Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lovingwhitestyle bloggari eronnut miehestään

MinttuKK
11.02.2020 |

Vielä joku aika sitten puhui että häät suunnitteilla ja isompi kämppä. Mies on kova bilettää ja usein naisseurassa nähtykin. Marjut ilmoitti erostaan instassa vikassa päivityksessään. Nopeesti muuttavat jo tässä kuussa eri osoitteisiin. On se kurja kun just selvinnyt syövästä ja ukkokulta peuhaa takavasemmalla.

Kommentit (210)

Vierailija
121/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli vaan ajankysymys. Näätsykkä puuhaillut omiaan ja mies viihtynyt ihan muualla. Sitten sanotaan ettei naisen rujoutuminen vaikuta parisuhteeseen. Me ollaan siinä uskossa tämänkin bloggarin kohdalla, että hän on syöttänyt pitkään lukijoilleen onneaan. Onneksi mulla rakastava mies vierellä, hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Mikä onkaan totuus sitten tässäkin avoliitossa?

Rujoutuminen? Vaikka kasvaimen leikkauksen takia rinta muuttuu erilaiseksi, ei se tee rujoksi. Erilaiseksi enintään, silti on kokonainen ja arvet vaalenee kyllä.

Alapeukuttajat ei ilmeisesti tiedä, että nykyään rinta korjataan niin ennalleen kuin mahdollista. Rujoksi haukutullakin tehtiin uusi rinta samassa leikkauksessa. Itselläni on vain pyöreä arpi rinnassa leikkauksen jäljiltä joka häviää nännitatuoinnin myötä näkyvistä. Sen jälkeen uusi rinta onkin parempi kuin vanha.

Joskus tehdään vain osapoisto, jolloin voi jäädä rinnat eriparisiksi. Eikä kaikki edes halua rekonstruktiota, sehän on isompi leikkaus kuin itse rinnan poistaminen.

Tämä ohiksena, rujouteen vetoaminen ko bloggaajan kohdalla lienee silkkaa pahansuopaisuutta, mistä lie kumpuaakin.

Tiedän. Eriparisuutta korjataan rasvansiirroilla, jos halutaan ja mahdollista. Kuten minulla ja bloggarillakin, korjaus on tehty poiston yhteydessä, joten rujous on lähinnä näin asiasta ajattelevan korvien välissä.

Rintasyöpä on melkoinen turnoff. Halut menee!

Ei siinä asiassa kannata päivät pitkät velloa. Luuletko että seksi loppuu samantien kun diagnoosi isketään pöytään eikä palaudu ikinä?

Mun on pakko sanoa, etten voi koskea avokkiini enää. Kun näkee toisen ilman hiuksia, se jää verkkokalvoille ikuiseksi muistoksi. Ihmisenä rakastan, mutten enää kehoaan.

Hiukset kasvaa takaisin ja moni nainen on kalju ilman syöpääkin. Monikohan nainen ajattelee samoin. Nähnyt vaikka miehensä jo inttiaikoina kaljuna niin halut meni, hyhhyh!

Vierailija
122/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli vaan ajankysymys. Näätsykkä puuhaillut omiaan ja mies viihtynyt ihan muualla. Sitten sanotaan ettei naisen rujoutuminen vaikuta parisuhteeseen. Me ollaan siinä uskossa tämänkin bloggarin kohdalla, että hän on syöttänyt pitkään lukijoilleen onneaan. Onneksi mulla rakastava mies vierellä, hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Mikä onkaan totuus sitten tässäkin avoliitossa?

Rujoutuminen? Vaikka kasvaimen leikkauksen takia rinta muuttuu erilaiseksi, ei se tee rujoksi. Erilaiseksi enintään, silti on kokonainen ja arvet vaalenee kyllä.

Alapeukuttajat ei ilmeisesti tiedä, että nykyään rinta korjataan niin ennalleen kuin mahdollista. Rujoksi haukutullakin tehtiin uusi rinta samassa leikkauksessa. Itselläni on vain pyöreä arpi rinnassa leikkauksen jäljiltä joka häviää nännitatuoinnin myötä näkyvistä. Sen jälkeen uusi rinta onkin parempi kuin vanha.

