
Monet naisetpa aloittavat tätiytymisen jo 20 ikävuoden jälkeen ja ovat 25-vuotiaina jo täysiä tätejä. En todellakaan ymmärrä, miksi monet jo parikymppiset naiset käyttävät esim. todella tätimäisiä vaatteita ja heidän hiustyylinsäkin on tätimäinen.
Miten seksuaalisten halujen lasku ilmenee Ikääntyvällä miehellä? Toimimattomuutena, löystymisenä, kestävyyden heikkenemisenä?
Aina sitä voi vaihtaa nuorempaan, jos tuntuu, että omanikäisistä miehistä loppuu puhti.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksuaalisten halujen lasku ilmenee Ikääntyvällä miehellä? Toimimattomuutena, löystymisenä, kestävyyden heikkenemisenä?
Aina sitä voi vaihtaa nuorempaan, jos tuntuu, että omanikäisistä miehistä loppuu puhti.
En ole koskaan kokenut sitäkään, että miehellä ei nousisi muna pystyyn. Kerta se on sitten ensimmäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta itsestään hyvää huolta pitävät, tyylikkäät 35-40v äiät on kyllä sitten se toinen ääripää: kuumempaa kamaa, kuin yksikään 25-vuotias poitsuli
Näin 30-vuotiaana miehenä ei kyllä sytytä nuo 40+ naiset sitten lainkaan. Ehkä sitten olen liian ulkonäkö keskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistähan se yli 40v miesten katkeroituminen voisi johtua
No, kerroppas meille muillekin? Suomessa miehet lösähtävät jo 40 v iässä. Etelä-Euroopassa säilyttävät charminsa.
Eipä ole kyllä kehumista 40+ naisissakaan Suomessa... että taitaa olla yhteinen harrastus miehillä ja naisilla se lösähtäminen
Vierailija kirjoitti:
Näin 30-vuotiaana miehenä ei kyllä sytytä nuo 40+ naiset sitten lainkaan. Ehkä sitten olen liian ulkonäkö keskeinen.
Juu, ihan ymmärrettävä kanta t. 50- v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistähan se yli 40v miesten katkeroituminen voisi johtua
No, kerroppas meille muillekin? Suomessa miehet lösähtävät jo 40 v iässä. Etelä-Euroopassa säilyttävät charminsa.
Eipä ole kyllä kehumista 40+ naisissakaan Suomessa... että taitaa olla yhteinen harrastus miehillä ja naisilla se lösähtäminen
Juuri näin. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkina noina ja sen jälkeen on helpompaa vaan luovuttaa.
35 - 40 v miehet on kyllä yleensä niin upputuneita perhe-elämään tai uraansa ettei niistä ole muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta itsestään hyvää huolta pitävät, tyylikkäät 35-40v äiät on kyllä sitten se toinen ääripää: kuumempaa kamaa, kuin yksikään 25-vuotias poitsuli
Nahkan löystymiselle ja vanhan äijän hajulle ei voi mitään joten yli 35 v miehet eivät ole kuumaa kamaa kuin vielä vanhempien mummeleiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut sitäkään, että miehellä ei nousisi muna pystyyn. Kerta se on sitten ensimmäinenkin.
Suurempi ongelma näillä vanhoilla äijollä on se, ettei se jäykisty tarpeeksi. Sitten tällä puolilöysällä läpsytellään ikuisuus ja ollaan mielestään niin hyvää . Lol.
Lopettakaa jo tämä vanhempien ihmisten haukkuminen, sukupuoleen katsomatta. Ihan törkeää. Me olemme ihmisiä vieläkin vaikka ikää tulee mittariin. Emme haise. Hieman kunnioitusta, kiitos. N50 + M52
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tämä vanhempien ihmisten haukkuminen, sukupuoleen katsomatta. Ihan törkeää. Me olemme ihmisiä vieläkin vaikka ikää tulee mittariin. Emme haise. Hieman kunnioitusta, kiitos. N50 + M52
Vähän huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan käsitä, mistä 40-50 v naiset löytävät 20-30 v miesten seuraa! Eihän ne edes käy samoissa baareissa. Voisko joku selittää, miten toi tapahtuu käytännössä...
No käypä vaikkapa Mummotunnelissa ensi kesänä😉
No en tiedä onko ajat muuttuneet, mutta eihän tuo nyt mitenkään päin ole nuorten miesten suosiossa. Itse kävin pari kesää sitten nelivitosena ja tunsin olevani sovinnaisten viisikymppisten valtameressä. En viihtynyt monestakaan syystä, kallis ja musa ihan karseaa minun makuuni. Mut ehkä siellä joku nuori gigolo päivystää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkan löystymiselle ja vanhan äijän hajulle ei voi mitään joten yli 35 v miehet eivät ole kuumaa kamaa kuin vielä vanhempien mummeleiden mielestä.
Tarkoitin HYVIN SÄILYNEITÄ vajaa nelikymppisiä miehiä. Luitko viestistäni muuta, kuin numerot?
Mites tällainen testokimppu nelikymppinen menestyjämiekkonen? Kelpaako naisille?
naiset on vanhan näköisiä jo kolmekymppisinä..
Vierailija kirjoitti:
Perässä tulevat, halusivat tai ei. 😊
N49