Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhokit tv-sarjat

Vierailija
09.02.2020 |

Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.

Kommentit (463)

Vierailija
1/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty erittelemään, mutta mulla ihan kaikki suomalaiset ohjelmat.

Vierailija
2/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noita pätkiä näkynyt mainosten jälkeen...ehdottomasti Salatut elämät.

Teennäistä pazkaa.

Koko sarjaa en todellakaan katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Frendit on hauska. Joku Rantabaari...heh heh....

Vierailija
4/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannikka ja Kukkola, Jonnenpyörä ja eduskunnan kuselutuntinen 

Vierailija
5/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ally McBeal oli aikoinaan muka niin loistava, mutta kun lainasin sarjan kirjastosta DVD:llä, tajusin että se ei todellakaan enää toimi. Huumori on todella huonoa, Ally näkee jotain ihme hallusinaatioita eikä saa edes lääkitystä siihen. Joka ikinen lakijuttu koskee joko rakkautta tai seksiä jollain tavalla. Ja onhan kauheaa että Allyllä ei ole vielä miestä. Se, että on korkeasti arvostetussa ammatissa, ei selvästikään riitä. Kaikki sarjan hahmot käyttäytyvät kuin kiimaiset teini-ikäiset. Todella outoa, että tämä oli joskus suosittu sarja. No, aika muuttuu.

Vierailija
6/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit on minun inhokkini myös.

Vierailija
7/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain märinää on karmein. Yhtään jaksoa en ole katsonut mutta useita olen joutunut kuulemaan. Danny jakso oli pahin ja siihen varmasti vaikutti sekin että olin selvinpäin. Tuli pää kipeäksi vtutuksesta. Muita inhokkeja on esim. bb. Sitä ohjelmaa yritin exsän mieliksi katsoa kerran. Siinä näkyi kun joku jätkä tumputti peiton alla. Sanoin että tämä oli mulle tarpeeksi. Katso jos haluat mutta älä pakota mua katsomaan.

Mulla ja naisilla on näissä ohjelmissa usein ollut ongelma. Mä tykkään huumorista, kauhusta ja hyvän juonen dekkareista. Nämä sitten haluaa jotain booring draamaa ja rutikuivaa tylsää jadijadi jaata. Titanic kun katsottiin niin minusta tuntui että se elokuva kesti5-6 tuntia. 

Realityt on telkkarista se todellinen ykkös inhokki. Saisi olla laki joka kieltää niiden näyttämisen.

Vierailija
8/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit oli sarja jota hypetettiin etukäteen niin että jo siitä nousi inhoreaktio.

Se Rembrantsin musavideokin, missä nämä näyttelijät "hulluttelivat" oli niin argh. Muistan kun Jyrkin joku naisjuontaja kehui kuinka hienoo että bändissä on naisrumpali vaikka sillä videolla niitä rumpuja soitti Courtney Cox eikä rumpali. Suosikki tietty ihan täynnä frendejä ilman että kukaan oli sarjaa nähnyt. Frendit oli kuulemma kuin Melrose Place mutta "vielä hauskempi ja epäsovinnaisempi". MP oli tuolloin ollut jo pitkään melodramaattinen saippuasarja, missä ei ollut mitään hauskaa tai epäsovinnaista.

Sitten vielä se Jennifer Anistonin rasvainen, raidoitettu kampaus! >\

Vierailija
9/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari pistää oksettaa.

Vierailija
10/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton inhokki on tämä brittiläinen homosarja Älä kerro äidille - queer as folk. Oli olevinaan vi tun iso Tapaus ja kaikki homot ihan pähkinöinä. Paitsi minä. Ärsytti, inhotti ja vit utti koko sarja heti kun puoli jaksoa katsoin. Ja siinäkin aikamies hä ssi alaikäistä, vielä koulua käyvää poikaa. Ei kyllä menisi läpi enää tänä päivänä. Tuota poitsua esitti muuten Charlie Hunnam, joka on sittemmin ihme kyllä päässyt ihan oikeaankin uraan kiinni.

Vierailija
11/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valmiiks nauretut paskasarjat.

Vierailija
12/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myötähäpeää herättävät suomalaiset sarjat: Putous, Vain elämää, Salatut elämät, huutokauppakeisari. Uskomatonta roskaa sitä näytetäänkin...

Vierailija
13/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendit oli sarja jota hypetettiin etukäteen niin että jo siitä nousi inhoreaktio.

Se Rembrantsin musavideokin, missä nämä näyttelijät "hulluttelivat" oli niin argh. Muistan kun Jyrkin joku naisjuontaja kehui kuinka hienoo että bändissä on naisrumpali vaikka sillä videolla niitä rumpuja soitti Courtney Cox eikä rumpali. Suosikki tietty ihan täynnä frendejä ilman että kukaan oli sarjaa nähnyt. Frendit oli kuulemma kuin Melrose Place mutta "vielä hauskempi ja epäsovinnaisempi". MP oli tuolloin ollut jo pitkään melodramaattinen saippuasarja, missä ei ollut mitään hauskaa tai epäsovinnaista.

Sitten vielä se Jennifer Anistonin rasvainen, raidoitettu kampaus! >\

Heh minäkin muista tuon kun muistaakseni Katja Sthål hehkutti naisrumpalia. Tuli myötähäpeä. Näköjään en ole päässyt yli😂

Vierailija
14/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Who:sta taisi nyt tulla oma inhokkini, tää uusi kausi on vaan jotain niin kuraa.

Vierailija
15/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ally McBeal oli aikoinaan muka niin loistava, mutta kun lainasin sarjan kirjastosta DVD:llä, tajusin että se ei todellakaan enää toimi. Huumori on todella huonoa, Ally näkee jotain ihme hallusinaatioita eikä saa edes lääkitystä siihen. Joka ikinen lakijuttu koskee joko rakkautta tai seksiä jollain tavalla. Ja onhan kauheaa että Allyllä ei ole vielä miestä. Se, että on korkeasti arvostetussa ammatissa, ei selvästikään riitä. Kaikki sarjan hahmot käyttäytyvät kuin kiimaiset teini-ikäiset. Todella outoa, että tämä oli joskus suosittu sarja. No, aika muuttuu.

En minä jaksa mieltäni pahottaa tuollasesta, pitääkö kaikki ottaa niin tosissaan. Ally McBeal oli ja on edelleen kaikkien aikojen suosikkisarjojani Frasierin ohella.

Vierailija
16/463 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä jaksa mieltäni pahottaa tuollasesta, pitääkö kaikki ottaa niin tosissaan. Ally McBeal oli ja on edelleen kaikkien aikojen suosikkisarjojani Frasierin ohella.

En "pahoittanut mieltäni", en vaan tykkää siitä sarjasta. Makunsa kullakin, voit vapaasti puolustaa sarjaa oikeilla argumenteilla jos haluat.

Frasier sen sijaan on loistava, hyvin säilynyt ja fiksu sarja.

Vierailija
17/463 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaki inhokkisarjaa. Frendit, allymacbeal vai mikä olikaan, suurin osa suomalaisista sarjoista on pskaa, Miehenpuolikkaat, äitini on frendini, pieni talo preerialla jne. Katson ainoastaan Outlanderia ja Hakekaa kätilö-sarjaa.

18/463 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit Huurussa eli Big Bang Theory. 

Vierailija
19/463 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit, Salkkarit, Rillit huurussa

Vierailija
20/463 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendejä ei nähdäkseni ole vielä mainittu, joten vastaan Frendit.