Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku kokee vetoa jotakuta sellaista kohtaan, jota ei varsinaisesti koe viehättävänä?

Vierailija
10.02.2020 |

Tiedättekö sen tunteen, kun koette selittämätöntä vetoa jotakuta sellaista kohtaan, joka ei varsinaisesti ole mielestänne edes varsinaisesti viehättävä? Tätä on hankala selittää. Henkilö ei siis varsinaisesti omaa sellaisia piirteitä jotka sinua viehättävät tai hän saattaa olla mielestäsi jopa tavallaan epäviehättävä ulkoisesti, mutta silti saa sukat pyörimään jaloissa ja vetää puoleensa? Itselleni on käynyt parikin kertaa näin, enkä ole edes tuntenut henkilöitä kovin paljoa persoonina, joten ei voi olla kyse puoleensavetävistä luonteenpiirteistäkään. Mitä ihmettä tämä on? Ja onko tämä enemmänkin sukupuolisidonnaista, itse olen nainen. Tapahtuuko miehille koskaan samaa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan käynyt noin. Ne joihin olen tuntenut vetoa, ovat olleet silmissäni myös erittäin hyvännäköisiä.

Henkilö jonka inspiroimana tein aloituksen, omaa paljon sellaisia piirteitä joita pidän viehättävinä. Hän on kyllä hyvännäköinen, mutta ei mikään 10/10. Hänestä löytyy myös sellaisia piirteitä jotka tekevät hänestä suorastaan epäviehättävän. Tätä on niin hankala selittää, tunnen oloni typeräksi kun yritän selittää mitä ajan takaa. :D Tosi hassu juttu. Ap

Ei muutama huono piirre pilaa kokonaisuutta, jos hänellä on erityisen viehättäviä ominaisuuksia. Voi tietysti tulla ristiriitainen olo, jos huonot piirteet ovat todella huonoja.

Vierailija
22/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taannoin salasuhde pallomahaiseen, puolikaljuun, lyhyeen ja ei niin komeaan mieheen. En tiedä mikä hänessä veti puoleensa, mutta kiihkeää oli. Oma mies taas on täysin päinvastainen.

Miten miehesi suhtautui, kun kuuli sinun pettäneen? 

Ei tiedä.

Aiotko kertoa? 

En tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä karismaa se.

Vierailija
24/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan käynyt noin. Ne joihin olen tuntenut vetoa, ovat olleet silmissäni myös erittäin hyvännäköisiä.

Henkilö jonka inspiroimana tein aloituksen, omaa paljon sellaisia piirteitä joita pidän viehättävinä. Hän on kyllä hyvännäköinen, mutta ei mikään 10/10. Hänestä löytyy myös sellaisia piirteitä jotka tekevät hänestä suorastaan epäviehättävän. Tätä on niin hankala selittää, tunnen oloni typeräksi kun yritän selittää mitä ajan takaa. :D Tosi hassu juttu. Ap

Ei muutama huono piirre pilaa kokonaisuutta, jos hänellä on erityisen viehättäviä ominaisuuksia. Voi tietysti tulla ristiriitainen olo, jos huonot piirteet ovat todella huonoja.

No sepä se, kun hyvät, viehättävät piirteet ovat kyllä voimakkaita mutta sitten taas ne vähemmän viehättävät piirteet eivät missään nimessä jää hyvien varjoon vaan erottuvat selkeästi. Silti koen selittämätöntä vetoa häntä kohtaan. Ap

Vierailija
25/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin mitä tarkoitit muttei ole omalle kohdalle sattunut tuollaista tapausta. Tietysti jokaisessa on jotain, minkä joku voisi ajatella virheenä, mutta näiden ihmisten kohdalla en ole itse nähnyt niitä sillä tavalla. Jokun toisen kohdalla sama asia voisi olla minullekin täydellinen turn off ja tehdä ihmisestä silmissäni epäviehättävän, mutta näiden ihmisten kohdalla niin ei ole käynyt.

Vierailija
26/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan tuollaisesta ole kokemusta. Siitä kyllä, että tunnen vetoa ei-niin-komeaa miestä kohtaan, mutta silloin on luonne ollut viehättävä.

Vierailija
27/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit tai sitten se joku karisma.

Vierailija
28/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä karismaa se.

Kyllä! 

Vierailija
29/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taannoin salasuhde pallomahaiseen, puolikaljuun, lyhyeen ja ei niin komeaan mieheen. En tiedä mikä hänessä veti puoleensa, mutta kiihkeää oli. Oma mies taas on täysin päinvastainen.

Ei tiedä.

Aiotko kertoa? 

En tietenkään.

Eikö omatunto kolkuta ja ahdista salailla? 

Vierailija
30/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO. En ollut vielä edes kahtakymmentä kun olin aivan älyttömän ihastunut viiskymppiseen ihan tavallisen oloiseen opettajaani. Edelleenkin jos hänet tapaan niin menen ihan hämilleni, en ymmärrä.

Vierailija
31/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja sen, että nämä miehet joihin olen tuntenut vetoa, ovat olleet älykkäitä ja omanneet paljon ajatuksia ja mielenkiintoisia mielipiteitä asioista.

N26

Vierailija
32/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä.

Aiotko kertoa? 

En tietenkään.

Minun mielestäni kertominen on nimenomaan sellaista anteeksisaamisen anelua joka ei hyödytä ketään. Mieluummin itse kärsin tekosistani kuin että mieheni kärsisi, varsinkin jos se kaduttaisi ja en aikoisi enää alentua pettämiseen.

Vierailija
33/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman ja sen, että nämä miehet joihin olen tuntenut vetoa, ovat olleet älykkäitä ja omanneet paljon ajatuksia ja mielenkiintoisia mielipiteitä asioista.

N26

Niin, naisethan yleensäkin näkevät miehessä paljon enemmänkin kuin vain sen ulkonäön. Onkohan tämä erikoinen ihastuminen missä aloituksessa puhutaan, yleisempää siis naisilla. Onko miehiä paikalla? 

Vierailija
34/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Niin, naisethan yleensäkin näkevät miehessä paljon enemmänkin kuin vain sen ulkonäön. Onkohan tämä erikoinen ihastuminen missä aloituksessa puhutaan, yleisempää siis naisilla. Onko miehiä paikalla? 

Kyllä tuon ilmiön miehenäkin tunnistaa.

Vierailija
35/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Kyllä tuon ilmiön miehenäkin tunnistaa.

Oletko mies jolla henkilökohtaista kokemusta? 

Vierailija
36/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan feromoneja. Yhteensopivat geenit, keho haluaa parittelemaan kyseisen yksilön kannalta. Olen huomannut tämän muutamassa omasta mielestä jopa epäviehättävässä miehessä, joiden iho/hiki on kuitenkin tuoksunut huumaavan hyvältä.  

Vierailija
37/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä.

Aiotko kertoa? 

En tietenkään.

Se on jo ohi.

Vierailija
38/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan feromoneja. Yhteensopivat geenit, keho haluaa parittelemaan kyseisen yksilön kannalta. Olen huomannut tämän muutamassa omasta mielestä jopa epäviehättävässä miehessä, joiden iho/hiki on kuitenkin tuoksunut huumaavan hyvältä.  

No onhan tuossa järkeä. Minä en tiedä miltä ihastukseni tuoksuu, en ole koskaan päässyt niin lähelle häntä. Ainakin ääni on todella miellyttävä, myös karismaa löytyy. 

Vierailija
39/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä.

Aiotko kertoa? 

En tietenkään.

Se on jo ohi.

No mutta eihän se tarkoita, ettetkö salailisi häneltä asiaa. Se on kuitenkin tapahtunut ja pidät sitä salassa mieheltäsi. 

Vierailija
40/44 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mieheni. Tavattiin netissä ja hänestä löytyi melkein kaikki ne jutut, mistä en miehissä ennen tykännyt. En silti voinut vastustaa sitä vetovoimaa, mikä tuli hyvin nopeasti kuvioon. Alettiin seurustella jo eenen kuin edes tavattiin livenä ja ihan yhtä rakastunut olin silloinkin kun nähtiin ja olen edelleen. Ihme juttu. Kerrasta meni kaikki kriteerit kumoon.