Asun 60 neliön kaksiossa. Oletko kateellinen?
Kommentit (30)
Asuin 67 neliön kaksiossa, oli liian pieni.
Jos asunto on juuri sinun tarpeisiisi sopiva ja viihdyt siinä, niin olen lähinnä iloinen puolestasi. Jos ei ole hyvä mesta asua, niin toivottavasti löydät jossain vaiheessa sopivamman.
itselläki tommonen stadi kämppä ja vähän pieni on. Kaipaisin oma punttisalihuonetta ja kirjastoa. Keittiönä toimisi hyvin pelkkä seinä. Parempi näin yhdelle henkilölle jos ois 90 neliötä.
Olohuonetta en kaipaa, kun ei ole 20v aikana ollu telkkaria ja sohvat muutenkin aika turhia ellei mahdu nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Ap:n asunto taitaa olla vieläpä vuokrakoppero, joten kukapa siitä kateellinen olisi, sillä vuokra on varmaan myös mehukas.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en vähääkään. Olen kyllä asunut leveästi eli hulppeasti ja olen asunut myös pienesti ja kodikkaasti. Parhaiten olen aina loppujen lopuksi viihtynyt vähän pienemmissä. Yksin asuvana en tarvitse 60 neliön kaksiota, kokemusta on suuremmastakin. Ällöttää muutenkin kaikki ylenmääräinen kuluttaminen, liian väljästi asuminen kuuluu siihen samaan.
Minusta tämä 30 neliötä järvimaisemalla on ihana ja söpö ja paras kotini koskaan.
Koirankoppi missä et voi laittaa edes köittiöön valoja jos yövieraasi nukkuu etkä halua herättää. Jos nussitte pillun haju haisee köittiönurkkauksessakin. Mitään intimiteetti suojaa ei ole. Jos et halua pukea kylppärin kosteassa höyryssä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain 60 m².
Ja vielä teini-ikäinen lapsi.
Nyt on kyllä alettava suunnattomasti kadehtimaan!
Onko sun sänky olohuoneessa? Aika ankeaa on jos ei ole edes omaa makuuhuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 130 nelion o-k talo uusi.Kaikki hienoudet ,jota olen toivonutkia.Oma ihana iso-aidattu piha ja oma ihana talkkari.Olo on kuin Euroopan -omistajalla.Oma ihana mercedes-sity ,sellainen ja uusi asuntoauto.Kylpä elämä on lystiä.
Mutta sinä et osaa kirjoittaa suomen kieltä - mistä kaukaa olet kotoisin?
Entä asutko Romaniassa vai Moldovassa?
Yksin täällä 98m2 hyväkuntoinen keskusta-asunto 3m huonekorkeudella 4h+k+kh+2vh, massivipuulattiat kylppäriä lukuunottamatta, lisäksi samassa pihassa 18m2 autotalli jossa laatuauto, kaikki omia ja velattomia jo 21v.
Mökkiä ei enää ole, mutta taidan ostaa Espanjasta loma-asunnon eläkepäiviksi sen sijaan.
Asuin joskus yksin tuon kokoisessa kerrostalo kämpässä. Ei ollut hääviä. Nyt on 160 neliötä ja okt. Joka toinen viikko yksin, joka toisen viikon on 2 lasta myös. Yksin ollessa on kyllä liikaakin tilaa, lasten kanssa just sopiva. Jokaisella oma huone. Lapset kun muuttaa joskus pois, niin saa vierashuoneen ja vaikka kuntosalin yhteen huoneeseen.
Asun 35 neliön yksiössä, ja välillä hävettää miten paljon tyhjää täällä on.