Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas 10 v vanhempi Tindermies etsi 20 v nuorempaa

Vierailija
11.02.2020 |

Minä hoikka, siro, naisellinen ja kiva nainen. Lounastreffit 10 v vanhemman miehen kanssa, joka EI harrasta liikuntaa kuten minä (4-5 krt vkossa) mies kalju, ikäisensä näköinen. En kelvannut. Olin 10 v nuorempi, hoikka, pieni ja siro nainen. Huoliteltu, mutta ikäiseni näköinen. Harrastan liikuntaa 4-5 krt viikossa, timmi kroppa.

Naurettiin ja juteltiin. Oli kivaa. Mutta. Mies ei taaskaan kelpuuttanutkaan. Miehet ON niin pinnallisia. Näytän ikäisiltäni vaikka olen nuorempi. Mutta taas tämä nähtiin. Tinder-mies haluaa 30-naisen vaikka ikä on 55v.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto. Naiset haluavat niitä kirurgimiljardöörihuippuurheilijamalleja, vaikka itse itse näyttävät tarja haloselta

Vierailija
22/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihmettelen vain. Miehet usein laittavat kriteeriksi ”urheilullinen ja hoikka nainen” niin täytän nämä kriteerit täysin, olen myös kunnollinen en harrasta Irtosuhteita ( vaikka olen hyvin seksuaalinen) siro ja pieni, ja naisellinen. Pukeudiäun naisellisesti.

Olen nätti, hoikka, siro ja urheilullinen. Mutta. Näytän ihan ikäiseltään. Eli nelikymppiseltä naiselta. Kroppa on timmi, siro ja hoikka. Mutta. Naama näyttää ihan ikäisiltäni.

En näemmä kelpaa edes 10-15 v vanhemmille miehille.

Sanon tämän kaikella ystävyydellä. Jossain muualla on nyt syy. Keksin äkkiseltään muutamia vaihtoehtoja.

A) Miehet vaistoavat sinusta, että arvioit heitä ja itseäsi koko ajan. Ja sen, että arvotat itsesi monin tavoin heitä korkemmalle. Kuka haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan arvioi ulkonäköä ja kropan timmiyttä?

B) Joskus, usko tai älä, jopa mies voi olla epävarma ja kokea, että nainen on "out of his league".

C) Et ole niin kiva kuin ajattelet olevasi.

Oletko muuten yrittänyt olla itse aktiivisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan arvostaa naisessa sitten nuoruutta ja rahalla saa vaikkei itse olisikaan kummoinen.

Vierailija
24/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, mieleltään terve ja omanarvontuntoinen nainen, ei missään olosuhteissa, ei missään tapauksessa, haksahdu itseään monia vuosia vanhempaa mieheen.

Vierailija
25/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on Tinder täynnä. juuri luin jonkun 78-vuotiaan papan profiilin kuin etsii huomattavasti itseään nuorempaa ja kauniimpaa naista jolla ei saa olla alleja.

Nauroin ääneen. Missä todellisuudess nämä elävät ja kuinka monta vuotta hän vielä aikoo etsiä? Taitaa jäädä etsiminen kesken kun kuolo jo ehtii korjata sitä ennen

Suosittelen että ap vaihtaa nuorempaan! Nämä osaavat arvostaa naisia.

Vierailija
26/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet ehkäpä liikaa itsestäsi se ei ole viehättävää varsinkin kun ikäkin alkaa jo painaa...

Vierailija
27/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vika on siinä toisessa, jos ei huolinut! Eihän nuorekkaassa, timmivartaloisessa, sirossa, hoikassa, naisellisessa naisessa oikeasti voi olla ikinä mitään vikaa, mikä aiheuttaisi torjunnan.

Vierailija
28/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jotenkin vajaat, hankalan nuoruuden eläneet nuoret kiinnostuvat itseään kymmeniä vuosia vanhempaan mieheen. Suhteesta ei koskaan voi tulla henkisesti tervettä ja onnellista, sillä miehen puolelta kyseessä on aina vain tietystä asiasta, jostain tiukkuudesta ja muusta sellaisesta.

Miehet jotka hakevat kymmeniä vuosia nuorempaa naista, ovat jotenkin henkisesti kypsymättömiä ja sairaita.

