Siis onko 39 g Fazerin sinisessä suklaapatukassa yli 200 kcal?
Kommentit (13)
Niin että kannattaa miettiä mitä siitä tuhkaluukusta sisään lappaa.
Yhdessä suklaakonvehdissa on 50 kcal.
Sinisessä suklaassa on 550 kilokaloria per 100 grammaa, joten eiköhän tuo paikkansa pidä.
En tiedä, mutta Lidlin 100 g FinCarré Dark Chocolate -levyssä on 523 kcal.
"Ainesosat: sokeri, kaakaomassa, kaakaovoi, emulgointiaine (auringonkukkalesitiini), luontainen vanilja-aromi. Suklaassa kaakaota vähintään 50 %." Ei ole palmuöljy.
Suklaassa on noin 550 kcal/100 g oikeastaan riippumatta mitä suklaata se on. Täytesuklaassa voi olla vähemmän, jos täyte on kevyempää kuin itse suklaa.
Onko toi AP:n mielestä paljon vai vähän?
Mä ainakin syön suklaata silloin kun haluan mahdollisimman paljon energiaa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi AP:n mielestä paljon vai vähän?
Mä ainakin syön suklaata silloin kun haluan mahdollisimman paljon energiaa nopeasti.
MIllaisissa tilanteissa ? Ultrajuoksua tms harrastat?
ja joo,suklaassa on kaloreita,ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kannattaa miettiä mitä siitä tuhkaluukusta sisään lappaa.
Toivon todellakin ettei kukaan lapa mitään ruokaa sisään "tuhkaluukusta"...
Vierailija kirjoitti:
Suklaassa on noin 550 kcal/100 g oikeastaan riippumatta mitä suklaata se on. Täytesuklaassa voi olla vähemmän, jos täyte on kevyempää kuin itse suklaa.
Kevyempää on esim. puhdas sokeri.
Jollain ei näköjään ole mitään hajua ruokien kalorimääristä, jos tuollaista kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Jollain ei näköjään ole mitään hajua ruokien kalorimääristä, jos tuollaista kyselee.
Se onkin monella nopeasti lihoavalla ongelma. Eräskin tuttuni ei omasta mielestään saa paljoa kaloreita herkuista kun syö sipsipussin, suklaalevyn ja karkkipussin VAAN KERRAN VIIKOSSA. Että ei niinkun joka päivä kummiskaan niin eihän se hei paljoa ole...
Mitäs ihmeellistä tuossa on?