Taas 10 v vanhempi Tindermies etsi 20 v nuorempaa
Minä hoikka, siro, naisellinen ja kiva nainen. Lounastreffit 10 v vanhemman miehen kanssa, joka EI harrasta liikuntaa kuten minä (4-5 krt vkossa) mies kalju, ikäisensä näköinen. En kelvannut. Olin 10 v nuorempi, hoikka, pieni ja siro nainen. Huoliteltu, mutta ikäiseni näköinen. Harrastan liikuntaa 4-5 krt viikossa, timmi kroppa.
Naurettiin ja juteltiin. Oli kivaa. Mutta. Mies ei taaskaan kelpuuttanutkaan. Miehet ON niin pinnallisia. Näytän ikäisiltäni vaikka olen nuorempi. Mutta taas tämä nähtiin. Tinder-mies haluaa 30-naisen vaikka ikä on 55v.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mitä te jankkaatte aloittajan luonteesta ja muusta sellaisesta, kun selvästihän miehelle ongelma oli aloittajan ikä? Siitähän tässä oli kyse, aloittaja ei ollut niin nuori kuin mitä mies haki.
Ja mikä tähän on sitten ratkaisuna? Eiköhän se, että me yli kolmekymppiset naiset unohdamme parisuhteen etsimisen kokonaan kun kerran vastauksistakin päätellen jokainen mies haluaa ja mitä ilmeisimmin myös saa sen kaksikymppisen. Ensimmäisen kyllä uskon, mutta jälkimmäisen kanssa taitaa olla vähän niin ja näin, ainakin sen "ei löydy naista" valituksen määrästä päätellen....
Naisen näkemyksen mukaan mies piti ikää ongelmana, mies itse saattoi kuitenkin pitää ongelmana naisen luonnetta, persoonaa, mielipiteitä tai vaikka jotain seikkaa ulkoisessa olemuksessa. Mikään muu kuin naisen puolueellinen näkemys ei puhu sen puolesta, että ikä olisi ollut se todellinen ongelma. Kyseisen naisen on ilmeisesti helpompi hyväksyä hylätyksi tuleminen iän kuin persoonan tms. takia, joten hän uskottelee itselleenkin syyn olleen vain iässä eikä missään muussa.
Kertoiko mies pakkien syyksi iän vai miksi olet niin varma asiasta? Miksi hän lähti kanssasi treffeille, jos ikä oli tiedossa jo etukäteen?
Mies ei ollut oikeanlainen sinulle, etkä sinä hänelle. Mies siirtyy elämässään eteenpäin ja alkaa jo kenties miettiä treffejä jonkun itselleen sopivamman kumppaniehdokkaan kanssa. Sinä katkeroidut ja tilität keskustelupalstalle pettymystäsi siitä, kun kaikki miehet eivät haluakaan juuri sinunlaistasi naista. Sillä välin kun sinä edelleen vellot katkeruudessasi ja syytät kaikesta miestä, mies todennäköisesti on jo unohtanut sinut ja pitää hauskaa jonkun itselleen sopivamman naisen kanssa. En väitä, että miehet toimisivat aina naisia rationaalisemmin, mutta ainakin tässä tapauksessa näin on käynyt. Voit syyttää vain itseäsi, jos jäät lopulta kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä ei kulunut treffien jälkeen mitään. Ok. Otin tämän radiohiljaisuuden viestinä. Mies, joka on kiinnostunut, kertoo kyllä.
Huvittaa vaan. Kalju, 10 v vanhempi, liikkumaton mies... etsii 20 v nuorempaa? Minä harrastan liikuntaa, kroppa timmi ja hoikka, pieni ja siro. Olen iloinen, ja mukava luonteeltani. Hyvin naisellinen ja seksuaalinen.
No. En sitten kelvannut. Ok.
Mietin vain. Mitä Tinder-miehet hakevat? Meillä oli mielestäni hauskaa. Naurettiin ja juteltiin kovin, joten olen tullut siihen lopputulemaan, että kyseessä on ulkonäkö. Olen ikäiseni näköinen.
Mitä sitten? Anna haluta, anna etsiä. Meillä ihan jokaisella on/on ollut vapaus etsiä niin kauan, kunnes löydämme sellaisen ihmisen, jota ilman emme enää halua olla. Et sinäkään tuohon mieheen kuumana ollut, koskapa käytät hänestä attribuutteja "vanhempi", "kalju", "liikkumaton".
