Lovingwhitestyle bloggari eronnut miehestään
Vielä joku aika sitten puhui että häät suunnitteilla ja isompi kämppä. Mies on kova bilettää ja usein naisseurassa nähtykin. Marjut ilmoitti erostaan instassa vikassa päivityksessään. Nopeesti muuttavat jo tässä kuussa eri osoitteisiin. On se kurja kun just selvinnyt syövästä ja ukkokulta peuhaa takavasemmalla.
Kommentit (210)
Tämähän oli vaan ajankysymys. Näätsykkä puuhaillut omiaan ja mies viihtynyt ihan muualla. Sitten sanotaan ettei naisen rujoutuminen vaikuta parisuhteeseen. Me ollaan siinä uskossa tämänkin bloggarin kohdalla, että hän on syöttänyt pitkään lukijoilleen onneaan. Onneksi mulla rakastava mies vierellä, hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Mikä onkaan totuus sitten tässäkin avoliitossa?
Olen järkyttynyt! Tuli ihan puskista tämä ilmoitus. Miten mä kuvittelin että heillä on vahva suhde, kun syövästäkin selvisi ja mies tuki. Sitten sekin hämmästyttävä jutska et muuttavat jo tässä kuussa erilleen. Kyllä Marjutti olisi nyt tarvinnut miestään. Miettikääpä kohdallenne, syöpä, työttömyys. Nyt pitää kerätä jostain voimia muuttaa ja olla yh-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt! Tuli ihan puskista tämä ilmoitus. Miten mä kuvittelin että heillä on vahva suhde, kun syövästäkin selvisi ja mies tuki. Sitten sekin hämmästyttävä jutska et muuttavat jo tässä kuussa erilleen. Kyllä Marjutti olisi nyt tarvinnut miestään. Miettikääpä kohdallenne, syöpä, työttömyys. Nyt pitää kerätä jostain voimia muuttaa ja olla yh-äiti.
Miten niin yh-äiti? Blogissa kerrottiin että lapsi yhtä paljon molemmilla vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli vaan ajankysymys. Näätsykkä puuhaillut omiaan ja mies viihtynyt ihan muualla. Sitten sanotaan ettei naisen rujoutuminen vaikuta parisuhteeseen. Me ollaan siinä uskossa tämänkin bloggarin kohdalla, että hän on syöttänyt pitkään lukijoilleen onneaan. Onneksi mulla rakastava mies vierellä, hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Mikä onkaan totuus sitten tässäkin avoliitossa?
Tuskin miehesi rakastaa naista, joka juoruilee kaverinsa asioita netissä ilkeämielisesti. Luulen, että miehesi mielellään matkustelee tyytyväisenä mahdollisimman kauas ja usein. Kotka jää Lappiin happamana.
Luuletteko että miehen pettämisestä kerrotaan? Ei tietenkään. Eipä ole monia syitä miksi pikkulapsen vanhemmat eroaa. Jos Marjut olisi rempseästi ilmoittanut erosta , olisi mennyt todesta tämä että me nyt vaan muutetaan erilleen. Tämä viimeaikainen surumielisyys ja itkettyneet silmät kertoo omaa tarinaansa.
Mikä näitä blogaajia vaivaa? Erobuumi?
Säälisi on sairautta. Marjut kyllä pärjää, toisin kuin sinä onneton juoruilija, joka elät ihmisten hetkellisillä murheilla. Vahvat pärjää ja menee eteenpäin, heikot jää haukkumaan kuin kapiset koirat.
Vierailija kirjoitti:
Säälisi on sairautta. Marjut kyllä pärjää, toisin kuin sinä onneton juoruilija, joka elät ihmisten hetkellisillä murheilla. Vahvat pärjää ja menee eteenpäin, heikot jää haukkumaan kuin kapiset koirat.
Hellanlettas kun otat nuin henkilökohtaisesti vieraiden asiat 😂
Kapiseen koiraan kolahti. Laita "kaverillesi" linkki tänne, tosin tietää kyllä kuka asialla. Vielä kerkeät poistaa ketjusi. Selkäänpuukotus on sinun alasi.
Eron syy on valkoinen koti. Ei niitä kestä. Siivoojatkin masentuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kapiseen koiraan kolahti. Laita "kaverillesi" linkki tänne, tosin tietää kyllä kuka asialla. Vielä kerkeät poistaa ketjusi. Selkäänpuukotus on sinun alasi.
Onpa sulla pahaolo, älä oksenna mun päälle!!!! Ihan pimee trolli!
Taas todettakoon että joku tuli pilaa keskustelun. Nimittely on ala-arvoista.
Kovasta suremisesta saattaa syöpä uusiutua.
Ne oli niin symppis pari! Mitä ihmettä?
Kerran pettäjä aina pettäjä. Satun tietämään sen mitä ei myönnetä. Janne petti Marjutia. Kerrasta poikki.
Ei kiinnosta