Apua maksoin väärälle tilille rahaa säännöllisesti vuoden, enkä saa rahoja takas!
Sattui sitten niin kiero ihminen saamaan rahani, että, ei maksa takas. Kauanko kestää saada rahat? Rikosilmoitus on tehty.
Kommentit (25)
Ton rikosilmoituksen kautta ehkä saat aikanaan päätöksen ja hakea rahoja ulosoton kautta. Nuo lusmut ehkä laskee, että et ala käräjöimään. Voi olla, että omat oikeudenkäyntikulusi ylittävät perittävän summan.
Pankki ei noissa tilanteissa pistä tikkua ristiin. He kun eivät ole virhettä tehneet. Näinpä tuo on sinun ja maksun saajan välinen asia. Tän opin kun maksoin yhden maksun väärälle tilille. No sen sentään kertoivat, kenen tili oli. Otin yhteyttä ja rehellinen palautti rahat.
Kanteen voi nostaa nimikkeellä "perusteettoman edun palautus".
Kanteen menestyminen oikeudessa on selvä asia. Tee tämä selväksi naapurillesi.
Jos sinulla on kotivakuutus, siihen kuuluu yleensä oikeusturvavakuutus, josta saat oikeuskulusi takaisin.
Mitä pitää tehdä, jos maksaa laskun väärälle tilille? Asiantuntija kertoo, miten rahansa saa takaisin https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006192393.html
No voi herranmunjee. Täytyy kyllä olla pöljä tuo tyttären luokkakaveri äiteineen, kun ovat jo monta kuukautta katsoneet vierestä ja luulevat ettei ole mitään seurauksia. Kertyyhän useasta kuukaudesta jo isompi summa, vaikka sinne olisi muutamia kymppejä laittanut.
En kuitenkaan voi kuin ihmetellä miksi tyttärelläsi kesti useamman kuukauden huomata asiaa. Vahingoista viisastuu.
Niin, ei se mun tyttö ole edes availlut tiliotteita. Nyt kyllä oppi läksyn.
Tältä kavaltajan äidiltä tuli vielä juuri viesti, ettei niitä rahoja tarvitse antaa pois kun minä olen ne heille lahjoittanut, en ole koskaan tavannnut noin nujaa ihmistä.
Sille ääliölle on ihan turhaa laittaa mitään viestejä laista, ei varmasti ymmärrä lukemaansa.
Onko kuinka suuresta summasta yhteensä kysymys.