Vierailija kirjoitti:
Näitä on Tinder täynnä. juuri luin jonkun 78-vuotiaan papan profiilin kuin etsii huomattavasti itseään nuorempaa ja kauniimpaa naista jolla ei saa olla alleja.
Nauroin ääneen. Missä todellisuudess nämä elävät ja kuinka monta vuotta hän vielä aikoo etsiä? Taitaa jäädä etsiminen kesken kun kuolo jo ehtii korjata sitä ennen
Suosittelen että ap vaihtaa nuorempaan! Nämä osaavat arvostaa naisia.
Miksi pappa ei saisi etsiä? Ihan naisena kysyn. Minä en olisi pariutunut miehen kanssa, joka olisi "kelvannut" tai "riittänyt" itselleni, hain niin pitkään että kohtasin sellaisen, johon ihastuin ensisilmäyksellä ja rakastuin, kun opin tuntemaan. Papalla on siihen ihan yhtäläinen oikeus.
"Miehestä ei kulunut treffien jälkeen mitään. Ok. Otin tämän radiohiljaisuuden viestinä. Mies, joka on kiinnostunut, kertoo kyllä."
Miten sovitte treffien lopussa yhteydenotosta? Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut, ellei nimenomaan sovita, että se on miehen tehtävä.
Tarkoittaako radiohiljaisuus vain sitä, että hän ei ole ottanut yhteyttä vaikka olet odottanut sitä, vai eikö hän vastaa lähettämiisi viesteihin?
Ehkä hän piti ulkonäköäsi niin upeana, että ei koe itsensä kelpaavan sinulle, eikä siksi uskalla ottaa yhteyttä.
M:59
Nythän on kommentoijilla mennyt suomalaiseen tapaan tunteisiin se, että aloittaja erehtyi kehumaan itseään. Sitä ei saa meillä tehdä, juntit suuttuvat;).
Älä mitään ukonrähjää haikaile, miksi edes halusit tuollaisen mörön?
Tämä siro nelikymppinen ”nainen” ilmestyy joka ketjuun julistamaan, että miehille kelpaa vain nuorempi. Miehiä on aina 55-ikävuoteen asti naisia enemmän. Miehiä on myös treffipalveluissa enemmän. Nainen löytää halutessaan miehen. Yleensä ne miehet, joilla ikähaarukat ovat kovin alhaalla, ovat myös tavallista räjähtäneempiä eli jatkakoot etsintäänsä.
Miksi edes lähdit vanhan papparaisen kanssa treffeille, kun tarjolla nuorempiakin.
Ehkä et ole hoikka, siro tai naisellinen? Tai hän haluaa jonkun joka harrastaa liikuntaa?
Jos mies hakee 20 vuotta nuorempaa, niin miksi hän menisi treffeille 10 vuotta nuoremman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se, että me yli kolmekymppiset naiset unohdamme parisuhteen etsimisen kokonaan kun kerran vastauksistakin päätellen jokainen mies haluaa ja mitä ilmeisimmin myös saa sen kaksikymppisen.
Viisi vuotta vaihtelevaa tinderöintiä takana ja 95% treffeistä ollut ihmisen kanssa, että ikäeroa ollut +-4 vuotta. Muutaman kerran avoimin mielin tavannut +-10 vuoden ikäerolla. Suurin osa treffeistä jää yhteen kertaan ja useimmiten kumpikaan ei ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan. Tinderissä tai deittisivulla ei vain voi tietää kiinnostaako toinen vai ei. Valitettavan usein voisi heti alkuun jo todeta, että unohdetaan koko juttu.
Mitä te jankkaatte aloittajan luonteesta ja muusta sellaisesta, kun selvästihän miehelle ongelma oli aloittajan ikä? Siitähän tässä oli kyse, aloittaja ei ollut niin nuori kuin mitä mies haki.
Ja mikä tähän on sitten ratkaisuna? Eiköhän se, että me yli kolmekymppiset naiset unohdamme parisuhteen etsimisen kokonaan kun kerran vastauksistakin päätellen jokainen mies haluaa ja mitä ilmeisimmin myös saa sen kaksikymppisen. Ensimmäisen kyllä uskon, mutta jälkimmäisen kanssa taitaa olla vähän niin ja näin, ainakin sen "ei löydy naista" valituksen määrästä päätellen....