Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi syämelle -kysymys: Voisitko olla sisarvaimo?

Jutta P.
09.02.2020 |

Niin. Voisitko olla sisarvaimo. Tv-ohjelman introssahan todetaan, ettei rakkautta tule rajoittaa. Universumimmehan ei aseta mitään esteitä millekään. Lait ja uskonnot toki, mutta nyt saa irrotella! Plussia ja miinuksia kehiin myös, kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko olla polyamorisessa liitossa, jossa voisin harrastaa seksiä molempien kanssa? Kyllä.

Voisinko ruveta kahden heteron kanssa liittoon? En usko.

Vierailija
2/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Koska en halua jakaa miestäni. Ja en pidä naisista. En tarkoita seksuaalisesti. Riitelisimme aina. En tule toimeen edes biologisten siskojeni kanssa.

Muiden kakaroita en halua hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen mustasukkainen.

Vierailija
4/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellkoinen ori on se ohjelman "isäntä". Neljä kotirouvaa pyöritettävänä.

Heillä näyttää toimivan ihan mukavasti tuo tuollainen järjestely.

Vierailija
5/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu koska olen liian mustis ja vittumainen ihminen. Just ja just pystyn elämään mieheni ja OMIEN lasten kanssa. Tähän pari muuta akkaa ja heidän lapsensa niin tulisi varmaan ruumiita...

Vierailija
6/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on seurannut tuota sarjaa. Yritin joku kerta kysyä, onko Kodyllä kumminkin joku suosikki sisarvaimojen joukossa. Ei kuulemma... (Onkohan sittenkin?)

Ja juu: ei hänkään tämäntyyliseen jakamiseen suostuisi missään tapauksessa.

Vierailija
7/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on seurannut tuota sarjaa. Yritin joku kerta kysyä, onko Kodyllä kumminkin joku suosikki sisarvaimojen joukossa. Ei kuulemma... (Onkohan sittenkin?)

Ja juu: ei hänkään tämäntyyliseen jakamiseen suostuisi missään tapauksessa.

En tiedä kyseisestä ohjelmasta, mutta aivan varmasti on suosikki vaikka mitä väittäisi ja aivan varmasti kateutta ja katkeruutta esiintyy, vaikka kuinka yrittäisi jakaa aikaa, energiaa ja varoja kaikkien kesken.

Vierailija
8/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodyn taivas olisi kyllä itselleni helvetti.

Mutta hyvin kaitsee katrastaan, mitä olen ohjelmaa katsonut. Olisi kiva tietää, miten petipuuhat sujuvat. Onko kiihkeämpää sutinaa jonkun toisen kanssa?

Jälkikasvuahan on siunaantunut melkoinen joukko.

Vierailija
9/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koska kestän muutenkin ihmisiä huonosti.

Vierailija
10/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan varmasti on suosikki vaikka mitä väittäisi ja aivan varmasti kateutta ja katkeruutta esiintyy, vaikka kuinka yrittäisi jakaa aikaa, energiaa ja varoja kaikkien kesken."

Tähän nähden yllättävänkin hyvin tuntuu tuo heidän yhteinen amerikkalaisarkensa pyörivän. Pakko tuossa on olla tarkka järjestys ja tasapuolisuus, ei tuosta muuten tulisi mitään.

Mitä tulee petipuuhiin, niin Kodyn on ilman muuta annosteltava tasapuolisesti antamistaan. Hänen tapauksessaan vaihtelu virkistänee kummasti - ei kai hän muuten tuollaisessa sisarvaimozydeemissä isännöisi.

Vierailija
11/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Tuohan se vasta rajoittavaa on ja vaatii tiukkaa asettumista rooleihin. Olen niin itsenäinen, en tippaakaan laumasielu että vaikeaa olla liitossa edes yhden ihmisen kanssa. Vielä pahempaa on, että koko shitti perustuu muka johonkin uskontoon. 

Vierailija
12/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Minulle olisi liian kova pala, jos miehellä olisi toinen vaimo joka on nätimpi ja nuorempi. Olisin tosi mustasukkainen koko ajan ja yrittäisin arvioida, kohteleeko hän muita paremmin kuin minua. Itsetunto ei vain kestäisi.

En kyllä suoraan sanottuna usko, että tuollaisessa tilanteessa miehellä ei ole suosikkia. Ei yksi mies voi rakastaa 100 % samalla tavalla neljää naista. Perheen voi toki määritellä miten haluaa, ja keskinäistä rakkautta voi olla, mutta en usko että se jakautuu tasapuolisesti. Kahden ihmisen välinen suhde on aina ainutlaatuinen.

Vierailija
13/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

M40

Vierailija
14/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yök. Kierrätysmiehet eivät kiinnosta.

Vierailija
15/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähdyssä jaksossa oli tilanne, jossa neljä sisarvaimoa liittoutui keskenään. Kodyn ei auttanut kuin totella heitä kiltisti. Joustavuutta ja kompromissihakuisuutta tuon pehtoorin ominaisuudessa todellakin vaaditaan.

Vierailija
16/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko olla polyamorisessa liitossa, jossa voisin harrastaa seksiä molempien kanssa? Kyllä.

Voisinko ruveta kahden heteron kanssa liittoon? En usko.

Tämä. Itse en voisi olla suhteessa jossa on joku jonka kanssa minä en olisi suhteessa. Mutta esim jos toinen nainenkin olisi bi-/panseksuaali niin onnistuisi hyvin.

Vierailija
17/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en. Minä en miestäni jaa. Toi sarjan ukkokin on ällöttävä limanuljaska ja vaimojen pitäisi olla keskenään ylimpiä ystäviä. Ihastuihan se yksi vaimoista toiseen mieheen ja sitten saikin miehen ja muiden vaimojen haukut niskaansa. Yksi tyttäristä on lesbo ja siitäkin isä vetää herneet nenään. Sairasta sakkia.

Vierailija
18/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta ihan mukava ohjelma seurata.

Vierailija
19/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, yök. Kierrätysmiehet eivät kiinnosta.

En todellakaan.Itsekunnioitukseni ja itsemääräämis oikeus kunnossa.En alentuisi moiseen ....

Vierailija
20/45 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo neljä vaimoa liittoutuisi niin, että häipyvät kertaheitolla, pehtoorilla ei tosiaan auttaisi sitten muu kuin järjestää perhetapaamisia kouransa kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan