Onko kaveri kiinnostunut miehestäni?
Olen nelikymppinen nainen ja olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo parikymmentä vuotta. Tuttavapiirissä on monen ikäisiä ihmisiä ja yksi näistä on n. 25v. nainen, joka on nyt alkanut soitella miehelleni milloin milläkin tekosyyllä. Välillä on autossa joku vika ja välillä pitäisi auttaa kantamaan joku raskas huonekalu tms. Hän myös kyselee usein voisiko tulla kahville ja jos sanon että en ole kotona, hän soittaa miehelleni että on tulossa kahville. Mieheni otti tämän nyt puheeksi kanssani, kun kokee olonsa hieman kiusalliseksi mutta ei varmasti osaa sanoa, onko tämä nainen kiinnostunut hänestä siinä mielessä vai onko kyseessä vain kaverijuttu.
Itse en ole huolissani, koska mieheni ei ole kiinnostunut hänestä mutta kieltämättä hieman ihmettelen. Kysynkö ihan suoraan asiasta tältä naiselta vai mitä teen?
Kommentit (5)
Älä kysy suoraan -kysy palstamammoilta!
Ei ole kiinnostunut, Ap on vainoharhainen lumppu.
Monikin ystäväni ja tuttavani on kiinnostunut miehestäni. Hän on todella komea ja karismaattinen, että ymmärrän sen erittäin hyvin. Luotan kuitenkin häneen, joten eipä minua ihmeemmin häiritse. Mitä sitten vaikka ystäväsi olisi miehestäsi kiinnostunut? Jos miestäsi häiritsee, hän voi varmaan pyytää naista olemaan ottamatta yhteyttä?
Onko tällä 25 v naisella ollut huonot tai jopa olemattomat välit isäänsä? Saattaa nimittäin olla että kokee miehesi jotenkin turvalliseksi ja kaipaa isähahmoa. Toki on mahdollista että saattaa olla ihastunutkin, mutta tämä ei kyllä selviä muuten kuin keskustemalla.
0/5.Harvinaisen surkea jopa av-palstan mittapuulla.