Soitin unissani videopuhelun, kamala häpeä!
Ja nyt hävettää! Ainakin 2 min se ehti pyöriä, etukamera tyyliin. Pimeältä se näytti mutta saan silti kylmän hien pintaan ja tunnen itseni suorastaan järkyttyneeksi :(
Kommentit (11)
Miten mahdollista? Jätitkö puhelimen jotenkin hyppysiin ja auki vai itsestäänkö se soitti?
Mitä turhia. On niitä nähty ja facebookissa livetiloja ihmisten nukkumisesta ja seksielämästä. Sitä sattuu kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten mahdollista? Jätitkö puhelimen jotenkin hyppysiin ja auki vai itsestäänkö se soitti?
Typeräksenä nukahdin puhelin kädessä, ei enää ikinä! Pahin painajainen ja leikin näköjään tulella liikaa
Ap
Varmaan pimeästä ihastuksesi erottanut semmoset mursun naaman ääriviivat (niinku jokainen näyttää nukkuessaan) Kääks
No tuossahan on mainio tilaisuus viritellä jutun juurta ihastuksen kanssa. Selität tilanteen, pyytelet anteeksi, hän on taatusti huvittunut ja siitä se lähtee... pyydä vaikka kahville "anteeksipyynnöksi" tai mitä nyt keksitkin.
Mä olen kahdesti nukahtanut, kun olen ollut videopuhelussa ihastukseni kanssa. Yhtäkkiä havahtunut, kun puhelimesta kuului "sleeping beaty". Ihastus myös soitti joskus videopuhelun, kun olin nukahtanut sohvalle ja heräsin siihen ja olin kuulemma todella suloinen vastaheränneenä.
Joo, monet niistä dickpiccien lähettäjistäkin ovat yrittäneet tuota "unissani lähetin" selitystä. :)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pimeästä ihastuksesi erottanut semmoset mursun naaman ääriviivat (niinku jokainen näyttää nukkuessaan) Kääks
Voi ei toivottavasti ei!
Ap
Olen lähettänyt tekstiviestejä unissani. Niissä ei ollut yhtään selkeää sanaa vain satunnaisia kirjaimia. Pelkäsin silti sen jälkeen että irtisanoudun unissani töistä tai lähetän uhkaavia viestejä.
Ja ei nyt onneksi millekään tuntemattomalla mutta ihastukselle ja nyt varmaan nolasin itseni tyyliin tällä :( lohduttakaa tyhmää..
Ap