Vierailija
29/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut todella kauniin nuoremman naisen kanssa deiteillä ja oli mielestäni ja varmasti muidenkin miesten mielestä oikea kaunotar. Ja oli myös tervepäinen ja mukava, mutta ei vain kemiat kohdanneet. Kaikki ei vain sovellu toisilleen.

Vierailija
30/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis mitä? Ai olet hoikka timmi siro kiva nätti hoikka siro timmi nätti kiva ikäisesi näköinen harrastat liikuntaa näytät ikäiseltäsi harrastat liikuntaa olet pieni kiva hoikka siro

Vierailija
31/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se niin on ettei tyydy vähempää kuin mitä haluaa. Win- win kaikille osapuolille

Vierailija
32/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli selvästi omaksunut naisten ajattelutavan, jos ei saa just sitä mitä haluaa, ei ala tyytymään johonkin muuhun. Seuraava askel on ruikuttaa jossain naistenlehdessä kuinka hyviä naisia ei enää ole. 🙂

Vierailija
33/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tuskin on naisen väsäämä, niin paljon vastauksissakin on toistettu samoja asioita. Harvassa on ne naiset, jotka jankkaavat kuvausta ulkonäöstään samoilla adjektiiveilla, saati että jankkaisivat seksuaalisuuttaan jonnekin av-palstalle. 

Perustrollaus, jolla saada vaihteeksi vanhempien naisten mollaus käyntiin. Olisko yliskän pojat taas tulleet vierailulle? Vastauksista päätellen joo.

Vierailija
34/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut tyytyä, pointsit siitä

Vierailija
35/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän oli selvästi omaksunut naisten ajattelutavan, jos ei saa just sitä mitä haluaa, ei ala tyytymään johonkin muuhun. Seuraava askel on ruikuttaa jossain naistenlehdessä kuinka hyviä naisia ei enää ole. 🙂

No itseasiassa ei ole jos ap ei ole valehdellut ikäänsä. Turha mennä lounastreffeille epäsopivan miehen kanssa.

Vierailija
36/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus tuskin on naisen väsäämä, niin paljon vastauksissakin on toistettu samoja asioita. Harvassa on ne naiset, jotka jankkaavat kuvausta ulkonäöstään samoilla adjektiiveilla, saati että jankkaisivat seksuaalisuuttaan jonnekin av-palstalle. 

Perustrollaus, jolla saada vaihteeksi vanhempien naisten mollaus käyntiin. Olisko yliskän pojat taas tulleet vierailulle? Vastauksista päätellen joo.

😭

Vierailija
37/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on Tinder täynnä. juuri luin jonkun 78-vuotiaan papan profiilin kuin etsii huomattavasti itseään nuorempaa ja kauniimpaa naista jolla ei saa olla alleja.

Nauroin ääneen. Missä todellisuudess nämä elävät ja kuinka monta vuotta hän vielä aikoo etsiä? Taitaa jäädä etsiminen kesken kun kuolo jo ehtii korjata sitä ennen

Suosittelen että ap vaihtaa nuorempaan! Nämä osaavat arvostaa naisia.

Kertoo sinustakin jotain, jos lueskelet 78-vuotiaiden miesten tinder-profiileja. 

Vierailija
38/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että on myös miehiä, jotka eivät pidä siroista naisista?

Vierailija
39/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis&trollipojat vauhdissa

Vierailija
40/53 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihmettelen vain. Miehet usein laittavat kriteeriksi ”urheilullinen ja hoikka nainen” niin täytän nämä kriteerit täysin, olen myös kunnollinen en harrasta Irtosuhteita ( vaikka olen hyvin seksuaalinen) siro ja pieni, ja naisellinen. Pukeudiäun naisellisesti.

Olen nätti, hoikka, siro ja urheilullinen. Mutta. Näytän ihan ikäiseltään. Eli nelikymppiseltä naiselta. Kroppa on timmi, siro ja hoikka. Mutta. Naama näyttää ihan ikäisiltäni.

En näemmä kelpaa edes 10-15 v vanhemmille miehille.

Nyt kun nuo sirous, naisellisuus, urheilullisuus, timmi kroppa jne. on käyty läpi jo moneen kertaan, niin kerropa omin sanoin vähän myös huonoista puolistasi ja negatiivisista ominaisuuksistasi, ehkäpä vastaus saamiisi pakkeihin saattaa löytyä sitä kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi