Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan uusi nimitys: muunnellun totuuden puhumisympäristö

Vierailija
09.02.2020 |

!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo muutaman vuoden nimittänyt sitä valehtelijoiden klubiksi. Poliittisesti korrekti nimi on muunnellun totuuden kerho. Yksi politikko vahingossa lipsautti miten se on. "puhun niin totta kuin osaan".

Vierailija
2/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo valehtelu on melko yleistä. Ei voida myöntää virheitä vaan keksitään selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuo valehtelu on melko yleistä. Ei voida myöntää virheitä vaan keksitään selityksiä.

En tiedä kuin yhden politikon joka on myöntänyt virheen. Se oli sellaisessa parodiassa kuin sylkijäiset. Siinäkin tuli että tähän loppuu parodian keinot ja joudumme lainaamaan miestä itseään. Kyse oli hemmosta jonka paras rooli oli näytellä usa: n presidenttiä. Kyse oli Grenadasta tai Granadasta. Ensin sanoi mitään virheitä ei ole tehty. Seuraavaksi sanoi jotain virheitä on ehkä tehty. Lopulta joutui sanomaan on tehty vakavia virheitä. 

Mun mielestä se juippi oli huono (tyhmä) presidentti mutta siitä harvinainen että lopulta myönsi virheen. Se vähän nosti pisteitä arvostelussa koska todella harvinaista että politikko myöntää olleensa väärässä tai tehneensä virheen.