Ilman esileikkejä......
....halusi tämä nainen joka oli luonani viime yönä ja siksi kysynkin naisilta, että onko joukossanne samankaltaisia kun omalle kohdalleni ei ole osunut ennen.
Hän siis ei antanut kosketella itseään juuri lainkaan eikä yhtään sieltä "herkimmästä" ja kun oli saattanut penikseni juhlakuntoon niin halusi sen heti sisäänsä. Vagina oli todella kuiva ja hän sitä sisään työntäessani voihki kivuliaan oloisena ja eikä minusta ainakaan tuntunut yhtään kivalta. Jonkin ajan kuluttua vagina kuitenkin kostui ja hänen vaikerointisa loppui. Sitten hän alkoi toistamaan että tule jo....tule jo....
Kommentit (15)
Tunnustan joskus pyytäväni tuota poikaystävältä. Mulla on ongelmana, että kostun liikaa. Lähtee tunto. En ole mikään rutikuiva ilman esileikkiäkään, niin toi tyyli sopii hyvin. Pidän kyllä myös pitkistä esileikkituokioista.
En tiedä teetkö paljonkin aloituksia, mutta olen kiinnittänyt huomiota näihin aloitusotsikoihin, joissa on yksi sana ja perässä monta pistettä! Pyytäisin sinua kiinnittämään jatkossa huomiota siihen, että pisteitä on KOLME. Ei ole olemassa KUUDEN PISTEEN välimerkkiä.
Kolmea pistettä voit käyttää merkitsemään puuttuvaa lauseen tai ilmauksen alkua tai loppua.
Siis kolme pistettä...Ei kahta tai viittä vaan kolme!
Terveisin pilkun ja etenkin täysin virheellisten pisteiden nu**ija.
Minä en yleensä tarvitse pitkiä esileikkejä, jos olen jotenkin muuten kiihottunut.
Tykkään, kyllä esileikkiin kuuluvista asioista, mutta mielummin osana seksiä ja keskellä sitä.
Eli minä haluan suht nopeasti sisään.
Mulle esileikit ei ole välttämättä varsinaisesti tarpeeseen, vaan esileikkejä eli leikkiä, esimakua seksiin.
Eli vaikka olisin miten kostea (yleensä olen aina vähän kostea ja kostun lisää suudellessa, kosketuksesta tai katseesta) niin esileikit on usein kivoja.
En ole sellaiseen mieheen törmännyt jolla ei seisoisi heti ja pitäisi saada kalu juhlakuntoon, mutta kyllä miehetkin haluaa silti esileikkejä vaikka seisoo jo.
Toki suoraan sisään ja pano vaan on myös kivaa.
Mulla on ollut kerran tuota kuivuutta kun olin tosi ihastunut seksikumppaniini, eli jännitys kai sai kuivumaan.
Yleensä onnistuu pikaset ihan hyvin.
Meillä on oikeastaan joka kerta ilman esileikkiä. Kaava toistaa itseään, ensin vastenmielinen lupaus pikaisesta seksistä kun pitää kohta alkaa nukkuun( tässä vaiheessa sisältänyt 2 tuntia puhelinta tai jotain tv-sarjaa sekä viimeiseen asti venytettyä suihkuun menoa). Sitten liukuvoidetta eikä silloinkaan saa juurikaan koskea. Tavara sisään ja tulee pyyntö heti kovempaa, että akti loppuisi mahdollisimman pian. Lopuksi vielä valitus siitä kuinka olisit voinut käyttää kumia ettei tarvis mennä pesulle ja jne.
Siis tuntui siltä, että tämä nainen nautti siitä kivusta kun oli kuiva!
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntui siltä, että tämä nainen nautti siitä kivusta kun oli kuiva!
ap
Ehkä sillä on raiskausfantasioita.
