Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas 10 v vanhempi Tindermies etsi 20 v nuorempaa

Vierailija
11.02.2020 |

Minä hoikka, siro, naisellinen ja kiva nainen. Lounastreffit 10 v vanhemman miehen kanssa, joka EI harrasta liikuntaa kuten minä (4-5 krt vkossa) mies kalju, ikäisensä näköinen. En kelvannut. Olin 10 v nuorempi, hoikka, pieni ja siro nainen. Huoliteltu, mutta ikäiseni näköinen. Harrastan liikuntaa 4-5 krt viikossa, timmi kroppa.

Naurettiin ja juteltiin. Oli kivaa. Mutta. Mies ei taaskaan kelpuuttanutkaan. Miehet ON niin pinnallisia. Näytän ikäisiltäni vaikka olen nuorempi. Mutta taas tämä nähtiin. Tinder-mies haluaa 30-naisen vaikka ikä on 55v.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan ollut kipinää. Ei kaikkien kanssa halua suhteeseen joiden seurasta nauttii.

Vierailija
2/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et vain ollut tarpeeksi kiva hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eronnut?

Vierailija
4/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sekoilua tuo oli:

Näytän ikäiseltäni, vaikka olen nuorempi. 

Wat ?

Zinc

Vierailija
5/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huonompaan vaihaisi, mielummin vaikka yksin. Minkähänlainen eukko sillä on ollut aikaisemmin ?

Zinc

Vierailija
6/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei kulunut treffien jälkeen mitään. Ok. Otin tämän radiohiljaisuuden viestinä. Mies, joka on kiinnostunut, kertoo kyllä.

Huvittaa vaan. Kalju, 10 v vanhempi, liikkumaton mies... etsii 20 v nuorempaa? Minä harrastan liikuntaa, kroppa timmi ja hoikka, pieni ja siro. Olen iloinen, ja mukava luonteeltani. Hyvin naisellinen ja seksuaalinen.

No. En sitten kelvannut. Ok.

Mietin vain. Mitä Tinder-miehet hakevat? Meillä oli mielestäni hauskaa. Naurettiin ja juteltiin kovin, joten olen tullut siihen lopputulemaan, että kyseessä on ulkonäkö. Olen ikäiseni näköinen.

Vierailija
7/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei taaskaan kelpuuttanutkaan"?

"Tinder-mies haluaa 30-naisen vaikka ikä on 55v."?

Oletko sä yrittänyt samaa äijää kahdesti? Anna kaverin etsiä, mutta laita nyt jo nimi ja naama muistiin. Ei mene omaa aikaa hukkaan.

Vierailija
8/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se liikunnattomuus mihinkään liittyy? Jos se soittaa pianoa kuin enkeli? Maalailee fotorealistisia akvarelleja päivät pääksytysten? Miten itse siihen vastaat, koska kilpailla täytyy.

Vierailija
9/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä ei kulunut treffien jälkeen mitään. Ok. Otin tämän radiohiljaisuuden viestinä. Mies, joka on kiinnostunut, kertoo kyllä.

Huvittaa vaan. Kalju, 10 v vanhempi, liikkumaton mies... etsii 20 v nuorempaa? Minä harrastan liikuntaa, kroppa timmi ja hoikka, pieni ja siro. Olen iloinen, ja mukava luonteeltani. Hyvin naisellinen ja seksuaalinen.

No. En sitten kelvannut. Ok.

Mietin vain. Mitä Tinder-miehet hakevat? Meillä oli mielestäni hauskaa. Naurettiin ja juteltiin kovin, joten olen tullut siihen lopputulemaan, että kyseessä on ulkonäkö. Olen ikäiseni näköinen.

Eli tiesit hänen etsivän nuorempaa, mutta menit silti treffeille? Tai sitten radiohiljaisuuden viestit kertovat enemmän kuin olen kuvitellut.

Tai sitten tämä ikäerotrolli ontuu.

Vierailija
10/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna etsiä. Ei tupata jos ei tykätä. Jokainen saa etsiä sellaista elämänkumppania, treffiseuraa tai panoa kuin haluaa. Eri asia sitten saako mitä haluaa. Mutta sehän ei ole sinun tai minun ongelma. Jatka matkaa.

Vierailija
11/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan itsessäsi niin keskittynyt siihen miltä näytät, että ehkäpä vika olikin luonteessa, persoonassa tai käytöksessä? Kaikille miehille ei riitä nuorekas olemus, kauniit kasvot ja timmi kroppa, vaan useimmat odottavat naiselta myös oikeanlaista persoonaa. Tai ehkä olit yksinkertaisesti vain liian itsetietoinen siitä, kuinka paljon tuota miestä parempi ihminen mielestäsi olet, kun etsit mielestäsi oikeanikäistä seuraa etkä liian nuorta tai vanhaa ja se näkyi jollakin tavalla myös puheessasi ja käytöksessäsi? Ja vaikka mies ei ollutkaan mielestäsi oikean ikäinen, niin taisi katkerasta tilityksestäsi päätellen mennä pakkien saaminen ihon alle?

Vierailija
12/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse luonnehdit itseäsi kivaksi ja mukavaksi, et silti välttämättä muiden mielestä ole sitä. Olihan Stalinkin varmaan omasta mielestään mukava.

Vierailija
13/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa paskaa. Luulisi jo tuon ikäisen naisen ymmärtäneen sen, että kaikki miehet eivät pyöri juuri sinun ympärilläsi.

Mistä tämä naisten harhaisuus kumpuaa?

Vierailija
14/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ihmettelen vain. Miehet usein laittavat kriteeriksi ”urheilullinen ja hoikka nainen” niin täytän nämä kriteerit täysin, olen myös kunnollinen en harrasta Irtosuhteita ( vaikka olen hyvin seksuaalinen) siro ja pieni, ja naisellinen. Pukeudiäun naisellisesti.

Olen nätti, hoikka, siro ja urheilullinen. Mutta. Näytän ihan ikäiseltään. Eli nelikymppiseltä naiselta. Kroppa on timmi, siro ja hoikka. Mutta. Naama näyttää ihan ikäisiltäni.

En näemmä kelpaa edes 10-15 v vanhemmille miehille.

Vierailija
15/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, eli onko tämän aloituksen pointti se, että naisten mielestä miehillä ei saa olla omia haluja ja standardeja?

Miehen pitää tyytyä naiseen kuin naiseen, eli suorastaan puolustatte täällä naiskollektiivinne puolesta.

Miehellä on oikeus tykätä vaikka vain instabeibeistä.

Vierailija
16/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tämä naisten harhaisuus kumpuaa?"

Tinderistä. Helppo saada 150 panoa, mutta yhtä hyvää miestä ei millään.

Vierailija
17/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihmettelen vain. Miehet usein laittavat kriteeriksi ”urheilullinen ja hoikka nainen” niin täytän nämä kriteerit täysin, olen myös kunnollinen en harrasta Irtosuhteita ( vaikka olen hyvin seksuaalinen) siro ja pieni, ja naisellinen. Pukeudiäun naisellisesti.

Olen nätti, hoikka, siro ja urheilullinen. Mutta. Näytän ihan ikäiseltään. Eli nelikymppiseltä naiselta. Kroppa on timmi, siro ja hoikka. Mutta. Naama näyttää ihan ikäisiltäni.

Asia selvä

Vierailija
18/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikähän tämä sun itseisarviointi ikäisistäsi on ? 

Se olisi mielenkiintoista tietää.

Zinc

Vierailija
19/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti todella laatunainen kun edes lihava, vanha, kalju setä ei sinua kelpuuta. Elämä on.

Vierailija
20/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä etsiä vaikka mitä.

Eri asia on  sitten miten etsinässä onnistuu ja  kuinka pysyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi