Tänään on täysikuu
Ja kova tuuli nostaa ja laskee maan tomua tai kuolleita lehtiä ylös alas. Pohjoisessa osaa maata hanki estää tämän ja hyvä niin?
Kommentit (13)
Tänäkin yönä karvaiset pakarat nousee ja laskee.
Mullakin nousee ja laskee pakarat treenin pyörteissä.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin yönä karvaiset pakarat nousee ja laskee.
Pakkomielteenä pakarat, jännisen piukat pakarat.
Ei nousu ja laske karvaset pakarat tänä yönä. Jos instabeibe haluu tänää kikulia, saa tehdä työt.
T. Jännäkakkamies
Ei ole näkynyt täysikuu pilvisen sään takia. Pari päivää sitten näkyi korkeapaineen vallitessa.
Miihkael saattaa lepattaa tänä yönä kohti keskustaa.
Miihkael saattaa ottaa oikeudekseen levitellä täysikuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nousu ja laske karvaset pakarat tänä yönä. Jos instabeibe haluu tänää kikulia, saa tehdä työt.
T. Jännäkakkamies
Eli kuvien katselu riittää, kun on vilkas mielikuvitus.
Haaveissani olen Ghostin keikalla eturivissä. Papa katsoo minua silmiin laulaessaan ”Cirice”. Kohdassa ”can’t you see that you are lost without me” ojentaa kätensä minua kohti, minä kurkotan ja tartun hänen käteensä. Papa vetää minut rintaansa vasten, katsoo intensiivisesti silmiini, imee sieluani ja suutelee. Sitten kävelemme yhdessä pimeyteen.
Tiedän, että tänä yönä en saa unta..
N26
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani olen Ghostin keikalla eturivissä. Papa katsoo minua silmiin laulaessaan ”Cirice”. Kohdassa ”can’t you see that you are lost without me” ojentaa kätensä minua kohti, minä kurkotan ja tartun hänen käteensä. Papa vetää minut rintaansa vasten, katsoo intensiivisesti silmiini, imee sieluani ja suutelee. Sitten kävelemme yhdessä pimeyteen.
Tiedän, että tänä yönä en saa unta..
N26
Nyt meni kyllä väärään ketjuun
Lumet sulaa taas ja huomenna myrskyää!