Lovingwhitestyle bloggari eronnut miehestään
Vielä joku aika sitten puhui että häät suunnitteilla ja isompi kämppä. Mies on kova bilettää ja usein naisseurassa nähtykin. Marjut ilmoitti erostaan instassa vikassa päivityksessään. Nopeesti muuttavat jo tässä kuussa eri osoitteisiin. On se kurja kun just selvinnyt syövästä ja ukkokulta peuhaa takavasemmalla.
Kommentit (210)
Haku päällä taas ja tinder laulaa. Sitten love storyt ig ja sama kaava jatkuu. Pitäskö tarkastella sitä miks suhteet ei kestä
Pete kuvat deletoitu tililtä, ihan jokikinen. Mistä luulet tämän kertovan?
Noloa! Hirveä show kun löytää jonkun ja mouhkaaminen kuinka on niin rakastettu, kuin olisi erityisempi kuin muut. Näissä käy justiinsa näin!
Se kel onni on se onnen kätkeköön.
Tyrkkyilee sinkkuna! Ilmeet toista mitä kun on suhteessa. Katso suun alue 😆😆😆😆😆
jotenkin näillä lifestyle bloggareille/somejulkkis mimmeillä kaava on aina mikä toistuu!. yleisin on tämä että ensin hehkutetaan kiireistä ja työntäyteistä arkea...sitten naps. ollaan itkemässä että tuli loppuunpalaminen burnoutteineen ja sitten ollaan selvitty ja ollaan lifekoutseja ja nyt osataan armollisia olla itseänsä kohtaan. tää kaava toistuu näillä P Böckermanin-fitness klaanilla...
Kaava toistuu monilla bloggareilla ja igssä. Sinkkuna ollaan tyrkkyjä. Kun mies löytyy, se esitellään elämän suurimpana rakkautena samantien treffeiltä. Duunit väsyttää ja masennutaan, parisuhde loppuu. Kierros alkaa alusta. Tyrkkykyvat kehiin, kropan esittelyä, osallistutaan joka kissan ristiäisiin, löydetään uus elämän rakkaus, esitellään se somessa.
Btw moni näistä naisista on käsittämättömän paljon velkaa. Tässä ketjussa joku kirjoitti että Marjutilla olisi ulosotossa yli 50K.
Selittäisi muuten sen kun tämä lomailee vain yhteistöillä, saa hotelli lomia kotimaassa kuvia vastaan.
Onpa nyt salamyhkäisen kähmäinen erostaan. Näitä tän vihjailuja kukaan jaksa. Elämä kantaa jutut booring! Aikuinen ihminen ja käyttäytyy pikkuprinsessasti. On taas aihe jolla ratsastaa seuraavaan parisuhteeseen. Oi säälikää mua, oi säälikää mua😛
Huomasin saman. Ottaa kaikki irti säälistä.
Bikinikiehnäyksiä ja -keikistelyjä harva se päivä.
Mies ei selvästikään sopinut sisustukseen. Vaikka Marjut kuinka yritti stailata miehelle valkoista kauluspaitaa ja valkoisia farkkuja, niin ei mätsännyt millään. Miehen lapsillakin vissiin ikävästi mukanaan tavaroita ja vaatteita, jotka pilasivat asunnon ilmettä.
Kieli hampaitten välissä ja selfietä keikuloiden kännykälle. Tuu ota mut ilme, ällöö. Kohta taas joku vierellä joka on elämän rakkaus. Nää ei tuu kestää.
Herkuttelee biksu kuvilla teini menolla, kun on taas haku päällä. Tyhjän oloista elämää ja sisällötöntä somea. Valitkaa mun asuista kivoin! Hei nyt aikuisten oikeesti🥸
Sillä on kriisi ja haku päällä. Tottakai pistää nyt parastaan.
Jättikö mies vauhtiraidat pöntön lisäksi sohvaan? Eikö sopinut valkoiseen elämään?
Nyt taitaa olla uusi mies, etsii asuntoa 4 henkiselle perheelle
Onko nää näin nopealiikkeisiä? Nyt on 4-henkisenä perheenä ollut hiihtolomalla.
Ja nyt jo muutetaan yhteen.. voi luoja tätä touhua.
Onko eronnut uusperhe.kuvioista? 2025 ei ole imutuskuvia ja heruttelua mun mies kokkaa etseraa. Tää mimmi toistaa samaa kaavaa öö, kuinkaha monennen kerran. Tää on vaa fakta että hatva mies kestää somemimmiä.Kaikki pitää esitellä ja olla yhteistyö tai muu maininta.
Ihmettelin samaa joulun aikoihin!
Osa kuvista otettu studiolla Marjutista ja tytöstä Mineasta.
Miestä ja poikaa ei näy kuvissa eikä jutuissa.
Olen huomannut myös kaavan, itsensä korostus ja jutut omasta hyvinvoinnista korostuu kun parisuhde läsähtänyt. Esimerkiksi tämä lause, kukaan ei himmennä päivääni tänään!
Vastaavia on muitakin.
Kohta storyissä varmaan voimalauseita, näitä käyttää myös kun suhde sakkaa!
Jotkut ei vaan opi virheistään!
En ole.