Siitä on nyt puolisen tuntia: rakasteltiin naapurin miehen kanssa.
Oma mies rallikisoissa, naapurin muija vanhemmillaan.
Toisiamme himoittiin puoli vuotta...uskomaton lopputulos!
Kommentit (22)
Sortsit, voisitko häipyä, meikä painuu raportoimaan av:lle. Ts. juu juu, porvoossa taas tapahtuu.
kyllä se vaan tietää... Tuletpa näkemään.
fiksuja ihmisiä minä halveksun, paitsi, jos olette molemmat vapaita tekemään niin....siis ette parisuhteessa eläviä...
Oltiin yhdessä ja tiedettiin rajat. Tästä eteenpäin en tiedä. Tuskin ollaan yhdessä enää. Kumpikin sai mitä halusi. Luulisin.
Paskaset naurut tollasille jokapaikan nartuille! Jatka samaan malliin, mut ottaisit noi onnettomat hoiviisi, jotka ei saa muualta kuin maksullisista. Kun tulee se lakikin ettei enää saa ostaa rahalla...
Mies siis vetää munansa römpsästäsi ulos. Mitä sitten tapahtuu? Koetan tässä kuvitella kuinka jatko sujuu Kaurismäkeläiseen tyyliin sanomatta mitään, mutta vaikeaa on. Murahtelette ja hymähtelette ja vilkutatte silmää perääntyen samalla?
tänne heti kertomaan!! Olet joko lapsellinen tai tämä on silkka provo!
naapurin pena kävin kiimassa veivaamassa ap:ta!! HEHEE
Jos kerran molemmat ovat kauan aikaa halunneet ja ihan täydessä ymmärryksessä olivat niin eipä siinä sitten mitään. Onnea!
Täydessä ruumiinvoimissa ym. oltiin..
Vierailija:
Olen pahoillani...
Olen pahoillani...
Onneks ite ei tarvi alentua moiseen.
Jos on tosi fiiliksissä jostain jutusta, niin ainakin mä haluan silloin kertoa jollekin siitä, eli tännehän on tollaisesta helppo kertoa kun sen voi nimettömänä tehdä.
Sitä en ymmärrä että ihminen pettää puolisonsa. Itse en ikinä maailmassa voisi loukata tolla tavalla ihmistä jonka kanssa jaan elämäni. Kuten joku sanoi, se tietää sen jo. Ei ehkä konkreettisesti, mut aavistaa, aistii tms. Ei pidä aliarvioida kumppaniaan.
edistää naapurisuhteita ja ylläpitää sopua koko lähtiyhteisössä. Jos ihmiset rakastelisivat enemmän, olisi maailma paljon rauhanomaisempi ja lämminhenkisempi.
Make love, not war. Naapurienkin kesken.
sait. Toivottavasti nautit. Täällä moni kateellisena kirjoittaa, kun haluaisi itsekkin tehdä sen naapurin kanssa.
miehiä, joiden kanssa mielellään tekisikin vaikka yhtä sun toista.
siis ei muuten, mutta saa tulla soittaan meidänkin ovikelloa.
vaimo on sukuloimassa.
Vierailija:
sait. Toivottavasti nautit. Täällä moni kateellisena kirjoittaa, kun haluaisi itsekkin tehdä sen naapurin kanssa.
Minä haluan ihan omaa miestäni. No, mä en olekaan mikään horoperse.. Jokainen tehköön niin kuin haluaa, mutta älkää nyt jumalauta tähänkin vetäkö sitä kateutta! Tommosessa käytöksessä kun ei ole mitään kadehtittavaa, päinvastoin...
miehes tietää sen jo...