Joskus tehdään vain osapoisto, jolloin voi jäädä rinnat eriparisiksi. Eikä kaikki edes halua rekonstruktiota, sehän on isompi leikkaus kuin itse rinnan poistaminen.

Tämä ohiksena, rujouteen vetoaminen ko bloggaajan kohdalla lienee silkkaa pahansuopaisuutta, mistä lie kumpuaakin.

Tiedän. Eriparisuutta korjataan rasvansiirroilla, jos halutaan ja mahdollista. Kuten minulla ja bloggarillakin, korjaus on tehty poiston yhteydessä, joten rujous on lähinnä näin asiasta ajattelevan korvien välissä.

Ei siinä asiassa kannata päivät pitkät velloa. Luuletko että seksi loppuu samantien kun diagnoosi isketään pöytään eikä palaudu ikinä?

Mun on pakko sanoa, etten voi koskea avokkiini enää. Kun näkee toisen ilman hiuksia, se jää verkkokalvoille ikuiseksi muistoksi. Ihmisenä rakastan, mutten enää kehoaan.

Hiukset kasvaa takaisin ja moni nainen on kalju ilman syöpääkin. Monikohan nainen ajattelee samoin. Nähnyt vaikka miehensä jo inttiaikoina kaljuna niin halut meni, hyhhyh!

Naisella eri asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa draamaa kuin missään leffassa. Popparit microon ja silleen!

Vierailija
124/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut ilmeisen huolimattomasti blogia, luulin, että hän oli vasta viime vuoden loppupuolella korjausleikkauksessa. Tämä ei siis liittynyt rujousväitteisiin mitenkään. Ne nyt on nettikiusaamista ja/tai muiden kirjoittajien provosoimiseksi.

Vierailija
125/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin käy noin. Mutta kai ymmärrät, että ongelma on sinun psyykessäsi eikä avokin kaljuudessa.

Vierailija
126/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, käyttäjä 6049 poistatti kommentin, jossa ihmeteltiin hänen käytöstään eri bloggaajia koskevissa ketjuissa... :D Rupesko puntti tutisemaan.

Noloa laadukkaalle ja hyväntuoksuiselle naiselle, että sillä tavalla haluaisi lyödä joitakin lättyyn.  laatupisteet karisee moisesta.

Mikä juttu tämä on? Ohis

127/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, käyttäjä 6049 poistatti kommentin, jossa ihmeteltiin hänen käytöstään eri bloggaajia koskevissa ketjuissa... :D Rupesko puntti tutisemaan.

Noloa laadukkaalle ja hyväntuoksuiselle naiselle, että sillä tavalla haluaisi lyödä joitakin lättyyn.  laatupisteet karisee moisesta.

En ole poistanut mitään kommenttia! Mistä ihmeen lätystä puhut?

Vierailija
128/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ehkä se sitten oli joku toinen.

Ihmettelin, kun kerrot tietäväsi pettämisestä, että tunnetko kaikki bloggarit, joista kirjoittelet haukkukommentteja vai oletko vain hc-stalkkaaja.  Ja siis viime viikolla ilmaisit halukkuutesi vetää lättyyn.

Viittasin tähän: "...tiättekste, että mulla tulee reaktio vetää lättyyn tollasia..."

https://www.vauva.fi/keskustelu/3654934/oletteko-huomanneet-etta-joilla…

Vierailija
129/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Ohis

Katsoin vain, mitä ko nimimerkki tänne palstalle kirjoittelee. Kiinnostus heräsi, kun kertoi, että tietää tämän ketjun aiheena olevan bloggaajan miehen pettämisistä, että mikä tyyppi oikein on.

Veikkaan kyllä, että provoili. Tai sitten jollakin on asiat aika huonosti, jos irl tuntee bloggareita ja kirjoittelee heistä tänne. Ainakin kolmea bloggaajaa on viime viikkoina tuolla rekisteröidyllä nimimerkillä haukuttu. Ja siis on osallistunut laadukkaille ja hyväntuoksuisille naisille suunnattuun ketjuun myös.

130/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Ohis

Katsoin vain, mitä ko nimimerkki tänne palstalle kirjoittelee. Kiinnostus heräsi, kun kertoi, että tietää tämän ketjun aiheena olevan bloggaajan miehen pettämisistä, että mikä tyyppi oikein on.

Veikkaan kyllä, että provoili. Tai sitten jollakin on asiat aika huonosti, jos irl tuntee bloggareita ja kirjoittelee heistä tänne. Ainakin kolmea bloggaajaa on viime viikkoina tuolla rekisteröidyllä nimimerkillä haukuttu. Ja siis on osallistunut laadukkaille ja hyväntuoksuisille naisille suunnattuun ketjuun myös.

Makunsa katsos kullakin!!

Vierailija
131/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluin ketju 4ever! Putous voisi apinoida tästä sketsit!

Vierailija
132/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Ohis

Makunsa katsos kullakin!!

No mikäs se on sulla. Kuumotteleeko bloggaajien miehet vai mitähän ihmettä.

Vierailija
133/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä johon halusit vetää. Kännissäkö kommentoit vai mikä vei muistin. Ei silti, itsekkin joskus siiderissä tänne kirjoittelen, mutta mulla ei ole taipumusta  alkaa uhkailemaan. 

Vierailija
134/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluin ketju 4ever! Putous voisi apinoida tästä sketsit!

Kyllä, laadukas, hyväntuoksuinen "fiksu" nainen 35v, joka stalkkaa pastellinsävyisissä kodeissa asuvia bloggaajia ja öisin hakkaa näppistään väkivaltaisissa ajatuksissa vauva-av:lla.

Yksi vauva-av:lta inspiraatiota saanut hahmo taisi pari vuotta siiten ollakin, sellainen väsynyt "olispa kahvia" -äiti.

135/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme piripää!

Vierailija
136/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaiset kodit!! Varokaa stalkkaajaa, säälimätöntä haukkua sataa niskaan 😬

Vierailija
137/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6049 kirjoitti:

Ihme piripää!

Kenellä tulee mieleen haukkua toisia piripäiksi. Laadukkaalla naisella.

Vierailija
138/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunaiset kodit!! Varokaa stalkkaajaa, säälimätöntä haukkua sataa niskaan 😬

Joo, ja Prisman hyllyjen välissä vaanitaan. Viittaan nyt siihen, että ko nimimerkki on kertonut nähneensä Pellavaa ja Pastellia bloggaajan Prismassa :D

Vierailija
139/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja Prisman hyllyjen välissä vaanitaan. Viittaan nyt siihen, että ko nimimerkki on kertonut nähneensä Pellavaa ja Pastellia bloggaajan Prismassa :D

Ja sinä se jatkat. Taidat olla todella sekopää. Kyllä, tiedätkö että ihmiset käyvät ruokakaupassa. Et uskalla käyttää nimimerkkiä tai kirjautua. Sehän on täysin selvää miksi et. Teeskentelet olevasi milloin ketäkin ja haastat riitaa. Olisi kiva tietää millainen naikkonen siellä päivät pitkät tuhlaa elämäänsä.

Vierailija
140/210 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä se jatkat. Taidat olla todella sekopää. Kyllä, tiedätkö että ihmiset käyvät ruokakaupassa. Et uskalla käyttää nimimerkkiä tai kirjautua. Sehän on täysin selvää miksi et. Teeskentelet olevasi milloin ketäkin ja haastat riitaa. Olisi kiva tietää millainen naikkonen siellä päivät pitkät tuhlaa elämäänsä.

Olisin jättänyt asian sikseen, siihen yhteen poistettuun kommenttiin, mutta kun kysyttiin, niin vastailin. 

Minusta tuntuu, etten kyllä kiinnosta sinua yhtään. Siinä olet oikeassa, että en uskalla/kehtaa rekisteröityä tällaiselle palstalle. Hui sentään.  Viimeiset lauseesi ovat jo melko vainoharhaista tekstiä. Kuka sitten oletkin, rekisteröitynyt tai joku muu riidanhaastaja.