Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä nyt nollassa...

Vierailija
23.06.2006 |

en jaksa jatkaa. Lapsiakin on kolme; 11 v, 7 v ja 1 v...

Raha-asiat täysin päin peetä. Miiehen kanssa kaikki asiat (muutkin kuin raha) johtaa riitaan...

Velkaa riittää...

Olen kotona lasten kanssa ja mies sanoo mun vaan makaavan kotona vaikka teen niin paljon kuin ehdin ja jaksan....

Jos mulle käy jotain, niin lainaturva korvaa puolisolle ja lapsille koko jäljelläolevan velan talosta 110%:sti ja puolison tulot on muutenkin ne millä eletään...

Mä luulen, että mun tapaturmainen poistuminen on paras kaikille.

En jaksa olla äiti tai vaimo kellekkään.

Niin turvaan rakkaitteni tulevaisuuden taloudellisesti ja mies voi hakea uuden ehomman vaimon/äidin...

Rakastan lapsia vaan mieluumin näin kuin sen yhden äidin malli jossa lähti lapsetkin mukaan...en voisi tehdä niin...

Ja tää ei sitten oo provo, vaikka pahalta kuulostaa...en yleensä kirjoita näille palstoille, vaikka olen usein lueskellut muiden juttuja... nyt vaan on niin nollataso saavutettu...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on selkeästi miehessäsi, jos jonkun ratkaisun haluat tehdä, niin jätä vain mies, älä lapsiasi. Sinua rakastetaan äärettömästi, sinua tarvitaan.

Vierailija
2/2 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa ensin hakea ammattiapua. Lastesi ja itsesi takia. Et sinä ole huono! Elät vain huonoa hetkeä. Hae apua, olet sen velkaa lapsillesi. He haluavat sinun ensin hakevan apua. Koska saatat olla masentunut.. näet elämäsi pienen ja kapean raon läpi, mikä ei ole totta. Parempaa on olemassa ja saavutettavissa,. Älä luovuta!

Me elämme vain kerran. Älä tee hirveintä tekoa lapsillesi mitä ihminen tehdä saattaa. Olet tosiaan paras äiti lapsillesi. He rakastavat sinua! Mene ensin vaikka osviittaan. Matalan kynnyksen kriisikeskukseen. Tai ensiapuun, omalääkärille mihin vaan. Soita kriisipuhelimeen. Googlesta numero.

Lupaathan tehdä nämä. Tule sitten tänne kertomaan tilanteesta. =)

Isäni teki itsemurhan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla