Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että miehenä tasoni on tinderissä paljon huonompi kuin livenä?

Vierailija
09.02.2020 |

Kun menin tinderiin, swaippailin oikealle vain niitä joista pidän, (ja jollaisten kanssa myös tulee livenä juttua)
mutta aloin ihmetellä kun matcheja ei syntynyt päiväkausiin vaikka Tinder näytti minulla olevan 99+ tykkäystä.

Sitten kokeeksi vedin kaikki vastaantulevat oikealle, ja minulle selvisi miksi tykkäyksiä oli paljon, mutta matcheja ei lainkaan. Kaikki tykkäykset nimittäin olivat sellaisilta jotka minua eivät oikeasti juurikaan kiinnosta. Sellaisia joita en oikeassa elämässä ikinä menisi iskemään.

Mistä tällainen kummallinen epätasapaino johtuu?

T: M33, komea, mukava, huumorintajuinen, 185/90, lihaksikas, korkeakoulutettu, hyvin tienaava

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on pinnallinen paikka. Ihan sama juttu naisena. Jos tulee match jonkun komean kanssa, mies haluaa minusta vain sänky seuraa.

Livenä kelpaan myös paremmin ja tosissaan.

Vierailija
2/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen juttu.

Vaikka olet itserakas öykkäri, sinä et herätä

kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tinder on tinder ja irl on irl. Kaikilla se menee noin, meillä naisillakin.

Vierailija
4/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen juttu.

Vaikka olet itserakas öykkäri, sinä et herätä

kiinnostusta.

Onko itserakkautta kertoa aloituksessa ne asiat itsestään, jotka kuitenkin oltaisiin tultu kysymään?

Vierailija
5/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole selvä merkki, että Tinder ei sovi sinulle. Se on pinnallisten ihmisten kohtauspaikka. Sinuna poistuisin sieltä ja palaisin vanhaan hyvään livetutustumiseen. Duunikaverini on Tinderissä ja hän säännöllisesti tykkää kaikista. Sanoi, että Tinder "true" match on kuin neula heinäsuovassa. Hänkin hyvännäköinen ja saa livenä lähes kenet tahansa. Itse olin siellä tasan sen yhden kk ja omat matchit joko huomattavasti vanhempia miehiä tai peräkamaripoikia. Poistin sen tästä syystä. Vanhaa tai peräkamaria saa ilman Tinderiäkin, kuten myös oman kaliiperin miehiä.

Se mistä epätasapaino johtuu, niin varmaan naisten ylikorkeasta vaatimustasosta. Minusta Tinder kriteerit on turhia. Vaikka minullakin oli ikähaarukka, niin kyllä ne hopeaketut läpi pääsi. Mitä enemmän kriteerejä, sitä sinkumpi haluaa ihan itse olla.

Vierailija
6/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus on nyt kolmatta kertaa täällä. 🙄

Vierailija
7/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjoittanut profiiliin itsestäsi rehellisesti ja niin, että tekstistä saa mahdollisimman kattavan kuvan elämäntavoistasi/asioista jotka on sulle tärkeitä? Itse swaippasin Tinder-aikoinani vasemmalle kaikki, jotka eivät olleet panostaneet tekstiin (ihan paria lukuunottamatta, niiden kuvissa tuntui olevan jotain sellaista että tunsin tyypit omanlaisikseni).

Vierailija
8/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki johtuu naisten hypergamiasta, joka vain jatkaa kasvuaan taivasta kohti.

Netissä tämä vielä korostuu. Vitosen nainen vaatii ysin miestä.

Vierailija
9/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parempi ja rehellisempi profiili, laita asiallisia ja suht tuoreita kuvia. Monilla miehillä on suttuisia peiliselfieitä eikä tekstiä ollenkaan, tai tekstissä vähintään 10 kirjoitusvirhettä. Ei ihme ettei matcheja tule... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän