Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut tai on salasuhde

10.02.2020 |

Miten se onnistuu noin käytännössä. Vaikeaa varmaan elää valheessa koko ajan. Miksei vaan jättäisi ensiksi kumppaniaan. Kauanko salasuhdetta on pystynyt pitämään salassa ennen kuin on jäänyt kiinni. Jatkuiko salasuhde vielä kiinnijäämisen jälkeenkin. Tänne ei ole tarkoitus tulla haukkumaan ketään, vaan haluan kuulla totuuden kaikkien kaksoiselämää viettävien suusta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ei. Per seestä ootte kaikki pettäjät. TV. Veijo

Vierailija
2/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Exällä oli, potkaisin pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se olisikin niin helppoa. Alapeukkuja sataa mutta ei ole yksinkertaista vain jättää puolisoa ja panna lapsia kestämään avioeroa. Ihminen valitettavasti voi haluta keskenään ristiriidassa olevia asioita ja lopullisen päätöksen tekeminen vie aikaa.

Vierailija
4/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, eikä tule salasuhdetta.

Arvosan uskollisuutta ja halveksin kaikkia jotka alentuvat pettämään aviopuolisoaan.

Miksi mennä naimisiin ja perustaa perhe, jos ei halua arvostaa sitä ja olla uskollinen?

Vierailija
5/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 5 vuotta salasuhde ukkomieheen, itsekin olin naimisissa. Meillä oli hirvee kiima toisiamme kohtaan.

Nähtiin miehen kotona kun perhe oli poissa ja samoin mun luona. Hotellissa, autossa...

Koskaan ei jääty kiinni. Mä otin eron ja samalla myös lopetin salasuhteen.

Nyt oon uudessa parisuhteessa enkä ole pettänyt enkä petä.

Vierailija
6/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 kertaa

7/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 5 vuotta salasuhde ukkomieheen, itsekin olin naimisissa. Meillä oli hirvee kiima toisiamme kohtaan.

Nähtiin miehen kotona kun perhe oli poissa ja samoin mun luona. Hotellissa, autossa...

Miksi otit eron? Tosin tuo 5 vuotta on kyllä pitkä aika joten ymmärrän kyllästymisen.

Vierailija
8/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut ukkomiehen kanssa. Tuli asiasta niin huono omatunto, että lopetin sen salasuhteen.

9/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se olisikin niin helppoa. Alapeukkuja sataa mutta ei ole yksinkertaista vain jättää puolisoa ja panna lapsia kestämään avioeroa. Ihminen valitettavasti voi haluta keskenään ristiriidassa olevia asioita ja lopullisen päätöksen tekeminen vie aikaa.

Ymmärrän kyllä jos on perhe ja kaikkea, niin varmasti vaikeaa vain jättää kaikki. Ja suhde varmasti monella ihmisellä kyllästyttää joten vaikeaa tietää pitäisikö haluta jotain toista vai sitä samaa.

Vierailija
10/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit eron? Tosin tuo 5 vuotta on kyllä pitkä aika joten ymmärrän kyllästymisen.

Mun avioliitto oli jo pitkään kuollut. Erosin salasuhteesta koska en olisi hänen kanssaa voinut seurustella, en olisi luottanut koskaan. Rakkaus ei loppunut koskaan mutta yhdessä ei olisi tullut mitään

Vierailija
11/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja on nyt. Kukaan ei eronnut, koska velvollisuus sitoi exään. Sekä kiintymys, vaikkei intohimo.

Nyt on helpompaa kun en ole naimisissa. Ukkomieheni taas ei jätä dementikkovaimoaan, ja olemme siitä täysin yksimieliset.

Ihan sama mitä mieltä olette, minä elän näin ja olen onnellinen, samoin mies.

Vierailija
12/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa olevan miehen nuori salarakas. Vaimo sairaanhoitaja ja teki paljon töitä. Silloin kun vaimo töissä, mies kutsui minut kotiinsa. Hän toivoi minun pukeutuvan tietyn tyylisesti vierailujen ajaksi. Hänen suosikkinsa oli, että mulla oli hiukset söpöillä saparoilla ja pukeuduin koulutyttöasuun. Hän tykkäsi alistamisleikeistä. Juttumme päättyi, kun sain opiskelupaikan yliopistosta toisesta kaupungista.

Vierailija
13/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen itse sinkku, mutta mies varattu. En vaadi miestä tekemään mitään ratkaisua, koska olemme tunteneet melko vähän aikaa. Aiemmin moraalini ei olisi tällaista suvainnut, mutta näin kävi. Hän on sielunkumppanini, jonka tavattuani tuntui kuin olisin tullut kotiin. Ristiriitaista, mutta elämä tarjoaa näitä yllätyksiä juuri silloin kuin vähiten odottaa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa vaan...

Vierailija
14/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä pettämisjuttuja. Hävetkää, toivottavasti saatte jonkun rangaistuksen teoistanne.

Vierailija
15/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen itse sinkku, mutta mies varattu. En vaadi miestä tekemään mitään ratkaisua, koska olemme tunteneet melko vähän aikaa. Aiemmin moraalini ei olisi tällaista suvainnut, mutta näin kävi. Hän on sielunkumppanini, jonka tavattuani tuntui kuin olisin tullut kotiin. Ristiriitaista, mutta elämä tarjoaa näitä yllätyksiä juuri silloin kuin vähiten odottaa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa vaan...

Koska oot tavannu tän ukkomiehen?

Vierailija
16/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin sinkkuna ollessani pari vuotta naimisissa olevan miehen kanssa. Hänen vaimonsa ei tuntunut kummemmin välittävän, missä mies luuraa, koska hän vietti luonani useita iltoja joka viikko. Oli yötäkin usein. Me myös matkustimme ulkomaille yhdessä. Kotona mies sanoi olevansa työmatkalla. Yhteinen harrastus toi vielä lisätunteja yhdessä ja työpäivän lomassa kävimme usein lounaalla tai harrastamassa seksiä jomman kumman kotona. Lopulta mies kertoi suhteestamme vaimolleen ja sanoi haluavansa eron. Vaimo sanoi, että ei käy, et näe ikinä lapsia, jos jätät minut ja mies uskoi. Siinä vaiheessa minä sanoin heippa. Ja hyvä niin.

Ihan sairasta touhuahan se oli ja todellakin hävettää ajatella omaa käytöstäni.

Nykyiseen suhteeseeni ei ole liittynyt kenenkään pettämistä ja teen kaikkeni, että ei koskaan liitykään.

Vierailija
17/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oot tavannu tän ukkomiehen?

En halua kertoa. Salasuhde pysyköön salaisena.

Vierailija
18/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen useita vuosia. Enää en ole enkä aio enää kajota varattuihin. Kävin heidän kotonaankin mutta yleensä tapasimme autossa. Ja olin itse ennen tätä hairahdusta pahin moraalisaarnaaja:D

Vierailija
19/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde kestänyt nyt 6 vuotta. Molemmat tahoillamme naimisissa. Emme voi erota, koska molemmilla paljon velvoitteita, joita en avaa tässä.

Vierailija
20/62 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut salasuhde yhden ystäväni kanssa jo kohta 20 vuotta. Olemme kumpikin tahoillamme naimisissa, emmekä aio erota emmekä halua seurustella toistemme kanssa. Olemme hyviä ystäviä, joiden välillä on vahva seksuaalinen kemia, ja haluamme silloin tällöin viettää laatuaikaa yhdessä. Kukaan ei tiedä, kukaan ei kärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi