Milanon naisten paratiisi? Vai miesten paratiisi?
Miten kaikki tuon sarjan naiset ovat kuin missikisoista repäistyjä, uskomattomia kaunottaria? Vielä upeasti kuvattu ja lavastettu 60-luvun tyyli ja miljöö. Kyllä tätä mielellään katsoo.
Kommentit (38)
Mä katon aina työpäivän jälkeen Areenasta. Mun työstäpalautumissatu 😁Näyttää tulevan uusi kausi 24.2. Jeeee!!
Aluksi pidin sarjaa aivan aivottomana hömppänä, mutta oikeastihan siinä on kaikkien suurien tunteiden ja draaman alla ihan mielenkiintoisia yhteiskunnallisia pohjavireitä. Kaikki kuorrutettuna kauniilla naisilla ja komeilla miehillä sekä ihanalla, koristeellisella lavastuksella ja puvustuksella. Ja sarja muuten sijoittuu 50-luvulle, ei 60-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pidin sarjaa aivan aivottomana hömppänä, mutta oikeastihan siinä on kaikkien suurien tunteiden ja draaman alla ihan mielenkiintoisia yhteiskunnallisia pohjavireitä. Kaikki kuorrutettuna kauniilla naisilla ja komeilla miehillä sekä ihanalla, koristeellisella lavastuksella ja puvustuksella. Ja sarja muuten sijoittuu 50-luvulle, ei 60-luvulle.
Kyllä ihan on 6å@luvun alkua. Oli jossain vaiheessa joulu ja taidettiin mainita vuosikymmenen vaihtunminen ja mieheni sanoi jostain autosta, että ei ollut vielä 50-luvulla, jos ovat autenttisia juttuja yrittäneet tehdä.
Verratkaapa niitä näyttelijöitä vaikkapa salkkarin vastineisiin. On eroa.
Saakohan Riccardo Nicolettan lopullisesti?
Ainakin niiden välillä käy jotakin ;)
Vittorio oli mäjäyttänyt Dantea naamaan ja päätynyt sen jälkeen sairaalaan. Oi, Marta, mitä menit tekemään!
Gloriasta tulee mieleen Caterina Valente.
Italialaiset tekee hyviä sarjoja.
Minäpäs tiedän, mistä voi katsoa jo etukäteen kokonaisia 6. tuotantokauden jaksoja, mutta niissä ei ole suomenkielistä teksitystä, eli pitää osata italiaa.
Tytönheitukat saa unohtaa. Kreivitär Adelaide on nainen minun makuuni. M43
Stefanien isä, mikä karhean charmantti komistus!
Vierailija kirjoitti:
Mä katon aina työpäivän jälkeen Areenasta. Mun työstäpalautumissatu 😁Näyttää tulevan uusi kausi 24.2. Jeeee!!
Äitini katsoo aina lounastunnilla. (Hän työskentelee kotitoimistossa)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uljas milffi.
Amaton pariskunta saisi jo lähteä lätkimään sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uljas milffi.
A foxy lady.
Marian hampaat on jotenkin kummallisen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Stefanien isä, mikä karhean charmantti komistus!
Onko hopeakettu?
Todella hyvä tv-sarja. Piilotettu ohjelmistossa jonnekin, harva osaa katsoa.