Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi syämelle -kysymys: Voisitko olla sisarvaimo?

Jutta P.
09.02.2020 |

Niin. Voisitko olla sisarvaimo. Tv-ohjelman introssahan todetaan, ettei rakkautta tule rajoittaa. Universumimmehan ei aseta mitään esteitä millekään. Lait ja uskonnot toki, mutta nyt saa irrotella! Plussia ja miinuksia kehiin myös, kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä Jämsässä tuo sisarvaimokuvio on voimissaan. On myös tytärvaimoja.

Suomessa se on polyamoriaa ja ihan sallittua, jos on vaan yhden kanssa avioliitossa. Sairasta tohua silti.

Vierailija
42/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sisar ja vaimo? Nykyään sallivamman seksuaalisuuden aikana tuohon ei pitäisi olla esteitä? Mikä voisi olla peruste, ettei aikuiset omista asioistaan päättävät sisaret voisi mennä naimisiin ja hankkia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä haeta enempää tai vähempää puolisoita muuten kuin siten, että pilkkaaja, eli elämän vihollinen, eli hännästä itseään pureva käärme, ja sellaisten oppien seuraajat lakkaavat lopulta olemasta.

Käärme leikataan kolmeen palaan (kahdella viillolla), ja heitetään tuleen, ja sitä ennen sen seuraajat toivottavasti antavat itsensä elämälle, muuten heistä ei tule jäämään yhtään mitään jäljelle.

Koska Elämän antaja on voittaja, ei Elämän antajan pilkkaaja.

Se että nimen omaan kahdella viillolla on pyramiditekstistä, Papyruksessa olen nähnyt vain käärmeen irroitetun pään, mutta ehkä se onkin juuri se ensimmäinen viilto. Itse ajattelen että se kaksi tulee siitä, että parannuksen tehneitä syntisiä Jumaluuksia on kaksi, Hor ja Setsh. Molemmat puhdistuvat.

Tämä on pahan tuhoaminen.

Mutta sitten Hor tullee Sjir:in (osiris) eteen ja sanoo: Olen tuonut sinulle (viattoman) teurastetun sonnin, hänen sijastaan, joka sinut tappoi. (Mutta Sonni ei kuole vaan elää mm. tähtinä, jne. koska viaton (kuin ei viattomaksi tullutkaan), ei kuole).

Se villi sonni on siis jo kerran teurastettu. Se tapahtui Jumalan, Hor; "Horus" toimesta. Ja sonni annettiin Jumalalle Sjir; "Osiris".

Jos et tiennyt, niin se tähtikuvio jota olet luullut otavaksi on tuon sonnin jalka.

Ja sonni elää.

t. Hieroglyfi

Jk.

Ja kun viattomaksi tullut nousee ylös tapahtuu:

Kuinka kaunista, sanoo St (Isi-s), kuinka ihanaa, sanoo Nebet-het (Nepthys).

(He, St ja Nebet-het ovat kaksi SISARTA, kobraa jotka kantavat elämää kädessään).

Ja kuningattaren, siis naisen (yksi) nimi, titteli on; hän joka näkee Horin ja Setshin.

t. Se sama.

Vierailija
44/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani, ettei tuo sisarvaimojen yhteiselo niin rikkumatonta ole kuin tv:ssä näyttää. Kun kuvaajat katoavat, voi tapahtua vaikka mitä... En itse ainakaan ihmettelisi, jos tällaista vieraskoreutta (tarkoitan tv-väkeä) ilmenisi.

Vierailija
45/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei noiden kaikkien sisarvaimojen kemiat todellakaan kohtaa. Mutta siksi tuohon systeemiin on luotu tarkat säännöt, joiden mukaan eletään ja ollaan. Kody yöpyy vuorotellen naisten luona jne. Bussissa Havajilla istui yksin - ei voi ottaa ketään neljästä vierelleen, koska se näyttäisi yhden suosimiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän