Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku kokee vetoa jotakuta sellaista kohtaan, jota ei varsinaisesti koe viehättävänä?

Vierailija
10.02.2020 |

Tiedättekö sen tunteen, kun koette selittämätöntä vetoa jotakuta sellaista kohtaan, joka ei varsinaisesti ole mielestänne edes varsinaisesti viehättävä? Tätä on hankala selittää. Henkilö ei siis varsinaisesti omaa sellaisia piirteitä jotka sinua viehättävät tai hän saattaa olla mielestäsi jopa tavallaan epäviehättävä ulkoisesti, mutta silti saa sukat pyörimään jaloissa ja vetää puoleensa? Itselleni on käynyt parikin kertaa näin, enkä ole edes tuntenut henkilöitä kovin paljoa persoonina, joten ei voi olla kyse puoleensavetävistä luonteenpiirteistäkään. Mitä ihmettä tämä on? Ja onko tämä enemmänkin sukupuolisidonnaista, itse olen nainen. Tapahtuuko miehille koskaan samaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mieheni. Tavattiin netissä ja hänestä löytyi melkein kaikki ne jutut, mistä en miehissä ennen tykännyt. En silti voinut vastustaa sitä vetovoimaa, mikä tuli hyvin nopeasti kuvioon. Alettiin seurustella jo eenen kuin edes tavattiin livenä ja ihan yhtä rakastunut olin silloinkin kun nähtiin ja olen edelleen. Ihme juttu. Kerrasta meni kaikki kriteerit kumoon.

Herttaista. :) Haluatko kertoa millaisia kriteereitä sinulla ennen miestä oli ja millainen hän sitten on? 

Vierailija
42/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit. Se on sitä kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini oli paha suustaan ja joskus suorastaan ilkeä. Jos googlettaisi "junttirasisti", tulisi varmaan hänen kuva. Eli ei luonteeltaan eikä ulkonäöltään viehättävä. Mutta jostain kumman syystä hän sai sukat pyörimään! Käsittämätöntä!

Vierailija
44/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mieheni. Tavattiin netissä ja hänestä löytyi melkein kaikki ne jutut, mistä en miehissä ennen tykännyt. En silti voinut vastustaa sitä vetovoimaa, mikä tuli hyvin nopeasti kuvioon. Alettiin seurustella jo eenen kuin edes tavattiin livenä ja ihan yhtä rakastunut olin silloinkin kun nähtiin ja olen edelleen. Ihme juttu. Kerrasta meni kaikki kriteerit kumoon.

Herttaista. :) Haluatko kertoa millaisia kriteereitä sinulla ennen miestä oli ja millainen hän sitten on? 

Kriteereitä oli esim. ettei saa olla työtön, ikäero ei saa olla suuri ja jotkin ulkoiset seikat, ja myös elämän arvot.