Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka aikuismaisia teidän pojat olleet 17 vuotiaina

Vierailija
10.02.2020 |

Meidän 17-vuotias on vielä tosi lapsellinen. Hirvittää, että kohta on täysi-ikäinen ja pitäisi ottaa vastuu itsestään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lapsellisia. Onneksi me vanhemmat olemme olleet jakamassa sitä vastuuta.

Mutta kyllä ne siitä ovat aikuistuneet.

Vierailija
2/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on nyt 17v. Kyllä se kovasti on itsenäistynyt ja hoitaa omia asioitaan, mutta paljon jäisi hoitamatta ellen minä auttaisi. Kovin keskeneräiseltä vielä siis vaikuttaa tuo aikuistuminen. Pitää vain äitinä laskea irti ja antaa pojan yrittää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on pitkään lapsellisia. Ehkä 25 vuotiaana alkaa olemaan järkeä päässä ja aikuismaista käytöstä 👍 Itse olin 18 vuotiaana muka aikuinen vaikka aivan räkänokka 😁

M33

Vierailija
4/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika oli hyvinkin aikuismainen ja asui jo omillaan tuossa iässä.

Vierailija
5/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pojat on tuon ikäisinä jo varsin kypsiä ja osaavat ottaa vastuuta, mutta toiset ovat vielä ihan lapsia. Äitinä pitää vaan uskaltaa antaa sen keskenkasvuisenkin harjoitella vastuun ottamista. Harjoittelematta on vaikea oppia.

Vierailija
6/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsi vielä.

Vierailija
7/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v on kasvamassa jo miehen mittoihin. En tiedä, että onko sitten lapsellisempi 17 v kuin nyt?

Vierailija
8/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kakara on vielä. Lukiota käy ja kotona asuu varmaan vielä ainakin muutaman vuoden. Ei ole tyttöystävää, eikä tiedä mitä alkaisi lukion jälkeen.

Vierailija
9/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaana vieläkin ihan pentu. Ihan viksu on ja pärjää, mutta ei jotenkin ihan sovi tai asetu aikuisten maailmaan. Näyttääkin alaikäiseltä ilman partaansa.

Vierailija
10/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa pelkäsin, että teini-ikää ei tule. Kunnes yläkoulun viimeisellä luokalla ja lukion ensimmäisellä tämä ihanuus tuli. Toki varsin kevyenä kiukutteluna eli vähänllä päästiin.

Sitten lähes samoin tein tuli "aikuistuminen". Kysyn miten koulussa menee, niin vastaus on joo joo. Ja kohta kertoo, mitkä kurssit on valinnut ja miten aikoo ne suorittaa.

Mitenkäs nuo harastukset. Olen päättänyt harrastaa lajai x, siitä löytyy harratseryhmä tuolloin ja tulloin olen jo ilmoittautunut. Maksatteko te vai maksanko itse?

Armeijan kutsunnat olisi kohta? Joo ne on tuolloin ja ajettelin, jos tuonne hakisin, jos sinne ei pääse niin sitten tänne.

Ekat kirjoitukset tulossa kolmosen syksyllä ja alan ksyyä miten ne hoidetaan. Vastaus olen hoiatnut ne jo, teen ne näin....

Miten tuo jatko-opiskelu? Hoidan pääsykokeen näin ja menen opiskelemaan tätä alaa,

Ahaa tarvitaanko minua johonkin enään :) No ruuanlaitosat saan halauksia :) 

Vierailija
11/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana oli ihan aikuisen oloinen ja vastuuntuntoinen. Armeijan alettua ja sen jälkeen oli lähempänä sitä mitä oli 13-14-vuotiaana

Vierailija
12/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v täytyy jo olettaa vastuunottoa tai ei aikuistu ikinä.