yks nainen oi kuiva että sisään työntymien oli unohdettava kun munasta nahka alkoi mennä kasaan eikä se suihinkaan osannut ottaa eli aika turha seukkaamiskumppani
Ehkä joku tuosta nauttii. Itse olen isokaluisena saanut kärsiä kuivuudesta ja ahtaudesta jo aika pitkään. Vaimolla esiintynyt kuivuutta ja liukkarinkin kesto tuntuu loppuvan suuseksin ja sormettamisen aikana. Suuseksi-orgasmin jälkeen vaimon pillu jää yleensä vielä jännitykseen odottamaan kalua sisäänsä. Suuseksi kalulle ennen naintia liukastaa edes vähän, muttei paljoa auta kun vaimon halukas pillu tarttuu kalusta kiinni koko varreltaan. Puristus ja olematon kitka estää kalun liukumisen ja liikkumisen liki kokonaan. Silloin kitka ja puristus lypsää kalun vääjäämättä alta aikayksikön. Mielellään sitä naatiskelisi pitkään. Vaimoa tuo ei haittaa, koska saa puristettua orgasminsa viimeiset järistykset. En todellakaan ole kaivannut tiukkaa ja pientä pillua. Olen odottanut nuoresta lähtien, että vaimon pillu olisi synnytysten ja iän mukana väljentynyt. Ei ole, vaan vanhemmiten vaan tiukentunut, vaikka joka viikko koitettu venyttää. Vaimo saanut aina kerran ja kovaa, uusinnassa harvoin ja silloinkin miedompana. Mutta pakko tunnustaa, että välillä tiukka ja voimakas pillu tuntuu pirskatin hyvältä.
Halusi sen olevan äkkiä ohi. Toista kertaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan joskus pyytäväni tuota poikaystävältä. Mulla on ongelmana, että kostun liikaa. Lähtee tunto. En ole mikään rutikuiva ilman esileikkiäkään, niin toi tyyli sopii hyvin. Pidän kyllä myös pitkistä esileikkituokioista.
Teenkö mä jotain väärin, vai miksi niin paljon alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on oikeastaan joka kerta ilman esileikkiä. Kaava toistaa itseään, ensin vastenmielinen lupaus pikaisesta seksistä kun pitää kohta alkaa nukkuun( tässä vaiheessa sisältänyt 2 tuntia puhelinta tai jotain tv-sarjaa sekä viimeiseen asti venytettyä suihkuun menoa). Sitten liukuvoidetta eikä silloinkaan saa juurikaan koskea. Tavara sisään ja tulee pyyntö heti kovempaa, että akti loppuisi mahdollisimman pian. Lopuksi vielä valitus siitä kuinka olisit voinut käyttää kumia ettei tarvis mennä pesulle ja jne.
Kuulostaa tutulle. Jos koko sessioon menee yli 4 minuuttia alkaa valitus että alkais jo riittää.
M62 kirjoitti:
Ehkä joku tuosta nauttii. Itse olen isokaluisena saanut kärsiä kuivuudesta ja ahtaudesta jo aika pitkään. Vaimolla esiintynyt kuivuutta ja liukkarinkin kesto tuntuu loppuvan suuseksin ja sormettamisen aikana. Suuseksi-orgasmin jälkeen vaimon pillu jää yleensä vielä jännitykseen odottamaan kalua sisäänsä. Suuseksi kalulle ennen naintia liukastaa edes vähän, muttei paljoa auta kun vaimon halukas pillu tarttuu kalusta kiinni koko varreltaan. Puristus ja olematon kitka estää kalun liukumisen ja liikkumisen liki kokonaan. Silloin kitka ja puristus lypsää kalun vääjäämättä alta aikayksikön. Mielellään sitä naatiskelisi pitkään. Vaimoa tuo ei haittaa, koska saa puristettua orgasminsa viimeiset järistykset. En todellakaan ole kaivannut tiukkaa ja pientä pillua. Olen odottanut nuoresta lähtien, että vaimon pillu olisi synnytysten ja iän mukana väljentynyt. Ei ole, vaan vanhemmiten vaan tiukentunut, vaikka joka viikko koitettu venyttää. Vaimo saanut aina kerran ja kovaa, uusinnassa harvoin ja silloinkin miedompana. Mutta pakko tunnustaa, että välillä tiukka ja voimakas pillu tuntuu pirskatin hyvältä.
Olen isokaluisena kärsinyt kuivuudesta, on tosi uskottavaa. Heh. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teenkö mä jotain väärin, vai miksi niin paljon alapeukkuja?
Olet ns. normaalista poikkeava ja kukaan ei usko tuon olevan mahdollista, vaan sinun on pakko olla löysäpillu. Terveisin toinen aina valmis, joka joskus kostuu liikaa. Lihakset ovat miehen mielipiteen lisäksi ihan mitatenkin erinomaisessa kunnossa.
Tuohon kuivuuteen on olemassa lääkkeet kuten vagisan. Suosittelen että varaatte ajan lääkäriin ja vaikka samalla myös terapeutille. Alatte sitten rasvailemaan röörejä, niin eiköhän se taas iloksi muutu. Ja jos ei auta, niin tilaatte satifierin, mielummin se malliston lippulaiva tai mersu, eli pro 2. Selkä suoraksi ja kohti uusia iloja.
Ps: Meillä Marttilassa ei tuollaista ole aikaan tapahtunut