Mitä tänään ruoaksi?
Kommentit (62)
Naudan sisäfilettä konjakilla liekitettynä pippurisessa kermaisessa kastikkeessa. Valkosipuliperunat uunissa ja jälkiruoaksi mansikka-raparperi clafouti.
Ulkofileepihvii (hitaasti haudutettuja) valkosipale voilla ja lankkuperunoita. Kasviksia tietty kylkeen, mutta ovat vähän sivuroolissa.
Pakastepitsa
Oispa jotain parempaa
Pastaa, tomaattista belugalinssikastiketta ja parmesaania. Terveellistä, hyvää ja nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkofileepihvii (hitaasti haudutettuja) valkosipale voilla ja lankkuperunoita. Kasviksia tietty kylkeen, mutta ovat vähän sivuroolissa.
Siis pihvit hitaasti haudutettuja, miksi??
Vierailija kirjoitti:
Purjoperunasosekeittoa
Selvennätkö minulle miltä sosekeitto näyttää? Onko se muussia, keittoa, vai velliä?
Linssikeittoa. Tuli ihan törkeän hyvää, lämmittää mukavasti näillä keleillä.
T sekaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjoperunasosekeittoa
Selvennätkö minulle miltä sosekeitto näyttää? Onko se muussia, keittoa, vai velliä?
No kerro nyt? Purjoperunamuussin minä käsitän, mutta mitä on muussikeitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjoperunasosekeittoa
Se on periaatteessa perunapurjovelliä johon tulee kermaa, mutta joku trendilutka on saanut yhdiestettyä tuon soseen ja keiton, mikä on täysin tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjoperunasosekeittoa
Se on periaatteessa perunapurjovelliä johon tulee kermaa, mutta joku trendilutka on saanut yhdiestettyä tuon soseen ja keiton, mikä on täysin tarpeetonta.
Sose ja muussi on sama asia. Sosekeittoa ei ole olemassakaan. Se on siis perunapurjososetta, johon lisätään kermaa. Sillä ei ole keiton kanssa mitään tekemistä. Keitto on ihan eri asia, jossa on paljon suurempi nestepitoisuus.
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohimedaljongeja ja juuresmuusia
Kuulostaa herkulliselta.
Tänään olisi riisiä, parsaa ja loimulohta.
Täytyy vielä lisätä, että tummaa riisiä, täällä kun näyttää kaikki syövän aika terveellisesti.
Ja äsken tuli vielä syötyä 3 palaa 100% kauraleipää ja kun tykkää kuivasta leivästä, niin annan sen ensin kuivua noin 1,5-2 vuorokautta ilman muovipussia.
Päälle kylmäpuristettua rypsiöljyä, tonnikalaa, maustekurkkua ja emmentaal juustoa.
Pääruokana oli savustettua lohta appelsiiniporkkanapyreellä, paahdetuilla tomaateilla sekä tilliperunoilla. Jälkkäriksi kevyen kuohkeaa suklaamoussea mansikoilla.
Iltapalaksi syön maustamatonta jogurttia, johon laitan mustikoita ja vadelmia. Lisäksi yksi kauraleipäviipale, jonka päälle tulee raejuustoa, tuorekurkkua ja tomaattia, sekä pieni kourallinen cashewpähkinöitä.
Tänään laitoin ruuaksi broiskun koipia uunissa ja jasmiiniriisiä sekä kiehautin lisukkeeksi parsaa ja porkkanoita.
Ja vihersalaattia oli myös.
Kasvissosekeittoa ja itse tehtyjä sämpylöitä.
Juustopuuro tai keitetyt kalapuikot.
Lohikeittoa ja ruisleipää