Juha Muje kuollut
Kommentit (34)
Surullista 😥 Viime vuonna kuvatussa Tarhapäivä-elokuvassa näyttää kyllä jo mielestäni sairaalta, jotenkin harmaalta. Jälkiviisaus nyt ei tietenkään mitään auta, joten tämän kommentin voisi vaikka jättää julkaisematta.
No voi paska, etten sano! Siinä oli mies, jolle olisin suonut vielä rutkasti elonpäiviä lisää. Ei pahaa sanaa sanottavana hänestä, ei minulla, enkä usko että kenelläkään. Hieno mies oli.
Surullinen uutinen... pahalta tuntuu hänen vaimonsa ja läheistensä puolesta
Näyttelijä isolla N:llä, osanottoni omaisille.
Luulin vielä eilen, että olen ainoita jonka sivistys kykenee tietämään, kuka on Juha Muje.
Olin vaihteeksi väärässä. Kuolinilmoitukset vahvistavat usein sen, että joku muukin tietää hänet, jonka minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lie ollut sairaus? Ei ole muuta julkisuuteen kertonut kuin että jalat ovat huonossa kunnossa.
Kohtahan tästä joku pahoittaa mielensä.
Mtv:n jutun mukaan vaimo kertoi, ettei syöpähoitoja oltu ehditty aloittaa ja syövän sijainti selviää ruumiinavauksessa. Hmm, outoa, jos tiedetään kuitenkin, että on syöpä, muttei mitään muuta.
Niin se usein on myöhään todetuissa syövissä ettei tiedetä missä on primaarikasvain eli mistä syöpä on lähtöisin. Kuvantamistutkimuksin voidaan kyllä todeta laajalle levinneet metastaasit ei niitä silloin voida lähteä leikkaamaan vaan otetaan koepala jostain jotta saadaan tyypitettyä patologisesti. Sen jälkeen onkologiset hoidot, mutta aina niihinkään ei ehditä kuten tässä tapauksessa.
Pertti Jarla sen aiheutti, mitenköhän aikoo selittää.
Näyttelijä Juha Mujeen vaimo Pirjo Muje vahvisti puhelimitse MTV Uutisille, että hänen miehensä menehtyi myöhään sunnuntai-iltana sairaalassa. Hän ei ehtinyt miehensä vierelle viimeisiksi hetkiksi.
– Olin lähtenyt kuuden paikkeilla illalla ja hän jäi nukkumaan kaikessa rauhassa. Sitä ennen olimme jutelleet. Puoli kahdeltatoista soitettiin, että kunto romahti yhtäkkiä. Kiirehdin sinne, mutta en ehtinyt paikalle, hän kertoo murheellisena.
Mainos
Lue myös: Rakastettu näyttelijä Juha Muje on kuollut
Vaimo kertoo, että näyttelijän terveyttä oli seurattu pitkään, mutta tila heikkeni nopeasti joulun jälkeen.
– Keskiviikkona olisi tullut kolme viikkoa siitä, kun veimme hänet sairaalaan nuorimman poikamme kanssa. Hän kaatui meidän portailla ja oli heikkona, Pirjo Muje kertoo.
Se, ettei Juha palannut enää sairaalasta kotiin, tuli vaimolle yllätyksenä.
Lue myös: Juha Muje teki mittavan uran teattereissa, elokuvissa ja televisiossa – näistä rooleista hänet muistetaan
– Ajattelin, että hän olisi siellä pari vuorokautta nesteytettävänä ja tutkimuksissa, mutta sille tielle hän jäi, eikä hän ehtinyt olla syöpähoidoissa. En olisi ajatellut, että kaikki tapahtuisi näin nopeasti, vaan että hän olisi voinut elää vähän kauemmin.
Oliko hänellä siis todettu syöpä?
– Ilmeisesti, kyllä se sitten oli, vastaa Pirjo, jonka mukaan on kuitenkin epäselvää, missä syöpä oli.
Vaimon mukaan kuolinsyy sekä se, mistä syövästä tarkalleen ottaen oli kyse, selviää vasta ruumiinavauksen valmistuttua.
Juha Mujetta jäävät Pirjo-vaimon lisäksi kaipaamaan pariskunnan kolme lasta. Pari ehti olla naimisissa 45 vuotta.
– Vähän ajan päästä olisi tullut 46 vuotta. Vuodeta 1972 oltu yhdessä, eli aika nuoresta asti.
Vierailija kirjoitti:
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Ks. kaksi viimeistä Jäätävä spede -sarjakuvaa Helsingin Sanomista...
Jättihän tää roolin kansallisessakin. Sisko on siellä töissä ja kertoi ongelmista jo marraskuussa
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/