Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kukaan nainen huolii pettävän miehen?

Vierailija
10.02.2020 |

Tätä en vain tajua. Miksi kukaan nainen huolisi miehen, joka pettää sen hetkistä vaimoa/tyttöystävää? Itse en ikinä huolisi sellaista tyyppiä miesystäväkseni, ja yleensä niin makaa kuin petaa sitten jossain vaiheessa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin, en mä kyllä huolis. Nyt ku oon taas sinkkuna nii huomaan kuinka näitä pettäviä miehiä riittäää :) enemmän tulee varatut ku vapaat iskemään, sääli.

Vierailija
2/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan mies huolii pettävän naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset haluavat olla pettäjän kanssa jotka sairastavat persoonallisuushäiriön tilaan kuuluvaa läheisriippuvuutta. Näille ihmisille valehdellaan ja he valehtelevat itselleen että rakkauteen kuuluisi pettäminen. Ei kuulu.

Vierailija
4/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiin, en mä kyllä huolis. Nyt ku oon taas sinkkuna nii huomaan kuinka näitä pettäviä miehiä riittäää :) enemmän tulee varatut ku vapaat iskemään, sääli.

Jos kumppani ei pihtaisi, ei olisi tälläistä kurjuutta.

Vierailija
5/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat naiset haluavat varatun miehen, se on heille kai jonkinlainen voitto että saa sen vietyä ja todisettettavasti viehättävämpi tai kiinostavampi kuin joku toinen? Tai jonkinlainen varmistus että mies on kunnollinen kun on jollekin toisellekin kelvannut. Tässä tilanteessa ei tule mieleen että joskus 10 vuoden päästä sinä olet se kulunut ja tylsä nainen joka vaihdetaan taas. 

Vierailija
6/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jännä!

"Mies" joka huolii pettävän naisen on taas täysmysteeri.

Vierailija
7/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta kyllä, mut miks olla sitten seksittömässä suhteessa? Miks nää äijät ei voi jättää niitä naisiaan? En sitä tajua.

Vierailija
8/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta kyllä, mut miks olla sitten seksittömässä suhteessa? Miks nää äijät ei voi jättää niitä naisiaan? En sitä tajua.

Harva mies on seksittömässä suhteessa kun pettää. Kaipaavat vaihtelua, jännitystä ja pussien tyhjentämistä.

Vierailija
9/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan jännä!

Mitä sinä selität? Naisille ymmärrettävää mutta miehille ei. Mikä idiootti.

Eräs mies "kyllästyi" minuun kun oli saanut rikottua perisuhteeni. Oikein naureskeli miten nopeasti se kävi.

Hän oli nuoruuden rakkaus. En ajatellut järkevästi.

Vierailija
10/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmat naiset haluavat varatun miehen, se on heille kai jonkinlainen voitto että saa sen vietyä ja todisettettavasti viehättävämpi tai kiinostavampi kuin joku toinen? Tai jonkinlainen varmistus että mies on kunnollinen kun on jollekin toisellekin kelvannut. Tässä tilanteessa ei tule mieleen että joskus 10 vuoden päästä sinä olet se kulunut ja tylsä nainen joka vaihdetaan taas. 

Ei se kyllä ihan noinkaan ole. Asiassa on aina monta puolta, ei noin yks selitteinen.

Vierailija
11/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mustavalkoista ajattelua. Tiedän montakin pariskuntaa, jotka ovat tavatessaan olleet molemmat tahoillaan onnettomissa liitoissa, mutta lopulta eronneet ja sittemmin olleet onnellisia. Se riippuu ihan siitä, millaisen ihmisen kohtaa. Tapasin itse aikoinaan nykyisen vaimoni ollessani naimisissa. Ex-vaimon kanssa suhde oli aluksi hyvä, mutta naimisiin menon jälkeen alkoi nalkutus, pihtaaminen eikä minussa ollut enää mitään hyvää hänen mielestään. Pitkään olin uskollisena, mutta yksissä juhlissa sitten hairahduin pettämään tämän nykyisen vaimon kanssa. Jätin ex-vaimon pian sen jälkeen. En ole hetkeäkään katunut ja mielestäni nykyinen vaimoni sai minusta aika hyvän miehen. Kohta parikymmentä vuotta liittoa takana.

Vierailija
12/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim huono itsetunto, kokenut lapsena kaltoinkohtelua, ei usko että ansaitsisi edes parempaa tms. Itse tosin en huoli pettäjää vaikka edellämainittuja ongelmia...

Vierailija
13/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, aika uskomaton on se määrä jotka vieläpä jäävät vonkaamaan jopa kuukausiksi...

Vierailija
14/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani ei pihtaisi, ei olisi tälläistä kurjuutta.

Ja miesten mielestä pihtaamista on vaikkapa vajaa kuukausi.

Itse olin 2 vuotta pihtaavan miehen kanssa panematta muita. Erosin ensin.

Vierailija
15/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan jännä!

Mitä sinä selität? Naisille ymmärrettävää mutta miehille ei. Mikä idiootti.

Eräs mies "kyllästyi" minuun kun oli saanut rikottua perisuhteeni. Oikein naureskeli miten nopeasti se kävi.

Hän oli nuoruuden rakkaus. En ajatellut järkevästi.

No siis pettäjämies on jännä joten naiset luonnollisesti hakeutuu sellaisen luo.

Mies taas kärsii vakavasta aisurifetissistä jos huolii naisen joka pettää, myös ennen pitkää häntäkin

Vierailija
16/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies on seksittömässä suhteessa kun pettää. Kaipaavat vaihtelua, jännitystä ja pussien tyhjentämistä.

Jep, useammaltakin kuullut kuinka tylsää/toimimatonta avioseksi on. Huoh.

Vierailija
17/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama joka teki pettämisen mahdolliseksi. Tai se, joka on todennut kaikkien hyvien olevan varattuja ja haluaa viedä sen miehen.

Vierailija
18/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mustavalkoista ajattelua. Tiedän montakin pariskuntaa, jotka ovat tavatessaan olleet molemmat tahoillaan onnettomissa liitoissa, mutta lopulta eronneet ja sittemmin olleet onnellisia. Se riippuu ihan siitä, millaisen ihmisen kohtaa. Tapasin itse aikoinaan nykyisen vaimoni ollessani naimisissa. Ex-vaimon kanssa suhde oli aluksi hyvä, mutta naimisiin menon jälkeen alkoi nalkutus, pihtaaminen eikä minussa ollut enää mitään hyvää hänen mielestään. Pitkään olin uskollisena, mutta yksissä juhlissa sitten hairahduin pettämään tämän nykyisen vaimon kanssa. Jätin ex-vaimon pian sen jälkeen. En ole hetkeäkään katunut ja mielestäni nykyinen vaimoni sai minusta aika hyvän miehen. Kohta parikymmentä vuotta liittoa takana.

Joo, vaikka nyt uussinkkuna ihmettelenkin pettäjien määrää niin ei kaikki ole sitä hautaan asti. Äitini ja isäpuoleni tapasivat varattuina, erosivat ja avioituivat keskenään. 30v yhdessä äidin kuolemaan asti. Olivat paljon sopivampi pari kuin vanhempani yhdessä.

Vierailija
19/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monista asioista. Jos en saisi tauteja mieheltä ja en kuulisi jutuista. Jos saisin suhteesta paljon hyviä asioita. Jos saisin suhteesta kuitenkin enemmän kuin elämä olisi ilman suhdetta.

Pitäisi asennoitua siihen, että mies pettää ja that’s it. Ja sitten, että emme ehkä olisi yhdessä, jos mies pystyisi olemaan uskollinen.

Jos olisin onnellinen. Jos taas olisin onneton, pitäisi ehkä erota.

Vierailija
20/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vanha kunnon korviaan myöten rakastuminen. Näin jälkikäteen viisastellen koko mies ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän