Keski-ikäiset naiset, pidättekö enemmän keski-ikäisistä vireistä miehistä vai parikymppisistä testosteronia täynnä olevista miehistä?
Kommentit (65)
Vireistä keski-ikäisistä. Niitä vaan ei ole yli 45-v joukossa.
Keski-ikäisestä tietysti. Parkymppisten juttuja ei jaksa kuunnella.
En vaan käsitä, mistä 40-50 v naiset löytävät 20-30 v miesten seuraa! Eihän ne edes käy samoissa baareissa. Voisko joku selittää, miten toi tapahtuu käytännössä...
20v osaa juuri ja juuri sitoa kengännauhansa.
Olen 40v. ja eniten kiinnostaa noin 35v. miehet, koska ajattelen, että ovat kyvykkäitä seksiin ja eivät ole katkeroituneet, kuten jotkut 45v. miehet. Periaatteessa oman ikäisetkin miehet on ok, mutta yleensä eivät ole kiinnostuneita minusta.
Alle kolminkymppisten kanssa en taas koe, että voi löytää yhteistä säveltä, vaikka tällaiset olisivatkin seksikkäitä. Alle kolmikymppisen seksuaalinen jaksavaisuus ajatuksena viehättää, mutta tiedän, että käytännössä moni alle kolmikymppinen ei välttämättä osaa huomioida naista.
Ei minulla ole mitään nuoria miehiä vastaan, omat pojatkin ovat kolmekymppisiä, isiä jo itsekin.
Mutta kumppaniksi en lapseni ikäistä haluaisi, eihän noin nuorella ole samaa perspektiiviä asioihin, kuin oman ikäiselläni.
Olen oikein tyytyväinen tähän kaikin puolin hyvin toimivaan, liki 40 vuotta rinnallani kulkeneeseen omaan mieheeni.
Vireistä keski-ikäisistä. Oma mies on 43. Vielä oikein vireä.
Pidän kaiken ikäisistä miehistä kunhan on kroppa kunnossa ja meisseli tanassa.
Keski-ikäisistä.
Alle 30-vuotiaita en pysty kuvittelemaankaan, ovat niin siloposkisia ja vaikuttavat pikkupojilta, tulee ainoastaan äidilliset fibat, jos jotakin.
N38
Suunnilleen oman ikäisistä, näin on ollut aina. Poikkeuksia tietysti löytyy, mutta sanotaan että 90 % näin.
mistähan se yli 40v miesten katkeroituminen voisi johtua
Vierailija kirjoitti:
En vaan käsitä, mistä 40-50 v naiset löytävät 20-30 v miesten seuraa! Eihän ne edes käy samoissa baareissa. Voisko joku selittää, miten toi tapahtuu käytännössä...
Ei kai baareissa ole yläikärajaa? Varmasti sellaiset jotka hakee nuorempaa seuraa käy sellaisessa paikassa jossa nuoret käy ja toisinpäin. Vai mitä selittämistä tässä on?!?!
Olen 37v ja seksiin kelpaa 25v+miehet,mutta seurusteluun mieluiten oman ikäinen tai vähän vanhempi. Ei missään nimessä alle 25v tai yli 55v!
Oman ikäisetkin alkaa olla jo setäytyneitä vaikka olen vasta 38.
Vierailija kirjoitti:
No käypä vaikkapa Mummotunnelissa ensi kesänä😉
Tietenkin keski-ikäisistä miehistä, eikä tarvitse olla niin vireäkään. Mun vävy on 20v joten sitä ikäluokkaa katselen sillä silmällä, että siinäpäs olisi hyvä vävy, mutta pahus kun tytär on jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai baareissa ole yläikärajaa? Varmasti sellaiset jotka hakee nuorempaa seuraa käy sellaisessa paikassa jossa nuoret käy ja toisinpäin. Vai mitä selittämistä tässä on?!?!
Ja ei mitenkään pistä silmään? Tai ei kyllästytä se oikeasti nuorten hilluminen? Eikä ala nukuttamaan jo ennen keskiyötä? Ihan oikeasti, ei kuulosta tasokkaalta touhulta.
Keski-ikäisistä viriileistä miehistä. Viimeksi seurustelin miehen kanssa, joka oli kolmenkympin tienoilla. Hän oli aina valmis seksiin ja söi jopa jarrua, halut oli niin kovat. Hän halusi suhteemme toimivan.
Kun taas alan seurustelemaan, voi olla, että petyn keski-ikäisen miehen libidoon. Omat haluni ovat ennallaan. En ole koskaan kokenut sitä, että mies ei halua, kummallista kyllä. Minä olen ollut aina se, jota on maaniteltu, vietelty ja painostettu seksiin. Voisi olla mielenkiintoista, jos asetelma olisi toisinpäin.
20-vuotiaita en jaksa, elämämme ovat niin kaukana toisistaan. En jaksa sitä itsensä etsimistä ja hapuilua.
Parikymppinen mies vie aina voiton ainakin mitä seksiin tulee eikä ole niin kyyninenkään.