Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko jari litmanen homo? Tuli mieleen tässä mm-kisoja katsellessa!

Vierailija
23.06.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli suhde johonkin miespuoliseen muotisuunnitelijaan jolle se lähetteli kiihkeitä tekstiviestejä ja joka sitten näytteli niitä jokaiselle jota asia vähänkään kiinnosti. Viettivät öitä yhdessä sen miehen asunnossa.

Vierailija
2/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alusta asti tehnyt selväksi, että haluaa olla julkisuudessa vain jalkapallouransa takia. Ei halua olla esillä kisastudioissa eikä missään hömppäohjelmissa. On opetellut aina uuden kielen siirryttyään pelaamaan uuteen maahan, puhuu tällä hetkellä ruotsia, englantia, espanjaa, saksaa ja hollantia. Jari on rikas, muttei pröystäile sillä. Pystyy pitämään elämänsä melko hyvin poissa julkisuudesta, hieno juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sai lapsen sen yhden naisen kanssa.

Vierailija
4/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin ajattelet? Mulla on aina gaydar piippaillut Litmasen kohdalla ja olen ajatellut, ettei siinä ole mitään järkeä. Mieshän on käsittääkseni naimissa jne.

Vierailija
5/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. en ole mies

Vierailija
6/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että homot suostuu pitämään takatukkaa vain kuolleen ruumiinsa yli 2000-luvulla. Pikemminkin yhdistän takatukan johonkin perähikän amiksesta valmistuneeseen macho-raudoittajaan.

Vierailija
7/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luulen että homot suostuu pitämään takatukkaa vain kuolleen ruumiinsa yli 2000-luvulla. Pikemminkin yhdistän takatukan johonkin perähikän amiksesta valmistuneeseen macho-raudoittajaan.

Vierailija
8/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarilla on ollut monta tyttöystävää, ei ole halunnut vain tuoda heitä julkisuuteen.

Vierailija
9/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksilla on sellaset etuhyppyritukat.

Vierailija
10/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nykyhomot siis harrastaakin takatukkaa, meitsi on pitänyt sitä mahdollisimman anti-homona valintana. Jostain muusta syystä siis Litti laukaisee mulla homohälytyksen. Samaa mieltä olen, että se on hassua.

Vierailija
11/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs sillä on väliä.

Se on kuitenkin saatanan taitava potkupallonpelaaja.

x lahden reipas

Vierailija
12/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta mitäs sillä on väliä.

Se on kuitenkin saatanan taitava potkupallonpelaaja.

x lahden reipas

Vierailija
13/13 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarillahan oli pitkäaikainen tyttöystävä Tiina, joka muutti hänen kanssaan Hollantiin Jarin aloittaessa kansainvälisen uransa Ajaxissa. Pari erosi sitten muutaman vuoden kuluttua. Jarilla on ollut Hollannissa tyttöystäviä. Tapasi sitten pari vuotta sitten virolaisen mallin Ly Jurgensonin, muuttivat yhteen melko pian, heille syntyi poika viime marraskuun alussa. Jari on yksi niistä julkkiksista, joka pystyy elämään elämäänsä poissa parrasvaloista. Ei ole ikinä antanut haastatteluja yksityiselämästään. Nykyisin Jari pelaa Ruotsissa Malmössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi